Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 6418
Hei.

Har en mobil Sony Ericsson k750i som det er telefonlåskode på.
Fikk den av en kompis men han har glemt telefonlåskoden.

Noen som vet hva jeg kan gjøre for å åpne eller fjerne denne koden?

Takk..
www.unlock.no

De hjelper deg sikkert!
der må man betale da?
Sitat av matse-mann
Hei.

Har en mobil Sony Ericsson k750i som det er telefonlåskode på.
Fikk den av en kompis men han har glemt telefonlåskoden.

Noen som vet hva jeg kan gjøre for å åpne eller fjerne denne koden?

Takk..
Vis hele sitatet...
er det operatørlås, eller telefonlås -som kompisen din selv har laget?

operatørlås, da må du ta kontakt med unlock.no
telefonlås, pleier å være en standardkode 0123, 1234, 0000, osv.
dersom han har endret denne på telefonen på rep. for å låses opp.
Sitat av matse-mann
Hei.

Har en mobil Sony Ericsson k750i som det er telefonlåskode på.
Fikk den av en kompis men han har glemt telefonlåskoden.

Noen som vet hva jeg kan gjøre for å åpne eller fjerne denne koden?

Takk..
Vis hele sitatet...

0000 er standard koden
Hvis du skal åpne den for alle simkort kan jeg software unlocke den for 200,- Dette gjelder alle SE modellene(de MÅ du unlocke med software) i motsetning til Nokia der du kun trenger en kode..

Forutsetningen er at du skal bryte binningstiden selfølgelig
Sist endret av pr0tec; 13. desember 2007 kl. 13:48.
det er en telefonlåskode. er det noen måte jeg kan åpne denne koden på nå?
Det er dyrere å låse opp en sony ericsson telefon selv, enn det er å ringe teleselskapet og kjøpe koden. For om du skal låse opp selv trenger du en kabel til ca 500 kr.
Sitat av matse-mann
det er en telefonlåskode. er det noen måte jeg kan åpne denne koden på nå?
Vis hele sitatet...

okei, hvis det ikke er en operatørlås, så har dette ingenting med operatøren din å gjøre. og det er derfor ikke vits å ringe kundesenteret deres.

det er viktig at når det er en telefonlås at du ikke prøver deg frem, for hvis du taster koden feil, for mange ganger, så blir telefonen din LÅST, noe som gjør at dersom du vil ta den i bruk igjenn må den sendes til Sony Ericsson og tilbakestilles, noe som er dyrt og tar tid.

Ring sony ericsson å spør dem, de får sikekrt til å hjelpe deg
Sitat av shakin
Det er dyrere å låse opp en sony ericsson telefon selv, enn det er å ringe teleselskapet og kjøpe koden. For om du skal låse opp selv trenger du en kabel til ca 500 kr.
Vis hele sitatet...
teleselskapene tar 1000,- for å bryte en kontrakt, og det er ikke kabelen du trenger som koster(for du kan bruke orginalen..).. Det er programvaren..
Denne siden www.unlock.no , hvordan funker dette? er det sånn at hvis min telefon er låst til netcom youngtalk kan jeg bruke en sånn kode så kan eg gå over til kontantkort? jeg er totalt noob så pls forklar skikkelig:P
Denne siden www.unlock.no , hvordan funker dette? er det sånn at hvis min telefon er låst til netcom youngtalk kan jeg bruke en sånn kode så kan eg gå over til kontantkort? jeg er totalt noob så pls forklar skikkelig:P
Vis hele sitatet...
Ja, i hovedsak. Men er vel for å fjerne operatørlåser etc, vi har unlock.no
Enkelte mobiltelefoner og operatørsperrer kan fjernes / Unlockes via web, uten at du må sende inn tlf til branding / debranding etc som det heter.
Sist endret av scitz; 13. desember 2007 kl. 23:08.
Hvis det er operatør løst og bindingstiden på mobilen er gått ut, er det bare å ringe operatøren, og de gir deg koden gratis. Hvis ikke bindingstiden er utgått, må du betale for å få koden. Telefon lås er veldig ofte 12345 som standard. Hvis kompisen din har endret fra den og glemt den er det vanskelig å gjøre noe med tror jeg. Men hvis du kommer innpå mobilen før en automatisk tastelås med kode eller noe skrur jeg så, velg at mobilen skal tilbakestilles til fabrikk innstillinger, da forsvinner alt slikt.

(Hvis du får tak i operatør lås koden, skal den skrives inn et bestemt sted. Les på operatørene sine sider hvordan man skal gjøre, pleier å være likt på de fleste SE telefoner, Nokia har en måte som er lik på de fleste Nokia telefoner osv). Lykke til
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Kan noen anbefale meg ett bra program/software til å åpne mobiler?
NokiaFree Code Calculator
WorldUnlock

Gjelder bare nokia DCT1/DCT2/DCT3/DCT4. Altså ikke bb5.0
Tusen takk PepsiCo men jeg tenkte på SOny Ericsson mobiler.
Mener å huske SE ikke kan åpnes med kode, men at man trenger program og kabel til det. SEtool2.0 tror jeg det heter. Prøvde å gjøre det med en k800i jeg hadde, men fikk det ikke helt til. Den var sperra te netcom, og det har jeg ikke gitt
Sitat av PepsiCo
Mener å huske SE ikke kan åpnes med kode, men at man trenger program og kabel til det. SEtool2.0 tror jeg det heter. Prøvde å gjøre det med en k800i jeg hadde, men fikk det ikke helt til. Den var sperra te netcom, og det har jeg ikke gitt
Vis hele sitatet...

Tusen takk igjen, men vet du hvor man kan få lasta ned programmet?
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Hei jeg har en noka 5310 express music som jeg vil åpne, noen anbefalte programmer?

Noen som vet?

Har google uten hell
Sist endret av FaLcOn; 12. desember 2008 kl. 20:49. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Hei. Har en Se W810i med imei nr : 35906100707435306.

Noen ideas til hvordan jeg kan unlocke denne? googla litt rundt , od det var rimelig dyrt så er ut etter billigere alternativ.

Den er låst til Netcom.

Takk.