Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 13605
Bigger than Jesus
Sgt. Pepper's Avatar
Det har seg sånn at når jeg prøver å lade Iphonen så kommer det opp at den lader, men den lader ikke. Har prøvd både med stikk-kontakt lader og data lading. Jeg glemte telefonen i stua når jeg skulle legge meg, og husker at den var full ladet. Da jeg kom for å hente den så var telefonen tom for strøm.
Har koblet den i pcen den er synkronisert på og ingenting skjer. Jeg prøver å få den i recovery mode men det funker heller ikke. For å si det sånn så går det ikke an å gjøre en ting med den.

Er det noen som har hatt det samme problemet?
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Bruker du samme kabel til veggpluggen som du bruker for PC-lading ?

Har du isåfall prøvd en annen kabel ?
Mener du DFU-modus når du skriver recoverymodus? Altså at kobler telefonen til PC, holder inne både av/på-knappen og hjemknappen i ti sekunder før du slipper av/på og venter til den rebooter?
Bigger than Jesus
Sgt. Pepper's Avatar
Trådstarter
Har to forskjellige kabler, og har testet begge. Kan skue av og på men da kommer det samme bilde som viser et batteri som lader..

EDIT:

Etter en del prøving på å få telefonen i DFU modus, så klarte itunes endelig å synkronisere telefonen. Nå holder den på å gjenoppretter den. Skal se om alt funker når nedlastingen er fullført.

Etter å ventet 10 min på "forbedrer iphone din for gjenoppretting" så kom det en feilmelding "1604"..
Sist endret av Sgt. Pepper; 20. januar 2010 kl. 14:57.
http://hubpages.com/hub/Fixing-1604-...-Restore-Error
Google + iphone 1604 eventuelt google + fix iphone 1604 error

Håper du kommer videre, kjedelig med død iphone.
Bigger than Jesus
Sgt. Pepper's Avatar
Trådstarter
Fikk den til å fungere tilslutt bare ved å oppdatere itunes.. Pinlig men funket fett.
Takker for alle svar!
Sist endret av Sgt. Pepper; 20. januar 2010 kl. 16:13.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
For meg fungerer det ikke å bare oppdatere itunes. flere forslag? har prøvd så si alt nåå...