Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1302
Jeg fikk beskjed at tollen har beslaglagt min forsendelse a Pregnenolone (virkestoff som man kan få godkjenningsfritak for, hjelper hukommelsen). Jeg har tildligere mottatt melatonin (også reseptbelagt) fra samme avsender (stort firma).

Jeg vurderer å prøve på nytt, men hvis det er slik at de har liste over avsendere/mottakere med "tvilsomt" innehold og bare soper inne forsendelsen igjen er ikke det noe gøy. Noen som har erfaringer ang. dette? Ble forsendelsen tatt pga en stikkprøve ol. (uflaks) eller har de et system på hvem som sender/mottar slike ting?

Alt av svar kan være til hjelp!
Sitat av Qwertygoz Vis innlegg
Jeg fikk beskjed at tollen har beslaglagt min forsendelse a Pregnenolone (virkestoff som man kan få godkjenningsfritak for, hjelper hukommelsen). Jeg har tildligere mottatt melatonin (også reseptbelagt) fra samme avsender (stort firma).

Jeg vurderer å prøve på nytt, men hvis det er slik at de har liste over avsendere/mottakere med "tvilsomt" innehold og bare soper inne forsendelsen igjen er ikke det noe gøy. Noen som har erfaringer ang. dette? Ble forsendelsen tatt pga en stikkprøve ol. (uflaks) eller har de et system på hvem som sender/mottar slike ting?

Alt av svar kan være til hjelp!
Vis hele sitatet...
Du ble tatt på bakgrunn av en stikkprøve eller under scanning av pakken eller lignede. De visste ikke på forhånd at du skulle motta noe i det hele tatt.

De har mulighet til å flagge ditt navn og din adresse slik at de stopper alle fremtidige pakker til deg. Men om de faktisk har gjort det, vet jeg ikke i dette tilfellet. (Regn med det)

Det du nå kan gjøre, er å sende varen til en kompis eller lignede.
Trådstarter
31 1
Takk for svar! Lurer på om jeg ikke forsøker å bestille noe til 10euro eller noe som er reseptbelagt for å prøve, skjer det igjen bør jeg skjønne tegninga..
Her kan du finne ut om de har flagget ditt navn:
Kjøp noe billig til under 10kr, altsa hva som helst sikkert fra ebay. Så venter du til pakken kommer til deg og så ser du om de har åpnet pakken, altsa om de har kuttet/erstattet/tatt av teip ol.
Om de ikke har det er du mest sansynligvis ikke flagget. Du kan sikkert kjøpe noen halspastiller som ligner på piller så det er mer sjangse at de åpner den om de scanner den.
Trådstarter
31 1
Der sparte du meg for penger!

Jeg kom på nå at for litt over en måned siden mottok jeg noen pokerchips fra pokerstars. Chipsene lå i plastruller og den ene var brutt opp og "skrukkete", jeg har ikke tenkt så mye over det før nå..

Uansett kjipt da, men da prøver jeg ikke på nytt i hvertfall.
Skift adresse. Det der er kjipern