Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 3238
Hei, jeg og en venn av meg har gått igjennom masse, og da mener jeg jævlig mye de siste 2 årene, både positivt og negativt.
På forhånd har jeg lyst å si at vi var/er helt idiotisk, vi skammer oss over det vi gjorde og vi vill bare dele historien våres.
Etter at dere leser alt er det sikkert noen få som vet hvem jeg og CharlesKakeBake på forumet er, men vi ber dere om å ikke nevne navnene våres, hvor vi bor, osv.

Alt som skjedde i denne teksten er 100% sant, det eneste som er endret er navn, beklager for eventuelle feilskrivinger.

De første årene
I 5. klasse hadde Charles(CharlesKakeBake) flyttet til skolen jeg gikk på på grunn av at foreldrene hadde flyttet bosted. Vi så ikke så mye til hverandre på starten men rundt midten av 5. trinn så hadde vi blitt venner. Vennskapet fortsatte å bli bedre og vi hadde ikke gjort noen dumme ting ennå. I sommerferien 2009 var jeg i England fordi familien til moren min bodde der. Jeg hadde fått vite litt om at en venn av meg hadde røykt hasj osv, og at landsbyen familien min var bosatt i hadde et sterkt cannabis-miljø. Jeg skulle få hasj av en venn av meg (Tom, han var 16 år da) , men det ble aldri noe av det siden han som grodde ble busta av politiet. Sommerferien fortsatte som vanlig og en dag så la moren min merke til at jeg pisset og drakk uvanlig mye, hun trodde jeg muligens hadde fått Diabetes 1. grunnen til dette var at søsteren min som døde noen år før hadde vært helt lik meg, hun var på do hele tiden og hun ble til slutt diagonisert med diabetes 1. Hun døde 3 år senere pga. mangel på insulin. Vi for til sykehuset og ja, jeg hadde diabetes 1.

8. trinn
8. trinn startet helt vanlig, ingenting spesielt. Første termin hadde jeg ganske greie karakterer og en gjennomsnittskarakter på ca 4. rett etter første termin så begynte jeg å se videoer og lese masse om litt forskjellige urter og virkninger av marihuana.

Ca 2-3 måneder før sommerferien hadde jeg og Charles begynt å stjele fra en nær butikk i friminuttene på skolen, vi gjorde det med suksess i en måned før vi ble tatt, det er kanskje vår verste opplevelse, vi fikk så utrolig vonde følelser i halsen da vi ble busta og vi var livredde. Tiden gikk som den gjorde og vi ble tilgitt av våre foreldre etter lang tid, og etter litt så var det plutselig sommerferie igjen.

Etter å ha sett videoer om Salvia Divinorum var planen min å bestille urter i England bare for å få testet noen med vennen min Tom. Jeg bestilte først plante ekstraktet ”Salvia Divinorum 10x” som har 10 ganger kraftige virkning enn en ubehandlet Salvia plante. Tom hadde en liten pipe, så vi dro til en skatepark i nærheten og tok en liten klype inni pipa. Bare så dere vet hadde jeg aldri røykt urter, marihuana eller drukket alkohol før dette så jeg var veldig spent på effektene. Jeg tok det første trekket men jeg følte ingenting etter å ha holdt inne røyken i omtrent 20 sekunder, så jeg tok ett trekk til. Jeg husker følelsen jeg fikk etter at jeg pustet ut, jeg begynte å vingle litt til siden og jeg kjappet meg å sette meg ned før jeg datt. Jeg husker alle fargene og mønstrene så godt, en skygge som ble skapt av et gjerde var så utrolig spektakulær, den var så 3 dimensjonal og det var noe av det sykeste jeg opplevde. Jeg begynte å reise meg igjen og gikk mot en skate rampe. Jeg følte meg så utrolig høy(fysisk) og var redd for å dette å dø(ja jeg følte meg så høy). Mens jeg trippet tok Tom ett trekk og han ble helt syk i hodet, han gikk bort til en alminnelig busk og tok av noen blader, han satte seg på benken og begynte å rulle en joint med bladene, jeg var jo helt borte så jeg hadde ikke peiling på hva han gjorde, i etterkant nevnte han at han trodde det var en marihuana plante...

Dagen etter jeg røykt salvia divinorum, bestilte jeg 3 gram ”Mayan Bliss”, ”Happy Herb” og noen ting for å røyke med fra en nettside kalt everyonedoesit, skal ikke dele noen lenker. Mayan bliss var tydeligvis en utreblanding som skulle gi en veldig behagelig og ”chilled” effekt, happy herb var en annen urteblanding som ikke skulle gi noen effekt, så jeg tenkte å blande mayan bliss med happy herb og bruke pre-rolled cones som jeg hadde kjøpt fra samme nettside. Da pakken kom, for jeg og Tom opp en skråning i nærheten der du har utsikt over mer eller mindre hele landsbyen. Vi var der med omtrent 5 andre og bare chillan’. Vi pakket en joint hver med 2/3 happy herb og 1/3 Mayan Bliss. Området vi var i var helt perfekt, det va kjempe sterk sol og passe med vind så vi ikke ble for varm, etter å ha røykt omtrent halve jointen følte jeg meg utrolig tung, dette merket jeg ikke før jeg reiste meg for å pisse. Jeg dro borte ved ett tre og jeg husker at jeg vill bare legge meg ned, det var som om noen prøvde å presse kroppen min nede, men det var veldig behagelig, følte meg bare rett å slett utrolig avslappet. Og husk at vi røykte bare 0.3 gram hver, så det var ganske lite i forhold til det jeg kjøpte. Vi møtte neste dag og skulle røyke resten men da vi var på skateparken kom det en politibil, Tom stappet alt i sekken hans og politiet mistenkte ingen (Skateparken er et hotspot for politiet). Tom måtte dra og jeg ba han om å ta vare på alt. En uke senere(fortsatt i England) så prøvde jeg marihuana med en annen person, det var utrolig lite(under 0.1 gram) og jeg fikk nesten ingen effekt av dette.

9. trinn
Ferien var nå over og jeg var tilbake til Norge. Jeg fortalte Charles om Salvia Divinorum og viste han videoer på youtube, vi så på nettet og kjøpte 1 gram om jeg husker korrekt, da det kom for vi til han og røykte det mens foreldrene var borte. Vi for på terrassen fylte opp mini bongen min med salvia, han trekte først og da han pustet ut var det ingen synlig effekt men plutselig etter 5-10 sekunder begynte han å le seg ihjel, han la seg på gulvet og krøp som om han hadde krampe i magen, han sa et det kilte i magen og lå rundt og rullet osv i omtrent 5 minutter. Jeg tok et trekk og husker at jeg trippet men jeg husker egentlig ingenting fra trippen.

Senere snakket jeg med en venn (Frank, 1 år eldre enn meg) om Salvia divinorum, jeg sendte han noen videoer fra youtube og han var ivrig på å prøve stoffet. Så da bestemte jeg, Frank, Tony(venn av frank), Robert og en annen person at vi skulle møtes på en barneskole i nærheten. Jeg møtte opp med ett gram Salvia Divinorum 10x, en mini bong og et par lightere. Jeg husket ikke nøyaktig hva som skjedde denne dagen, jeg tror vi røykte salvia der 2 ganger men det er mulig at det bare var en gang. Uansett, jeg husker at jeg trodde jeg var i et FPS spill som Modern Warfare 2, jeg husket at navnet til en kis var over hodet hans og at jeg trodde han skulle drepe meg, jeg var livredd og gikk rundt om kring. Frank tok et par trekk og han var helt hysterisk, han hadde veldig lav toleranse når det kom til dette, han var så utrolig syk. Først hoppet han rundt som en kanin, så trodde han at han var i et slags bilde i flere hundre år. Robert trippet også men var litt mindre ”voldelig” han så på en bygning ca 100 meter unna og syntes at han så hele veggen som ”Hello Kitty” om jeg husker rett. Han nevnte også at alle fargene var sterkere. Tony trippet samtidig som Robert og han ble veldig sur fordi han ikke så hello kitty.. Uansett, rundt slutten av denne trippen ringte moren min meg på mobilen, hun lurte på hvor jeg var og spurte på en ganske sur måte, jeg sa at jeg var hos Charles(han var ikke med meg og de andre) og moren min sa at jeg ikke var det og at jeg var på skolen og hell på å røykte, jeg ble sykt frustrert men jeg var så dum at jeg glemte å logge ut av facebook før jeg dro, så da så hun selvfølgelig meldingene. Jeg fikk ett helvetes kjeft men etter noen uker var alt glemt og jeg hadde tatt en pause med røykinga. De som var med å røyke hadde salviaen, lighterene og bongen og røykte litt mere samme dag før de gjemte den under en rutsjebane på skolegården. Da jeg for for å hente det noen dager senere var det borte.

Happy Herb
Det hadde seg sånn at jeg røykte 1 ren joint med urteblandingen ”Happy Herb” i England og jeg fikk en utrolig euphorisk effekt, så etter salvia divinorum’s tiden i Norge så bestilte jeg 3 25g poser av Happy Herb og 10 pakker Bob Marley rullepapir. Jeg og Charles rullet omtrent 50 joints med happy herb og solgte de for omtrent 10-20kr per joint. Vi røykte også rundt denne tiden mye med de som var 1 år eldre enn oss og 2-5 stk på samme trinn som oss og koste oss skikkelig. Happy Herb’en hadde en veldig god smak og var ikke vond å puste inn skikkelig til og med uten filter noe som var veldig herlig. Noen jeg solgte til ble veldig skuffet siden de forventet skikkelige effekter av den så businessen gikk ikke som forventet men jeg ble raskt kvitt de 50 jointene uten problemer.

Am-2201
Etter litt hadde vi hørt litt om ”syntetisk” og kjøpt litt av Robert som hadde skaffet seg noe. Vi fikk ganske lite og det ga ingen effekt på oss men vi leste mye om syntetisk på nettet og leste litt på nFF om det. Etter hvert konkluderte vi at vi skulle mekke syntetisk selv så istedet for å kjøpe K2 eller lignende på nettet, så vi kjøpte 500mg am-2201. Dette var den første av 2 poser som vi kjøpte, med denne posen tok vi bare vanlige sigaretter eller happy herb joints og tok på bitte lite am2201 på tuppen av jointen. Posen var tom innen ca 2 uker. Vi hadde lest om å spraye am2201 rett på urter så du ikke må gjøre alt manuelt hver gang du vil røyke, så vi bestemte oss for å kjøpte en mengde ting: Miligram Vekt, 0.5g Am-2201, 100 små poser, 1dl 100% Acetone og en liten sprayflaske. Vi tok en pose med Happy Herb oppe i en skål, flyte opp sprayflaska med acetone og helte 0.5 gram am-2201 oppi. Vi sprayet alt på happy herben mens vi brukte en skje på å flytte alt rundt. Vi var straks tomme og alt hadde tørket. Vi tok deretter happy herben tilbake til 25gram posen og klistret en liten lapp på posen hvor det stod ”25g Happy Herb – 500mg AM-2201 (20mg pr gram)”. Vi røykte en joint med dette og det var utrolig mye mer effektivt enn før. Vi solgte det syntetiske litt til de nærmeste vennene og ga bort ganske mye også. Dette forgikk i omtrent 2 måneder.

Mjuklia
Så var det konfirmasjons leiren da...
Jeg, Charles og 2 andre var i samme rom på leiren, vi hadde med oss en mengde urter og frukt tobakk. Vi røykte litt her og der når vi kunne og jeg hadde gjemt en boks med alt i et ubrukt kjøkken i hybelen vi var i. (Kjøkkenet ble ikke brukt og jeg gjemte boksen helt innerst inne i et skap.).
Samme kveld ble vi vekket av de 2 guttene som skulle holde vakt og passe på at ingen gjorde noe dumt. Klokka var omtrent 2 om morgenen og vi halvsov. De spurte oss om vi visste om noen hadde noe tobakk fordi det hadde gått rykter om dette. Vi sa nei og de aksepterte det og lot oss være. De kom tilbake noen minutter senere og påsto at vi må ha noe, alle sier det osv. Vi fortsatte å nekte. Tilslutt sto de bare i rommet og ventet på at vi skulle innrømme det, de sa at rykter om at det var en boks i huset med urter i hadde spredd seg og at alle sa det var oss. Vi fortsatte å nekte og de lette i hele rommet våres men på en slaskete måte, de visste at det ikke var noe på rommet før de begynte å lete. Så sa de at de hadde funnet en boks med masse urter i, vi nektet på at den såkalte boksen var våres og det endte med at han kom inne i rommet med boksen og til slutt måtte vi innrømme alt og vi var praktisk talt fucked siden de skulle ta boksen til presten men de var bekjente av oss så de sa at de skulle være så positiv som mulig til presten. Vi sovnet med en gang og det var kanskje den dypeste søvnen vi hadde fått noen sinne.
Det endte med at jeg måtte ringe moren min selv og innrømme alt, jeg gjorde dette og presten ga meg en klapp på skulderen. Det var en lang samtale med både moren og faren min og igjen etter noen uker fikk jeg tilbake friheten. Jeg hadde sagt at jeg hadde vært utrolig dum og at jeg vil ikke gjøre mer siden karakterene mine var i gj. Snitt 2.8 rundt denne perioden som var skuffende lavt. De trodde på meg men jeg fortsatte med am-2201 blandingen som vanlig med vennene mine.

Marihuana
Etter en stund ble vi litt lei av syntetisk marihuana. Det var på en måte litt kjedelig så vi ville skaffe litt skikkelig grønt. Vi snakket til en om at han kunne skaffe grønt, så vi kjøpte omtrent 1 gram for 200kr som var ganske overpriset spesielt med tanke på at det luktet drit. Men, men, vi røykte alt på samme dagen og fy faen det var herlig. Det var en mere avslappende effekt en am-2201 og varte mye lenger. Jeg husker at vi satte å så på WinAmp visualiser med musikk og spiste tørt brød. Seriøst vi bare satt å stirret og etter det som virket som 20 sekunder hadde vi spist opp en hel pose med brød.

Busten
Så var det mot slutten av historien, han vi kjøpte grønt av (Harry) hadde blitt tatt av politiet, han advarte oss om at vi ble busta siden de tok mobilen hans og vi hadde snakket om hasj via mobil. Jeg hadde gitt alt syntetiske til en venn av meg som skulle ta vare på det, ca 5-10 gram igjen i posen. Og 2-3 dager etter at Harry ble tatt, ringte moren min mens jeg var ute, jeg måtte komme hjem tydeligvis. Jeg kom hjem og inne i leiligheten var det 4 politi som lette i hele rommet mitt. De fant ingenting men jeg måtte innrømme masse, så jeg sa at inne i pc kabinettet var det noen tabletter, de fant også på selve pc’en en mappe med bilder av fleinsopp planten, som jeg hadde hørt om for ganske lenge sia og samlet info om.
Etter dette ble Charles busta fordi de tok mobilen min med mistanke på at jeg var en dealer. Flere av de jeg kjente ble tatt i avhør men de fleste på mitt trinn slapp unna, alle andre som var i 10ende ble busta og tatt på avhør som meg, Charles og Harry. Nå må vi på pissing i jevne mellomrom fram til August i år.

Nåtiden
I det siste, siden vi ble busted(slutten av februar) så har vi ikke gjort en eneste dritt. Jeg og Charles er fortsatt venner og bare chillen’ vi drikker litt av og til men det er det meste vi gjør, ingenting mer.


Framtida
Jeg og Charles har snakket om framtida vår ganske mye i det siste. Vi har planer om å flytte til Nederland når vi er i 20 års alderen men ingenting er bestemt.


Tusen takk for at dere tok tida til å lese historien til meg og Charles, vi håper dere likte den.
Som sagt alt som er blitt skrevet har faktisk skjedd men noen detaljer er ikke med + noen småting som skjedde, enten fordi de ikke gjør noe eller fordi de er litt for personlige. Jeg og Charles er nå 15 år og begynner i 10ende klasse etter sommerferien.

Om dere har noen spørsmål er det bare å spørre i vei men om du føler de er litt for personlige så kan du bare sende meg en melding her.

Takk så lenge
M.V.H, Meg og CharlesKakeBake.
Tråder som dette pleier å väre litt mer heavy.

Dere er unge og forstår kanskje ikke helt greia rundt rusmidler enda, ville lagt det meste på hyllen til dere begge er 20+.
DubC's Avatar
Trådstarter
Sitat av Odonkor Vis innlegg
Tråder som dette pleier å väre litt mer heavy.

Dere er unge og forstår kanskje ikke helt greia rundt rusmidler enda, ville lagt det meste på hyllen til dere begge er 20+.
Vis hele sitatet...
Ja jeg skjønner det og har lest en del livshistorie tråder på freak, men jeg følte for å dele vår historie, skjønner om du ble "skuffet" av historien men det var nå sånn det gikk da, for sent å endre noe nå.
Hadde inntrykk av at dere hadde gjort noe skikkelig ille, "gått igjennom masse, og da mener jeg jævlig mye de siste 2 årene, både positivt og negativt. På forhånd har jeg lyst å si at vi var/er helt idiotisk, vi skammer oss over det vi gjorde"

Men det her var da ikke så ille, og du kom deg relativt godt ut av hele greia. Likte innlegget TS, godt skrevet.
Sitat av DubC Vis innlegg
Ja jeg skjønner det og har lest en del livshistorie tråder på freak, men jeg følte for å dele vår historie, skjønner om du ble "skuffet" av historien men det var nå sånn det gikk da, for sent å endre noe nå.
Vis hele sitatet...
Jeg blir ikke skuffet, men det finnes utrolig mange slike historier som dette, minner litt om "guttestreker".

Ta lärdom av det som har skjedd mens dere enda er unge. Hold dere unna stoff til dere begynner å få en bredere forståelse rundt rusmidler og dere selv. Det kommer sannsynligvis en dag da du forstår hva det vil si å bli voksen.
Dette var fem minutter rett ut av vinduet for min del..
DubC's Avatar
Trådstarter
Sitat av TheGloryHole Vis innlegg
Hadde inntrykk av at dere hadde gjort noe skikkelig ille, "gått igjennom masse, og da mener jeg jævlig mye de siste 2 årene, både positivt og negativt. På forhånd har jeg lyst å si at vi var/er helt idiotisk, vi skammer oss over det vi gjorde"

Men det her var da ikke så ille, og du kom deg relativt godt ut av hele greia. Likte innlegget TS, godt skrevet.
Vis hele sitatet...
Takk du, og som sagt har det hent andre ting også så det er egentlig noe mer her imellom linjene.
Røykte du salvia da du var 13? Det er veeldig drøyt i mine øyne. Alt for drøyt. Du er et lite barn
DubC's Avatar
Trådstarter
Sitat av Hackett Vis innlegg
Røykte du salvia da du var 13? Det er veeldig drøyt i mine øyne. Alt for drøyt. Du er et lite barn
Vis hele sitatet...
Var akkurat fyllt 14 år om jeg husker korrekt, men ja som det står i teksten så gjorde jeg det.
Sist endret av DubC; 9. juni 2012 kl. 01:43.
Kronisk stein
Navnl0s's Avatar
Dette var overaskende.. Jeg trodde du hadde den grovhistorien på lur, som skulle ende som sprøytenarkis i 20åra.

Det at du bare er 15 å skriver så orntli' og pent er imponerende, og derfor er det enda mer skremmende at du velger å hive i deg alt av dritt du klarer å oppdrive.
Det er ikke ofte jeg er så krass, men faen ass ta å hent dere inn og oppfør dere som ungdommer.
Når jeg var 15 hadde jeg akkurat begynt å småsupe på øl, cider og rusbrus.
Dere sitter å hiver i dere rusmiddler jeg fortsatt nekter å røre, selvom jeg er 10 år eldre enn deg.

Dere trenger en god kakk i bakhodet og strengere regler, helt utrolig...
Håper pissingen gjør at dere skjerper dere.

Du trenger ikke å prøve alt på engang, det håper jeg du forstår.
Sitat av emphi Vis innlegg
Dette var fem minutter rett ut av vinduet for min del..
Vis hele sitatet...
Så hold kjeft og finn en annen tråd, tulling.

OnTopic: Bra skrevet. Litt skremmende at noe lignende kunne ha skjedd meg, kun positivt å lese dette.
Syntes det er bra at dere kan skrive en så god resum av deres opplevelse - til å være så unge.

Håper dere klarer å få bedre orden på livet og kommer inn på ett bedre spor.
At dere gjennom å måtte avlegge prøver nå gjør at dere kan se at det ikke er verdt å kjøre på i samme sporet.

Kanskje lurt for dere å søke dere bort til en Folkehøyskole når dere er ferdig på ungdomskolen å få litt miljøforandringer? Og kanskje velge en skole som har noe innen deres interresser, viktig å finne på noe meningsfylt å drive med i stede for å ha tankene på faenskap og rus

Lykke til begge to!
Dette var da ikke så ille? Kjenner en som satt sitt første skudd med methamfetmin som 14 åring. Han er vel 22-23 år idag og fikk beskjed fra sykehuset at han hadde maks 7 år igjen å leve, uansett om han sluttet eller ikke. Han ser verre ut enn de fleste som sitter på plata, men er en ganske grei person.
DubC's Avatar
Trådstarter
Sitat av roffern Vis innlegg
Syntes det er bra at dere kan skrive en så god resum av deres opplevelse - til å være så unge.

Håper dere klarer å få bedre orden på livet og kommer inn på ett bedre spor.
At dere gjennom å måtte avlegge prøver nå gjør at dere kan se at det ikke er verdt å kjøre på i samme sporet.

Kanskje lurt for dere å søke dere bort til en Folkehøyskole når dere er ferdig på ungdomskolen å få litt miljøforandringer? Og kanskje velge en skole som har noe innen deres interresser, viktig å finne på noe meningsfylt å drive med i stede for å ha tankene på faenskap og rus

Lykke til begge to!
Vis hele sitatet...
Vi har begge valgt å slutte med å røyke forskjellige rusmidler og vi håper vi aldri gjør noen sånne stoffer igjen. Og ja vi skal mest sansynligvis på folkehøyskole begge to.

Takk for svar, og vi håper lykken er med oss.
Sitat av DubC Vis innlegg
Vi har begge valgt å slutte med å røyke forskjellige rusmidler og vi håper vi aldri gjør noen sånne stoffer igjen. Og ja vi skal mest sansynligvis på folkehøyskole begge to.

Takk for svar, og vi håper lykken er med oss.
Vis hele sitatet...
Dette er absolutt ikke noe å "håpe" på. Det er du som bestemmer hva du intar eller ikke.

Husk nå at du bare er 15, det virker som du er en godt reflektert person, og jeg tviler ikke på at dere har klart å skjerpe dere!
For alle del, husk å aldri skryt av dette alà; "Ja, vi har levd et jævlig hardt liv. Mye drugs og shit, men nå som vi er 15, og voksne, så prøver vi å få livet på rett kjøl".

Men, du skriver bra, så ikke kast bort mulighetene dine på å ha det gøy.
DubC's Avatar
Trådstarter
Sitat av Paratus Vis innlegg
For alle del, husk å aldri skryt av dette alà; "Ja, vi har levd et jævlig hardt liv. Mye drugs og shit, men nå som vi er 15, og voksne, så prøver vi å få livet på rett kjøl".

Men, du skriver bra, så ikke kast bort mulighetene dine på å ha det gøy.
Vis hele sitatet...
For å si det sånn så er det absolutt ingen på skolen som vet hva vi har gjort. Vi har holdt det så lavt som mulig og ingen bortsett fra de som har vært med på dette vet om det.

Sitat av Membranplan Vis innlegg
Dette er absolutt ikke noe å "håpe" på. Det er du som bestemmer hva du intar eller ikke.

Husk nå at du bare er 15, det virker som du er en godt reflektert person, og jeg tviler ikke på at dere har klart å skjerpe dere!
Vis hele sitatet...
Takk, og vi har skjerpet oss. Vi har snakket sammen om at vi aldri skal gjøre noe sånt igjen. Grunnen til at jeg sa "håper" var fordig jeg håper vi ikke endrer mening/planer, noe jeg er mer eller mindre bombesikker på at vi ikke gjør.
Sist endret av DubC; 9. juni 2012 kl. 16:55.
Hehe, ser det er noen ting som ikke er med, men det er vel for personlig bra du har fått med så mye!
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Hvilken karakter har du i norsk egentlig?

Dette var veeldig bra skrevet til a vere en ungdomsskoleelev.
Leste norskstien til en klassekompis av broren min som gar i tiende som han fikk karakteren fire pa.
Den var ganske... meeeeh... sammenlignet.
Sist endret av Bombasa; 10. juni 2012 kl. 03:38.
Javell, jeg beklager altså men dette var jo ikke så altfør spennende å lese. Skjønner at du vil dele historien din og alt det der, men fordi dere røyka salvia og noen legal highs og ble tatt ser jeg ikke på som særlig jævlig.
Du er egentlig bare dum som gjorde det.

Uansett, kanskje like greit at dere ble tatt? Virker som om det kunne gått verre om hadde dere kommet på videregående hvor rusmiljøet ofte er større og lettere for dere å komme i kontakt med sterkere rusmidler.
DubC's Avatar
Trådstarter
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Hvilken karakter har du i norsk egentlig?

Dette var veeldig bra skrevet til a vere en ungdomsskoleelev.
Leste norskstien til en klassekompis av broren min som gar i tiende som han fikk karakteren fire pa.
Den var ganske... meeeeh... sammenlignet.
Vis hele sitatet...
Heh, litt off-topic da, jeg har hatt litt forskjellige norsk karakterer, men som oftest får jeg vell enten 3 eller 4. Jeg har ikke fått noen norsk prøver tilbake siden det som skjedde og det kan være at jeg får bedre nå enn før.