Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  38 2530
Hei, tenker å starte en gaming channel, og vil gjerne ha en tøff intro og logo som passer til kategorien gaming. Blir for det meste FPS.

Vil ha med teksten: Zaloz The Gamer

Men dere kan selv velge hvordan det skal komme fram.

Jeg tar med ønsket navn fra de som lager dette for meg i credits av alle videoer som blir laget.

Grunnen for at jeg ikke lager det selv er at jeg ikke vet hvordan jeg skal gjøre det, mangler kompetansen...
Sist endret av Zaloz; 12. juni 2012 kl. 23:53.
Hørtes morsomt ut, starter med en gang!
Trådstarter
Sitat av DubC Vis innlegg
Hørtes morsomt ut, starter med en gang!
Vis hele sitatet...
Blir spennende å se hva du får til
http://www.youtube.com/watch?v=4eMce_TTwKU Sånn vettu, brukte en gammel fil jeg hadde så tok praktisk talt ingen tid. Det er bare en lav kvalitet video og om du har lyst på den så er det bare å si ifra
Trådstarter
Sitat av DubC Vis innlegg
http://www.youtube.com/watch?v=4eMce_TTwKU Sånn vettu, brukte en gammel fil jeg hadde så tok praktisk talt ingen tid. Det er bare en lav kvalitet video og om du har lyst på den så er det bare å si ifra
Vis hele sitatet...
Ser bra, har du mulighet til å putte inn noen våpen e.l, tenker siden det er en FPS gaming channel, så er våpen en stor del av channelen
Sitat av DubC Vis innlegg
http://www.youtube.com/watch?v=4eMce_TTwKU Sånn vettu, brukte en gammel fil jeg hadde så tok praktisk talt ingen tid. Det er bare en lav kvalitet video og om du har lyst på den så er det bare å si ifra
Vis hele sitatet...
Utrolig fin hvilket program bruker du for å lage det? Har ingen peiling på slikt men det fristet å prøve litt selv nå
Og hvis du har tid kan du lage en intro til meg også? Det er også en gaming kanal. Det skal stå Frontyer på den. Hvis du hadde fått tid hadde jeg vert veldig takknemlig
^Jeg bruker Cinema 4D og diverse plugins som Xplode ol.

Som regel selger jeg youtube introduksjoner for en pris mellom 5-50USD (30-300kr) og evt. dyrere om de er veldig vanskelige eller tar veldig mye tid.

Introen jeg mekka til Zaloz har jeg hatt en lang stund og brukt til en annen person og siden jeg alt har brukt den så tenkte jeg at jeg like så godt kunne gjøre det gratis.

Så om du kan tenke deg noe bare send meg en pm.

Sitat av Zaloz Vis innlegg
Ser bra, har du mulighet til å putte inn noen våpen e.l, tenker siden det er en FPS gaming channel, så er våpen en stor del av channelen
Vis hele sitatet...
Jeg kan sikkert legge på noe men om jeg skal lage våpenet helt selv så blir det ikke gratis siden det tar veldig mye tid. Hva slags våpen tenker du da? (ikke alt for presist bare sånn ca. så kanskje jeg finner noen modeller på nettet.)
Trådstarter
Sitat av DubC Vis innlegg
^Jeg bruker Cinema 4D og diverse plugins som Xplode ol.

Som regel selger jeg youtube introduksjoner for en pris mellom 5-50USD (30-300kr) og evt. dyrere om de er veldig vanskelige eller tar veldig mye tid.

Introen jeg mekka til Zaloz har jeg hatt en lang stund og brukt til en annen person og siden jeg alt har brukt den så tenkte jeg at jeg like så godt kunne gjøre det gratis.

Så om du kan tenke deg noe bare send meg en pm.



Jeg kan sikkert legge på noe men om jeg skal lage våpenet helt selv så blir det ikke gratis siden det tar veldig mye tid. Hva slags våpen tenker du da? (ikke alt for presist bare sånn ca. så kanskje jeg finner noen modeller på nettet.)
Vis hele sitatet...
Noen sånt: http://upload.wikimedia.org/wikipedi...1/M16a4lh6.jpg

Håper det ikke blir så mye dyrere en 60kr, er ikke så rik for tiden...
Sist endret av Zaloz; 13. juni 2012 kl. 17:20.
Kul intro! DubC, du kan vel finne våpen osv gratis? Vet ikke hvor fett det blir om du skal starte å blande inn våpen osv. (for 60 kr)
Sitat av johanssen Vis innlegg
Kul intro! DubC, du kan vel finne våpen osv gratis? Vet ikke hvor fett det blir om du skal starte å blande inn våpen osv. (for 60 kr)
Vis hele sitatet...
ser ut som han her kan det alltså... tror ikke han skal ha no drit :P tipper det blir no 3D lignende som ser BRA ut... + han må ha fortjeneste på å bruke tida si? og han kunne tatt mer en 60 kr tenker jeg meg ja... han er snill med denne karen her
Bare nevner det - alle fps-channels har samme intro..
Sitat av Prinlezz Vis innlegg
ser ut som han her kan det alltså... tror ikke han skal ha no drit :P tipper det blir no 3D lignende som ser BRA ut... + han må ha fortjeneste på å bruke tida si? og han kunne tatt mer en 60 kr tenker jeg meg ja... han er snill med denne karen her
Vis hele sitatet...
Joda, sier ikke at han ikke kan noe. Men har selv erfaring og vet hvor lang tid det ville tatt og modelere et våpen i cinema. Og du kan finne mye bra gratis assets til cinema som gjør jobben din mye enklere.

Og det jeg mente med at det ikke blir så fett med et våpen i "logoen" er det at det er ganske fint å cleant som det er. Etter min mening.

Eks: http://www.youtube.com/watch?v=Fz4J3wZ63Os
Dette kan jo brukes, kanskje bare endre litt textures. (Har selv ikke lastet ned å sjekket om det er brukbart)
Overraskende høy kvalitet!
Trådstarter
Sitat av rW. Vis innlegg
Overraskende høy kvalitet!
Vis hele sitatet...
Det er vel en god ting?
volumet var alt for høyt. Fint om du hadde normalisert det litt for var mye høyere enn lyden på det meste anner på youtube og når det starter så brått gjrø det litt vondt. Skrur heller opp lyden selv om jeg ønsker høy lyd.
Trådstarter
Sitat av etse Vis innlegg
volumet var alt for høyt. Fint om du hadde normalisert det litt for var mye høyere enn lyden på det meste anner på youtube og når det starter så brått gjrø det litt vondt. Skrur heller opp lyden selv om jeg ønsker høy lyd.
Vis hele sitatet...
Utenom lyden da, hvordan var det?
Sitat av Zaloz Vis innlegg
Utenom lyden da, hvordan var det?
Vis hele sitatet...
ikke mye å si annet enn at det ikke er min type sjanger - så blir egentlig feil av meg å dømme det da jeg ikke er i målgruppen og ikke har kompetanse nok til å si objektivt om det er bra eller dårlig.
Wow, overrasket DubC sitt verk
Når man tenker så skulle man nesten hatt en selv på sin youtube bruker, så dem som har kompetanse å har løst på litt små penger på kontoen må sende meg en PM.

Ts: beklager for og bryte meg litt inn her
Trådstarter
Sitat av fågelwrap Vis innlegg
Wow, overrasket DubC sitt verk
Når man tenker så skulle man nesten hatt en selv på sin youtube bruker, så dem som har kompetanse å har løst på litt små penger på kontoen må sende meg en PM.

Ts: beklager for og bryte meg litt inn her
Vis hele sitatet...
Har du noen kommentarer til den jeg lagde? Bare kom med kritikk
Sitat av Zaloz Vis innlegg
Har du noen kommentarer til den jeg lagde? Bare kom med kritikk
Vis hele sitatet...
1. Skruene/mutterne er altfor slow.
2. Den stopper opp ganske rart, du må få en bedre slutt.
3. Musikken kan du få problemer med, du burde bruke ditt eget verk eller non profit musikk med tillatelse. feks, la oss si du laster opp 20filmer på youtube med denne logoen med musikken, også havner musikken under beskyttelse av youtube sin opphavsrett, da sitter du med 20 ubrukelige filmer uten lyd eller annet.
4. Oppløsningen er ganske dårlig, selv på 720p.
5. Bruk noe simpelt å ikke noe super duper color extremzz med masse splash å annet, det jeg faktisk husker av andre sine filmer som har sånt er når det er simpelt gjort.

Resten er nu ganske okei
Sist endret av Mentaltsvak101; 14. juni 2012 kl. 02:21.
Den var flott å se på Zaloz, men det er ingenting bortsett fra teksten som forteller meg at det handler om spill og spilling, og lyden må som påpekt justeres ned noen hakk.
Tenker meg da at du ikke vill ha den jeg hadde?
Smelter i munnen
Kjøtt's Avatar
Sitat av Zaloz Vis innlegg
Håper det ikke blir så mye dyrere en 60kr, er ikke så rik for tiden...
Vis hele sitatet...
L to the O to the L!

Bra intro, DubC!
Sitat av Kjøtt Vis innlegg
L to the O to the L!

Bra intro, DubC!
Vis hele sitatet...
Takk takk
Sitat av Zaloz Vis innlegg
Vis hele sitatet...
urelevant til en FPS channel, forferdelig musikk som vil gjøre at dere aldrig kan tjene penger på youtube vids, og det er ikke lagt mye arbeid inn i introen, alt du har gjort er og laste ned en template og rendre den ut med ditt navn ffs...
og sånn btw så syntes jeg det var litt unødvendig av TS å plutselig lage en intro(last ned template og bare endre tekst) selv, rett etter å ha spurt meg om å legge til våpen. Heg gjorde nemmelig dette, måtte endre på hele fila for at våpenet skulle passe inn, og så rendere igjen. Tok meg ett par timer å fikse på alt, men neida, virker som trådstarter bare tok alt i sine egne hender etter å spørre meg om å bruke MIN tid på det.
Jaja..
Sitat av faceplants Vis innlegg
urelevant til en FPS channel, forferdelig musikk som vil gjøre at dere aldrig kan tjene penger på youtube vids, og det er ikke lagt mye arbeid inn i introen, alt du har gjort er og laste ned en template og rendre den ut med ditt navn ffs...
Vis hele sitatet...
Kilder på hvor han har fått tak i templaten?

Sitat av DubC Vis innlegg
og sånn btw så syntes jeg det var litt unødvendig av TS å plutselig lage en intro(last ned template og bare endre tekst) selv, rett etter å ha spurt meg om å legge til våpen. Heg gjorde nemmelig dette, måtte endre på hele fila for at våpenet skulle passe inn, og så rendere igjen. Tok meg ett par timer å fikse på alt, men neida, virker som trådstarter bare tok alt i sine egne hender etter å spørre meg om å bruke MIN tid på det.
Jaja..
Vis hele sitatet...
Føler med deg, vet akkurat hvordan den følelsen er
Sitat av DubC Vis innlegg
og sånn btw så syntes jeg det var litt unødvendig av TS å plutselig lage en intro(last ned template og bare endre tekst) selv, rett etter å ha spurt meg om å legge til våpen. Heg gjorde nemmelig dette, måtte endre på hele fila for at våpenet skulle passe inn, og så rendere igjen. Tok meg ett par timer å fikse på alt, men neida, virker som trådstarter bare tok alt i sine egne hender etter å spørre meg om å bruke MIN tid på det.
Jaja..
Vis hele sitatet...
Helt enig. Han burde ha sagt i fra! Dessuten tror jeg nok han hadde blitt vesentlig mer fornøyd om han ventet på deg. Lyst å la oss få se hvordan det ble likevel?
Sist endret av Fuzzybossen; 14. juni 2012 kl. 19:30.
den Dubc lagde så Pro ut(noe den var) og den du "mekka" sjæl så ut som søppel. så får du velge selv hva du vil att kanalen din skal se ut som.
Sitat av Fuzzybossen Vis innlegg
Helt enig. Han burde ha sagt i fra! Dessuten tror jeg nok han hadde blitt vesentlig mer fornøyd om han ventet på deg. Lyst å la oss få se hvordan det ble likevel?
Vis hele sitatet...
Jeg kan godt, men da må jeg rendere igjen siden jeg gidder ikke å la fila bare ligge der og ta opp plass på pc'en min. Så kan sikkert rendere en 360p versjon og legge den ut i morgen elrns
umulig og se hva noe er veeldig mørk

vedder for att DubC ikke skal ha drit mye for sin med våpen spørr han
Trådstarter
Sitat av tribalgoth Vis innlegg
umulig og se hva noe er veeldig mørk

vedder for att DubC ikke skal ha drit mye for sin med våpen spørr han
Vis hele sitatet...
Det skjønner jeg ikke hvorfor? Jeg ser alt med gode farger og lyst, men det skal være litt mørkt.
Sitat av tribalgoth Vis innlegg
umulig og se hva noe er veeldig mørk

vedder for att DubC ikke skal ha drit mye for sin med våpen spørr han
Vis hele sitatet...
Tror du virkelig at jeg gidder å sende han introen nå?
Sitat av Zaloz Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Vet ikke hva jeg skal si.... alt du har gjort er at 2 m4a1 rifler hopper opp som ett troll.
Min mening: ikke bruk dette
Sitat av fågelwrap Vis innlegg
Vet ikke hva jeg skal si.... alt du har gjort er at 2 m4a1 rifler hopper opp som ett troll.
Min mening: ikke bruk dette
Vis hele sitatet...
Ikkje glem den grusomme musikken, han vil skremme vekk alle potensielle seere ved og ha dette som intro
Er det bare meg eller har faceplants rett her? http://www.youtube.com/watch?v=wdt8TZwddNQ samme temeplate brukt her
Sitat av fågelwrap Vis innlegg
Er det bare meg eller har faceplants rett her? http://www.youtube.com/watch?v=wdt8TZwddNQ samme temeplate brukt her
Vis hele sitatet...


Han har nok helt rett, det er et passe "overused" template... Som flere tusen fjortiser har brukt på ymse gaming relaterte filmer på youtube.

Du burder heller bare prøve å leke deg litt i AE eller Vegas så kan du lett lage en ok clean intro til dine youtube filmer. Og om du ser på tutorials så må man ikke kopiere alt de gjør men prøve å evt gjøre det litt annerledes enn dem.

AE tuts: videocopilot