Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 823
Skjer'a folks?

Har begynt med BF3 igjen men jeg sliter mye med punkbuster, får ikke spilt en hel runde uten at den kicker meg. har prøvd å oppdatere og det nytter ikke.

noen som vet hva som skjer eller?
Sist endret av BegunGarthD; 18. juni 2012 kl. 19:26.
Sitat av BegunGarthD Vis innlegg
Skjer'a folks?

Har begynt med BF3 igjen men jeg sliter mye med punkbuster, får ikke spilt en hel runde uten at den kicker meg. har prøvd å oppdatere og det nytter ikke.

noen som vet hva som skjer eller?
Vis hele sitatet...
Re-installer BF3.
Sitat av Claryn Vis innlegg
Re-installer BF3.
Vis hele sitatet...
eneste som hjelper? eller er det bare "fail safe" metoden?
Min erfaring når windows begynner å kødde: Å løse problemet med fancy gjenoppretting eller noe i den dur er for risky, tidsbesbarende å bare renske disken rein.

Overført til gjeldende problemstilling: Bruk feilsafe metoden, du sparer sannsynligvis tid.
Sist endret av Petter H; 18. juni 2012 kl. 19:34.
Sitat av BegunGarthD Vis innlegg
eneste som hjelper? eller er det bare "fail safe" metoden?
Vis hele sitatet...
Har hatt samme problemet flere ganger. Lest veldig mye om det. Eneste løsningen jeg har funnet er re-install. Tar 10 min da!
Gå på Orgin og høyre klikk på Battlefield og trykk på Reparer Installasjon.
Bilde

Dette funket ihvertfall for meg.
Sitat av Smurfe Vis innlegg
Gå på Orgin og høyre klikk på Battlefield og trykk på Reparer Installasjon.
Bilde

Dette funket ihvertfall for meg.
Vis hele sitatet...
Prøvd dette flere ganger selv uten hell, prøv da vel! Kanskje det funker for deg.
Sitat av Claryn Vis innlegg
Har hatt samme problemet flere ganger. Lest veldig mye om det. Eneste løsningen jeg har funnet er re-install. Tar 10 min da!
Vis hele sitatet...
Jah... har ikke CD og ikke verdens kjappeste nett. oh well... blir vist en single player natt

Sitat av Smurfe Vis innlegg
Gå på Orgin og høyre klikk på Battlefield og trykk på Reparer Installasjon.
Bilde

Dette funket ihvertfall for meg.
Vis hele sitatet...
gjor det, funka for 3 matcher få var det på'an igjen
Gå der TastyChicken linka til, hadde samme problem som deg og å oppdatere Punkbuster var løsningen.
ikke reinstaller bf3, bare oppdater pb.

Last ned pbsetup fra evenbalance.com

Kjør den, add BF3 og oppdater = win