Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1439
Hei!
Vi er en gjeng på 4 som har et team, vi trenger 1 person. Vi har planer om å bli med i fremtidige turneringer, og selvfølgelig få spille utrolig mye sammen. Kravene vi har til den ene personen vi søker er at han må kunne spille mye, både i ukedagene og i helgen. Du må også være god i spillet og det er et pluss hvis du har erfaringer fra tidligere team.

Mvh
HaugN
Yo, spiller flere timer hver dag og kunne helt sikkert blitt med!
Hvilken rank ligger dere på? Er AK Elite selv
Trådstarter
54 0
Vi er vel egentlig god blanding i rank. Men 3 av oss er i de ak rankene, 1 er i Gold Nova.
Høres veldig spennende ut og kunne godt tenke meg å bli med, desverre er jeg ikke helt på deres nivå helt enda. Sender tråden til et par venner, kanskje de ser noen interesse i dette, lykke til!
sjukt å si at man er god i spillet når man er gold nova/mg
Altså, det blir kjedelig for dere å være med i turneringer om dere er gold nova og master guardian-spillere. Dog, ønsker jeg dere lykke til!
Er sikkert med å spille litt
Lå på DMG helt til jeg solgte den gamle kontoen min(fikk et godt tilbud pga timer spilt og at jeg hadde en low digit konto)
Add meg på: http://steamcommunity.com/id/kurwalizer
Gjelder forsåvidt alle som har lyst å spille litt, er akkurat det samme for meg hvordan rank du ligger på!
Sist endret av Flubbah; 27. august 2014 kl. 17:36.