Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 5944
har funnet ut at en eldre kompis av meg har en pille presse,og da fikk jeg lyst til å lage mine egne knips.tenkte råvarene kunne være.

2CT 2 - Methylone - 5MEO DMT - DPT - og mao hemmer.

tenker knipsene kommer til å bli på en 300-400mg.

åssen trur dere at detta kommer til å bli?
er det noe å satse på heller er det bortkasta penger?
Sist endret av nemesis86; 15. april 2006 kl. 23:36.
Er redd du starter i litt feil ende med pillepressa.... Har hørt et "jungelord" om at man bør ha 2 år med kjemi studier på høgskole/universitetsnivå (mellomfag) for få til å mekke "Knips" på "sløyden" hjemme. Jeg har noe ingeniør-kjemi (¼ år) og jeg skjønner nesten ikke et kvekk av oppskriftene, langt mindre hvor en skal få tak i ingridiensene uten at Onkel dukker opp før en har kommet halvveis....

Du kan jo kikke på oppskriften til 2CT-2 som er en fokortelse for 2,5-DIMETHOXY-4-ETHYLTHIOPHENETHYLAMINE, ehhh jeg klarer ikke uttale navnet engang... Sååå jeg kan vel anbefale deg å hoppe over dette prosjektet... Eller begynn på kjemi linja på NTNU....

Les mere her :
Sist endret av lostboy73; 15. april 2006 kl. 23:58.
Trådstarter
jeg kan få taki alle disse stoffene så egentlig kan jeg bare sette i gang å presse,men jeg hveit ikke om det lønner seg.stoffene koster en del så det blir ganske så dyre knips..hveit du åssen binde stoffer det trengs for å få det til å henge sammen?
Sist endret av nemesis86; 16. april 2006 kl. 00:02.
Det vet kanskje han karen med pressa?
Hmmm bindestoff.... På boksen til C-vitaminene mine så står det "magnesiumsulfat av fettsyrer" og de kaller det "tabletthjelpestoff" så det funker muligens...

Det blir nok neppe noe billig dop du mekker selv, så det der mye enklere og sinnsykt billigere å bruke "pusher'n på hjørnet". Eneste er vel at det er litt gøy å spise sjøl-mekka mat....

PS Og jeg mener ordrett C-vitaminene mine!!! he he Måtte bare presisere det.
Sist endret av lostboy73; 16. april 2006 kl. 00:06.
Trådstarter
har lagt merke til at en del piller har magnesiumsulfat som et bindestoff,men åssen skal jeg da få tak i detta?mulig å extrahere det fra andre piller kansje?
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
lostboy73: Du missforstår, han har tenkt å lage "knips", med research chemicals i stedet for MDMA. Altså, ikke ecstasy-tabeletter, men piller med 2C-T-2 eller lignende som virkestoff.

nemesis86: Jeg personlig ser ikke poenget i dette. Eller, jo, klart jeg gjør, men hvis du har tenkt å selge disse som noe annet enn det de er så er det rett og slett skittent. Til personlig bruk så er det vel ett fett, både mer fleksibelt og "tryggere" å ha de i pulverform, hvis du ser bort ifra at når du lager piller så har du målt de opp "en gang for alle". Uansett ville jeg slått det fra meg - lite fleksibel løsning.
Trådstarter
disse er ikke til å selge tias.det er ment for egent bruk og jeg kan tenke meg at den blandingen kommer til å funke ganske så bra,men om det er lønsomt det er en annen sak.
Sist endret av nemesis86; 16. april 2006 kl. 00:25.
Hehe, kan du ikke blande stoffene dine i kapsler i stedet? Likesågreit det når det er til personlig bruk.

Da slepper du også å tenke på bindestoffer ol.

Her har du en fin side, der du kan bestille både kapsler, og "kapselmaskin" (Se video!)

http://www.capsuline.com/index.php?o...d2a793358af260

Dette er vel bedre enn å må starte med presse osv?
Trådstarter
takk for siden jeb.det høres mye lurere ut en å stresse med å presse piller
Tias: Skjønte at "2CT 2 - Methylone - 5MEO DMT - DPT - og mao hemmer" ikke er "knips" i vanlig forstand dvs. MDMA, MDE, MDA osv. Utifra det jeg har forstått av fremstillingsprosessene til disse tilnærmet like kompleks, selv om man bruker andre ingridienser og ender opp på et ganske annet resultat enn vanlig MDMA.

En annen sak er at disse "fetter og kusine-stoffene" til knips ikke er på langt nær like "trygge", MDMA er ikke helt ufarlig, men trygt nok for de fleste, men et nytt oppkok som et par gale professorer har testa og var "greit æsse" er litt for "fishy" for min smak. Og jeg har dytta mye rart i kjeften og nesa... he he
Sist endret av lostboy73; 16. april 2006 kl. 00:50.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
lostboy73: Personlig vil jeg påstå at de fleste av disse stoffene er mye tryggere enn MDMA, men det er vel kanskje subjektivt, og det fins såklart unntak. Uansett selges disse legalt over store deler av verden, og blir dermed mye lettere å oppdrive .

nemesis86: Ok, men skulle du kombinere alle disse stoffene? Er ikke sikker på om det er så smart å kombinere mao-hemmer med alt det der...
Tias: Mistenker du har rett i at de er tryggere, (sitat fra PiHKAL om 2C-T-2) "have been frequently used in therapy as follow-ups to MDMA." Tviler på at man gir noe som er farligere for å fikse på MDMA "skader".... he he.

Sorry, ble litt for kjapp resonering fra meg om ting jeg ikke kjenner godt nok til.
Trådstarter
hadde tenkt å kombinere alle stoffene ja.hørte netopp at mao hemmer senker kroppens toleranse for diverse ting.er det,det du tenker på tias?det kan jo være en mulighet for og overdose på denna mixen pga mao hemmern og det vil jeg ikke ha noe av.men uten mao hemmer så kan jeg ikke bruke 5-meo-dmt?men kan jeg da bruke 5-meo-amt uten mao hemmer hvis det skal intas oralt?
Sist endret av nemesis86; 16. april 2006 kl. 01:06.
Anbefaler å droppe enten fenetylaminene eller mao-hemmer om du ikke vil ha noen liv på samvittigheten.
Sist endret av bread; 16. april 2006 kl. 01:58.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Sitat av nemesis86
hadde tenkt å kombinere alle stoffene ja.hørte netopp at mao hemmer senker kroppens toleranse for diverse ting.er det,det du tenker på tias?det kan jo være en mulighet for og overdose på denna mixen pga mao hemmern og det vil jeg ikke ha noe av.men uten mao hemmer så kan jeg ikke bruke 5-meo-dmt?men kan jeg da bruke 5-meo-amt uten mao hemmer hvis det skal intas oralt?
Vis hele sitatet...
MAO-hemmere kan være fantastisk farlige, og man bør helst ungå f.eks. produkter som vin og eldet ost. Jeg ville rådet deg til å IKKE blande MAO-hemmere med stoffer du ikke på forhånd vet at de går fint å kombinere med, og kombinasjonen bør du også vite at funker før du tester ut.

Personlig hadde jeg ALDRI I LIVET rørt en slik kombo med mao hemmere.
Trådstarter
ja du sier noe der ja..trur jeg dropper mao hemmern og bruker heller stoffer som ikke trenger mao hemmer for og fungere oralt.er ikke hypp på og gamble med livet på den måten
Sist endret av nemesis86; 16. april 2006 kl. 02:26.
La oss få høre hvordan det går da!!
Eventuelt sende smaksprøve av ferdigproduktet
Jeg må få gjenta Tias sin advarsel om å IKKE blande masse research chems med MAO-hemmere! Den blandingne din nemesis, kan godt være dødelig.

I tillegg ville jeg si det blir en formidabel strech å kalle det "knips". Den blandingnen blir jo en slags mega-psykedelisk farmahuasca med en twist of ecstasy! Hva tenkte du på når du bestemte deg for den ingredienslista? Inspirert av Georgs magiske medisin?
Trådstarter
tenkte at jeg ville lage noe som tok meg til et høyere nivå en det jeg har hvert på tidligere
Akkurat det tror jeg den blandingen lett ville gjort, spørsmålet er om du noen gang ville kommet tilbake
Sitat av nemesis86
tenkte at jeg ville lage noe som tok meg til et høyere nivå en det jeg har hvert på tidligere
Vis hele sitatet...
Synes det høres ut som en knallgod idé jeg synes du skal lage de og spise de så poster du her om de funka bra
Trådstarter
skal dele eventuele erfaringer hvis jeg bestemmer meg for og gjenomføre det.
▼ ... flere år senere ... ▼
Bumper en gammel tråd her. Men har en kompis som sitter på relativt store mengder gult pulver mda og en pillepresse. Hvilke tilsetninger kan gjøre disse pillene bedre?
Sist endret av Meeru; 16. april 2015 kl. 15:31.
En N-metylgruppe ville gjort susen