Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2009
Er det noen som kjenner en butikk som selger kabelstrømper I Bergen?
Skal ha enten 4x 6mm eller 8x 6mm kabler (bi amp) til musikkanlegg, trenger kabelstrømpe slik at det ser litt pent ut.

Ser at Biltema selger, men de ser så sinnsykt jalla ut.
Clas Ohlson, Jula...
Innestengt
Spelly's Avatar
Trådstarter
Kan ikke se at Clas Ohlson eller Jula selger...
Sist endret av Spelly; 15. juli 2013 kl. 22:22.
Bestill på ebay hvis du ikke har dårlig tid. Eventuelt så skaffer bilstereobutikker dette.
Butikker som driver med el-verksteder har ofte dette.
Nå vet jeg ikke hvordan det er i Bergen, men butikker type Solar og Ahsell feks. bør ha dette i sortimentet sitt.
Innestengt
Spelly's Avatar
Trådstarter
Takker for tilbakemelding, har sjekket litt rundt og funnet en rekke nettbutikker som selger dette, men har ikke funnet en eneste butikk i bergen som selger det. (foretrekker å kjøpe i butikk da det haster)
Skulle tro at Clas Ohlson eller BilXtra hadde det.
Kom på at Torshov har. Hvertfall den lokale her nede
Innestengt
Spelly's Avatar
Trådstarter
Synd at de ikke har noen avdeling i bergen
https://www.elfaelektronikk.no/ sender samme dag med bedriftspakke. Så hvis du bestiller nuh! så bør du få den i overimorgen.
Hvis kabelstrømpe er det samme som krympestrømpe/krympeslange så har Clas-Ohlson det, kjøpte det for 3 uker siden i Bergen for å fikse headsetet mitt.
Ridder av 1. klasse
Sitat av ynkey Vis innlegg
Hvis kabelstrømpe er det samme som krympestrømpe/krympeslange så har Clas-Ohlson det, kjøpte det for 3 uker siden i Bergen for å fikse headsetet mitt.
Vis hele sitatet...
Nei, det er to forskjellige ting, en kabelstrømpe er en "strømpe" du kan tre flere kabler igjennom, for å holde orden på de.

Vet om flere butikker i bergen, som i alle fall kan bestille kabelstrømpe, men de krever at du er bedrift og har konto... Så tror faktisk å bestille på nettet kan være det letteste...
Staples kanskje?