Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 776
Hei

Nå driver jeg å ser på alle de nye spillene som kommer uttover høsten/vinteren/nyåret, og jeg har funnet ut at nå MÅ jeg ha en ny pc, da jeg sitter på macbook pro for tiden.

Jeg har ikke så mye peiling på komponenter og bygging av pc, men jeg har prøvd å satt sammen en liste, så hvis dere kan hjelpe meg med å se om ting passer samme, om de er noe særlig, evt andre forslag så hadde det vært supert

ASUS GEFORCE GTX 580 DIRECTCU II 1536MB PCI-E DVI/HDMI
KINGSTON V DRIVE DESKTOP 64GB SSD SATA/300 MLC
SEAGATE BARRACUDA GREEN 2TB 5900RPM SATA/600 64MB
SAMSUNG DVD±R/RW/RAM DL 22X SATA BULK SVART
RAZER DEATHADDER 3500DPI USB
2 X LG IPS226V 21,5" WIDE TFT LED BLACK
ASUS P8Z68 DELUXE Z68 S-1155 ATX
3 X ACE FROST PRO SERIES 120MM 15DB RETAIL
FRACTAL DESIGN MIDITOWER DEFINE R3 USB3 BLACK
INTEL CORE I5 2500K 3.30GHZ 6MB S-1155
CORSAIR 8GB DDR3 XMS3 VENGEANCE PC3-12800 160...
SAMSUNG DVD±R/RW/RAM DL 22X SATA BULK SVART

Alt er funnet på dustinhome
Hva tror dere?
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
dropp de ekstra viftene og kjøp en PSU i stedet :P
ups, glemte den du

CORSAIR GS 800W ATX12V 2.3 / EPS12V PSU
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
Sitat av Hawken- Vis innlegg
ups, glemte den du

CORSAIR GS 800W ATX12V 2.3 / EPS12V PSU
Vis hele sitatet...
http://www.dustinhome.no/corsair-hx-...uct/5010314589 og bytt ssd'en med denne: http://www.dustinhome.no/ocz-agility...uct/5010594230
Sist endret av Frufsa; 27. september 2011 kl. 20:13.
Sitat av EvenBratsberg Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Okei, thanks!
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
vil også tro at et 570 kort vil være nokk i massevis men 580 er kraftigere så du bestemmer om du vil ha kraftigere kort eller mer for pengene
Sist endret av Frufsa; 27. september 2011 kl. 20:18.
Det hadde ikke gjort meg å spart litt penger på det nei, men så at noen skrev at man måtte ha TO 580 kort i crossfire for å kjør BF3 på ultra, men det har jeg ikke råa til, så da ble det ett.
Men du tror jeg kjører det meste greit med 570 eller?
Sist endret av Hawken-; 27. september 2011 kl. 20:28.
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
Sitat av Hawken- Vis innlegg
Det hadde ikke gjort meg å spart litt penger på det nei, men så at noen skrev at man måtte ha TO 580 kort i crossfire for å kjør BF3 på ultra, men det har jeg ikke råa til, så da ble det ett.
Men du tror jeg kjører det meste greit med 570 eller?
Vis hele sitatet...
vil tro det går fint men finner du ut at det ikke går kjøper du et 570 kort til og kjører sli

Edit: at man trenger to 580 kort til BF3 er troll
Sist endret av Frufsa; 27. september 2011 kl. 20:32.
ikke dumt tror jeg går for det
Velg en annen harddisk, for guds skyld :P Det er en green harddisk som spinner ned i hastighet når den ikke er i bruk, og bruker tid på å spinne opp igjen når den skal brukes. Dvs. at systemet henger seg helt opp innimellom.
Yes, enig med bamsegutt. Green harddisker bør styres unna, selv om de gir mer ytelse/penger. Denne harddisken vil funke knall http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=627518 og hvis du trenger mere plass en 1tb er det ikke den vanskeligste operasjonen å sette inn en ny harddisk.
Takk for tipset
Jeg har nettopp kjøpt en 1000w fractal desgin psu som jeg egentlig ikke har bruk for. Den er en uke gammel, har vært testet i min maskin en gang. Kostet ny rundt 1100-1200,-
Om du har lyst på en ny 1000w psu billig er det bare å si i fra.
Selges forresten med alt av originalemballasje og kvittering.
Sist endret av Elias1337; 28. september 2011 kl. 18:52.