Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2394
God kveld.

Jeg har snust daglig i litt over 2 år. Har ved flere anledninger prøvd å slutte- men uten hell.

Så for 6 dager siden fikk jeg feber og intens hoste. På disse 6 dagene har jeg ikke rørt noe form for nikotin fordi det rett å slett ikke frister.
tok meg en tur til legen idag og fikk noe pencillin. Så jeg blir nok liggende opp mot 5 dager til.

Så spørsmålene mitt er;
Er det noen andre her som har slutta mens de har liggi syke?
Har man faktiske nikotin abstinenser etter 10 dager, eller er det rent psykisk etter dette?


takk
Min erfaring er at det tar 3 uker før jeg føler meg helt fri for fysiske abstinenser, men at ting begynner å bli veldig mye lettere etter to uker. Det er ikke lenge igjen. Hold ut!
Har ikke gjort nøyaktig det samme selv, men du har nå fått deg en fin pangstart! Erfaringsmessig når jeg slutta med røyk ble det kun psykisk etter jeg kom over den første kneika. Ville benyttet denne muligheten om jeg var deg - er jo tross alt den første tiden som er verst fysisk.

Lykke til!
Sist endret av TrippyKing; 13. april 2015 kl. 22:01.
Etter 2 år sluttet jeg i november. Varte til jeg hadde en veldig stressende februar. Selv syntes jeg det fysiske kun varte i et par dager. Etter det var det hovedsakelig psykisk. Gikk over til å tygge veldig mye tyggegummi, og tok meg selv i å dytte den under leppe ganske ofte i starten. Var mye på vanen om å ha noe der. Med en 5 dagers start så er du langt på vei.
( ͡° ͜ʖ ͡°)╭∩╮
samot's Avatar
Jeg sluttet å røyke på dagen, og hold suget unna med Snus.
Når jeg skulle slutte med det så "trappet jeg nèd" slik mange gjør.

Jeg følte det gikk fint, og etter en mnd med bevisst nedtrapping dag for dag, uke for uke,
så tok jeg kun en når jeg la meg.

Jeg ville benyttet sjangsen nå som du allerede har vært uten i en hel uke, da er det "verste over"
og du har god sjangse til å klare det hvis du ikke "minner deg selv på" hvor digg det var osv.

Lykke til og god bedring!