Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1270
Nietzschelist
kn^tte's Avatar
Jeg har ikke vært innlogget på SR-kontoen min på over et år.
Fant ut at jeg hadde en del BTC der inne som jeg kunne tenke meg å bruke (da de plutselig var verdt mye mer).

Men, jeg har glemt pinkoden min som gjør at jeg ikke får purchased.
Har det alltid vært nødvendig med pin, eller er dette noe nytt? Kan ikke huske å ha brukt det. Er det i såfall en pin man automatisk starter med?
Jeg har bare 2 forsøk igjen :/ Hvordan kan jeg få hjelp til å få ny? Er det administratorer der i det hele tatt? Hvordan kan man kontakte de?

Kan jeg overføre pengene tilbake til min BTC-lommebok, og eventuelt bare lage med en ny bruker der? (Noe som er trist med tanke på cred, purchase history osv.)

Takker på forhånd!
Sist endret av kn^tte; 27. mai 2013 kl. 18:06. Grunn: NB. vet ikke om dette var riktig forum
Bare bruk de siste forsøka også tar du kontakt med "kundeservicen" woila ny pin innen 1 uke
▼ ... over en uke senere ... ▼
Nietzschelist
kn^tte's Avatar
Trådstarter
Der er ingen "kundeservice" der som jeg vet av.
Noen som er der inne som har lyst å hjelpe? Donerer gjerne en liten sum av coinsa mine til de som kan hjelpe!

Kan for øvrig ikke overføre BTC jeg har på SR-kontoen til min BitCoin-lommebok uten pinkode heller.
BTCen min der inne er låst til min SR-konto så lenge jeg ikke har pinkode.
Jeg har flere tusen der inne som egentlig er totalt verdiløse så lenge jeg ikke kan bruke de, eller selge de!
Bare til å bruke opp alle forsøka, så blir du satt i touch med "kundeservice", selv om de er litt trege. Snakker av erfaring.
De har kundeservice der inne, som de andre sier må du nok bare bruke opp forsøka slik at du kommer i kontakt med dem.