Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 711
Hei
I det siste har jeg hatt problemer med å bevege musepekeren opp og ned. Noen ganger fra side til side også. Jeg har lastet ned de nyeste driverne. Musa jeg bruker er en R.A.T 9. Håper på hjelp, takk
-123ape3
Homemade Retard
zeicko's Avatar
sjekket at det ikke ligger dritt i laseren under musa ? blås litt på den og se om det blir bedre

og du kan sjekke på en annen pc, bare for og utelukke at det er pc'n er det feil på forskjellige maskiner, er det musa som er feil med
Kan det være at du har skrudd på at musen skal tilpasse seg underlaget? Hvis musematten ikke har samme farge overalt og dette er tilfelle må du skru av det. Hadde det problemet i lenger tid etter jeg installerte nye drivere til min Razer Imperator. Holdt på å gå berserk.
Trådstarter
91 2
Sitat av Oransje Vis innlegg
Kan det være at du har skrudd på at musen skal tilpasse seg underlaget? Hvis musematten ikke har samme farge overalt og dette er tilfelle må du skru av det. Hadde det problemet i lenger tid etter jeg installerte nye drivere til min Razer Imperator. Holdt på å gå berserk.
Vis hele sitatet...
Hvor kan jeg skru det av? takk for svar

Sitat av zeicko Vis innlegg
sjekket at det ikke ligger dritt i laseren under musa ? blås litt på den og se om det blir bedre

og du kan sjekke på en annen pc, bare for og utelukke at det er pc'n er det feil på forskjellige maskiner, er det musa som er feil med
Vis hele sitatet...
Jeg skal sjekke på en annen pese, jeg har prøvd å blåse mange ganger. takk for svar
Not a real gamer
retovio's Avatar
ikke for å stjele tråden men jeg har R.A.T 7 og har det samme problemet. Jeg har prøvd på en annen pc der den heller ikke fungerte skikkelig.