Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  65 7292
From Dusk Till Dawn

Fikk totalt WTF-moment når jeg så denne, kan anbefales. Men du må ikke lese om du før du ser den, bare last den ned og se.

Quentin Tarantino er med i den, og han har også skrevet screenplayet.
Sist endret av henrikxt; 2. april 2011 kl. 15:55.
Repo men
fin avslutning^^,
Donnie Darko!
Titanic!Skal ikke røpe for mye
Wub-wub-what?
Kognito's Avatar
Sitat av tafsern Vis innlegg
Irreversible
Vis hele sitatet...
Værste filmen jeg har sett på lenge.

POSSIBLE SPOILER AHEAD!
Epilepsianfall og måtte se på en 6minutters voldtektsscene.. NEITAKK!
Ok, skal lufte denne en gang til. Jeg har anbefalt den i hver eneste film-tråd på forumet, av en grunn: Den er så konge-bra!
resurrection of the little match girl
Absolut verdens kuleste film. Mindfuck, overraskende slutt, humor, action, sci-fi -> you name it, alt i en eneste film som er perfekt!
Håper alle ser denne.
Finnes på diverse torrentsider, nesten umulig å finne i platebutikker ol.
Se den!!!
Wub-wub-what?
Kognito's Avatar
Sitat av moret Vis innlegg
Ok, skal lufte denne en gang til. Jeg har anbefalt den i hver eneste film-tråd på forumet, av en grunn: Den er så konge-bra!
resurrection of the little match girl
Absolut verdens kuleste film. Mindfuck, overraskende slutt, humor, action, sci-fi -> you name it, alt i en eneste film som er perfekt!
Håper alle ser denne.
Finnes på diverse torrentsider, nesten umulig å finne i platebutikker ol.
Se den!!!
Vis hele sitatet...
Sungnyangpali sonyeoui jaerim. Er det denne?

Vilket språk er filmen på?
Sitat av Kognito Vis innlegg
Sungnyangpali sonyeoui jaerim. Er det denne?

Vilket språk er filmen på?
Vis hele sitatet...
Jepp. Det er den. Den er på koreansk. Men, den versonen med flest seeds på BT har engelsk sub også.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Sitat av MeTheWall Vis innlegg
Gjetter på at det er der scenen der han ene tar selvmord du tenker på (for jeg mener å husker at jeg ble litt satt ut der, er et par år siden jeg så den)? Noe av det jeg likte med filmen, er at "svaret" kommer først rett før rulleteksten og selv da sitter du og lurer litt på hvordan det hele hang sammen (det gjorde hvertfall jeg).
Vis hele sitatet...
Jeg beklager for et veldig sent svar, men ja, det er scenen jeg tenker på. Jeg har i mange år vært en ivrig samler av kult og skrekkfilmer, men jeg må innrømme at det er denne ene scenen i Hidden som har satt sitt største preg på meg. Cannibal Holocaust, Nekromantik, osv kan bare legge seg.
Sofistikert ung mann
Spankyboii's Avatar
Righteous Kill Er å anbefale, ble litt sjokka over slutten.
Drag Me to Hel

I slutten sitter du igjen med :"NÆÆÆ,hva skjer nå da??"
Bra film

Hide and Seek
Er fra 2004-Grei film
Lucky Number Slevin

Beste filmen i historien som er lagd "med twist i slutten"
helt fantasitisk, eneste problemet er at mongo freeman er med, som i alle andre hollywood filmer.

Sitat av Balooo Vis innlegg
Drag Me to Hel

I slutten sitter du igjen med :"NÆÆÆ,hva skjer nå da??"
Bra film
Vis hele sitatet...
Mest sansynlig tidenes dorligste å minst skumle skrekkfilm, effektene er også helt ubrukelige
Sist endret av stianr; 19. november 2011 kl. 11:00.
Babycall er en film som kanskje kan passe inn i denne tråden. Så den på kino sist uke og tenkte for meg selv når jeg forlot salen. Ja ha?

The Others husker jeg at jeg likte også pga slutten.
Sist endret av creavator; 19. november 2011 kl. 12:07.
American Beauty?
Er det greit at stianr skriver MONGO FREEMENN???
Alle filmene til M Night Shyamalaballabamalan er vel standard filmer med heftig tvist på slutten, selv om jeg selv ikke er så stor fan av de filmene..

Min favoritt tvist er nok fra filmen "the others" og "lucky number slevin"