Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  101 16202
Okei okei okei, det viktigste var egentlig hva slags typer det kunne være, syntes wikipedia sa at purple haze var "extinct". Men det kan ikke skade å prøve, eller kan jo kanskje det, men uansett, på tide å prøve noe nytt så satser på 2g eller noe.
EDIT: leste også at noe hadde blitt farget med kool aid for å skjule mugg, kanskje lite sannsynlig? Spent på dette.
Sist endret av Introspection; 8. desember 2010 kl. 18:39.
Det må du jo nesten vurdere utifra hvem du kjøper av, men den kool-aid historien høres helt på tryne ut spør du meg. Det er mange forskjellige strains som har lilla farge i seg, hadde jeg vært deg hadde jeg ikke tvilt på teste den ut, høres spennende ut. Har ikke sett det i Norge før og glemte å se på dem/kjøpe i Amsterdam.
Det beste jeg har smakt her til lands, hadde en ganske kraftig lillafarge, så slå til :-) veit aldri.. Purple Haze'n i amster var ikke i nærheten av den herifra tho, så lurer litt på hvilken strain det var.
Sitat av enceone Vis innlegg
Det beste jeg har smakt her til lands, hadde en ganske kraftig lillafarge, så slå til :-) veit aldri.. Purple Haze'n i amster var ikke i nærheten av den herifra tho, så lurer litt på hvilken strain det var.
Vis hele sitatet...
Såvidt jeg har forstått er veldig mye av weeden både i amster og kristiania sterkt preget av masseproduksjon og hastearbeid.. Det gjelder selvfølgelig ikke alt, men det er ikke forutsatt at pot'en er god bare fordi den har et fancy navn og selges over disk.
Det er sant. Mye så som så kvalitet i diverse coffeeshops og christianiaboder, men det skal ikke alltid så mye til for å finne frem de sjappene med litt ekstra kvalitet, i allefall ikke i amster. Men ja, blitt skuffa over mye sjit som liksom skal være fantastisk :-)
Sitat av enceone Vis innlegg
Det beste jeg har smakt her til lands, hadde en ganske kraftig lillafarge, så slå til :-)
Vis hele sitatet...
Skal faktisk handle purple haze imorgen. Gleder meg til helgen for å si det sånn!
Sitat av fetter Vis innlegg
Hvordan er du så sikker på at det har vært de strains som du har blitt fortalt?
Jeg sier ikke at det er umulig å få riktig navn i norge, men at det veldig sjeldent er riktig. Jeg har også et par kilder som jeg anser for å være veldig troverdige, og vet om et par typer som dukker opp med gjevne mellomrom i oslo som er VELDIG særegne i lukt og smak (ref. Blue velvet), men det er et veldig unøyaktig system.

Er weeden godt kura og ikke pakket sammen, og du har tidligere erfaring hvor du kjenner igjen lukten skal jeg ikke si noe. Men jeg kommer titt og ofte over folk som vil prakke på meg vakumpakket pot under diverse navn som "orange haze", "Blueberry", "bubblegum" osv.. Alle lukter høy, og derfor er det helt klin umulig å si noe om strain.

Det blir i mine øyne oftere brukt som salgstriks enn som reell informasjon til forbrukeren.
Vis hele sitatet...
Av utdraget mitt, var det de strainsa jeg kjente igjen fra Amster, og kunne si med en sterk sikkerhet var riktig, har prøvd utallige andre strains med en høy beholdning av THC, men de aner jeg ikke hva var.

For og svare på det andre spørsmålet, så kjøper jeg aldri weed som har vært vakumpakket o.l. for mer en 150. Jeg har heller aldri høye forventninger når jeg ser weeden er/har blitt vakumpakket.

For og være ærlig er det veldig sjeldent jeg kjøper sånt i det hele tatt, enten er jeg veldig heldig her jeg bor, ellers så har du bare unormalt dårlig kvalitet der du bor.
Sist endret av Hazee; 9. desember 2010 kl. 18:28.
Sitat av Odd Vis innlegg
Har røyka rød libaneser en gang å det var i sommer. Ble stein av den ja Var vist smugla fra danmark.
Vis hele sitatet...
Sikker på det ikke var en annen, lignende farge da? Du vet hvordan man smugler hasj?


On-topic: Jeg elsker super skunk(sensi) og satori(mandala).
Sist endret av Spesiellgnom; 9. desember 2010 kl. 18:32.
Sitat av svrkrun Vis innlegg
Skal faktisk handle purple haze imorgen. Gleder meg til helgen for å si det sånn!
Vis hele sitatet...
Kan du ikke si litt om hvordan den ser ut da?
Så kan vi sammenligne
Det jeg har kjøpt inn har innslag av en veldig mørk lillafarge, som er litt vanskelig å se ved første øyekast. Ikke spesielt tørr egentlig. Veldig spent på å prøve den ut (med ny pipe! :O)
sammenligna han dop og syre? hehe
Nå har jeg ikke prøvd all verdens forskjellige typer, men AK-47 anbefales. Trengte bare 0,2 får å bli fjern i flere timer. Aldri vært borti så bra saker før.
Sist endret av Dr.Feelgood; 9. desember 2010 kl. 22:43.
Sitat av Introspection Vis innlegg
Rekker ikke lese hele tråden. Har kanskje mulighet til å skaffe lilla weed. Det er sannsynligvis hva? bra? dårlig?
Vis hele sitatet...
Purple haze nede i amster er å betrakte som arbeids weed da dens totale innhold av thc i samspill med de andre cannabinoler ikke er så høyt. Hørt at noen bruker den som mekk faktisk siden det er no no med tobakk i coffeshops..

Men Grand Daddy Purple, querkle, grape ape eller Las Vegas Purple Kush eller purps deri mot.. Men når er vi jo så "heldige" å bo her, og ikke borte i landet der de får frem slike clone only strains så enn får vel bare emigrere:P.. Landet jeg snakker om er California, eller Amerika..

Lilla farge er som regel en reaksjon på kaldere temperaturer, en ser det i andre planter og..

puff puff pass..
Amnezia Haze falt ganske bra i smak her, men kommer jo an på om man bli høy eller stein da.

Smak å behag!
Prøvde Amnezia Haze i Amsterdam selv. Støtter selvmord, ble posetivt overrasket av den, pluss at andre kunder foran meg anbefalte meg den sterkt!
Amnezia Haze'n var det en heeeelt sinnsyk batch av i Amster i sommerferien, spesielt rundt Sensation tider. Husker alle budtenderene anbefalte den. Da var den rett og slett drøy, i en god vei!
Sitat av moret Vis innlegg
K2 er jo en strain av cannabis. Ganske bra en og..
Syntetisk MJ, hva legger du i det ordet? Blir jo ganske feil.
Vis hele sitatet...
Jeg så en dokumentar om Marijuana i USA, og der kalte de K2 - syntetisk marijuana
Sitat av zapi Vis innlegg
Jeg så en dokumentar om Marijuana i USA, og der kalte de K2 - syntetisk marijuana
Vis hele sitatet...
Når jeg var i California for noen måneder siden, der fant jeg K2 på smokeshops.
Men er også en strain som heter k2.
Brodern & en kompis av ham kom inn til meg for 1-2 uker siden, de hadde fått levert "Syntetisk Pot" av dealern sin..
I og med at jeg har holdt på ei stund lenger enn de så kom de innom og lurte på om jeg noengang hadde vært borti dette eller viste hva det var
Stilte meg først svært skeptisk, har aldri selv fått "Syntetisk pot" eller hørt no særlig om det

Verken lukta eller utsende på poten minte om noe jeg har vært borti før, nærmeste vi kom på lukt var faktisk "Earl Grey" te ^^ Hadde en pakke med det stående, lukta utrolig likt
Knuste/helt tørre Salvia blader er det beste jeg kan sammenligne det med, på ossen det så ut

Ble etterhvert tatt et trekk på en bong, og kan med hånda på hjertet si at jeg aldri har blitt så fjern/satt ut på noe grønt jeg har fått i Norge før
Prøvd Salvia ekstrakt(15 & 35x) ved noen annledninger, men dette som brodern nå hadde fått levert kjentes langt i fra ut som no salvia rus/tripp, så vil med ganske stor sikkerhet si at det IKKE var det

Lurer egentlig bare på om noen vet hva dette var ?, eller om noen har fått kjøpt no lignende den siste tiden..
Dette var da i Trheim`s område
Røyker ikke, men i perioder når jeg er syk( K50 )spiser jeg en del white widow. Funker bra i salat.

Sitat av Doktoren Vis innlegg
Når jeg var i California for noen måneder siden, der fant jeg K2 på smokeshops.
Men er også en strain som heter k2.
Vis hele sitatet...
Du tenker sikkert på JWH-018

smokeshops = Kushdoctor?
Sist endret av fxxked; 11. desember 2010 kl. 14:55.
røyka en gang en het hinsides god weed strain. den gikk under navnet critical mass, som levde heelt opp til navnet sitt.
Hadde en 0.3 som stanka ned hele underetasjen uten at jeg røyka den!
Hash Plant (medisinsk weed) synes jeg er awesome. Spesielt fordi rusen holder seg oppe veldig lenge, selv om man ikke røyker så alt for mye. Denne strainen er også fiffig siden den kan gros med bra resultater i ett skikkelig halvcrappy MacGyver-growroom.
Sitat av Cheesy Vis innlegg
noen her som skjenner til Mk ultra skunk?
Vis hele sitatet...
Det har vært mye MK-ultra i området fortiden. God strain, en av de bedre..
▼ ... over en måned senere ... ▼
Har røyket mye rart, min favoritt hittil er en stain som går under navnet Mango Haze, ekstremt potent. Men det er vanskelig å finne noe info om stainen, noen erfaringer/kunskaper?
http://www.cannabissearch.com/strains/mango-haze/

Mango Haze - a cousin of Super Silver Haze, another highly sought after cannabis hybrid variety. A combination of 25% Northern Lights #5, 25% Skunk and 50% Haze.
Vis hele sitatet...
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av Spesiellgnom Vis innlegg
Sikker på det ikke var en annen, lignende farge da? Du vet hvordan man smugler hasj?


On-topic: Jeg elsker super skunk(sensi) og satori(mandala).
Vis hele sitatet...
Ja Satori ser helt hinsides ut! Gleder meg til å prøve når den er klar...
Mandala is my favourite breeder, no contest.

Sitat av Introspection Vis innlegg
Okei okei okei, det viktigste var egentlig hva slags typer det kunne være, syntes wikipedia sa at purple haze var "extinct". Men det kan ikke skade å prøve, eller kan jo kanskje det, men uansett, på tide å prøve noe nytt så satser på 2g eller noe.
EDIT: leste også at noe hadde blitt farget med kool aid for å skjule mugg, kanskje lite sannsynlig? Spent på dette.
Vis hele sitatet...
Purple Haze var utdødd, da alle klonene og seedlingene døde. Flere breedere har i ettertid prøvd å gjenskape den legendariske strainen fra 70-tallet, og har vel delvis lykkes, da du får kjøpt Purple Haze frø idag. Jeg mener det er forskjellige breedere som har gjort dette, så da finnes det flere varianter, men med helt forskjellige geno- og fenotyper.
Sist endret av GrowMoe; 11. februar 2011 kl. 11:39.
rød libaneser! det sykeste jeg har røyka i norge hvertfall, vi var 4 pers som har røyka. vi alle er daily stoners og er fucka 24/7. Jeg putta i en 0,5, og alle 4 var slått ut og fikk heftig lættis osv (noe som alle skikkelige stonere vet skal mye til etter man har røyka en god stund). Anbefales på det sterkeste, 180 pris på hasj var dyrt, men hadde LETT betalt det dobbelte om jeg fikk fingrene på den igjen
Sitat av RESpekt Vis innlegg
Purple haze nede i amster er å betrakte som arbeids weed da dens totale innhold av thc i samspill med de andre cannabinoler ikke er så høyt. Hørt at noen bruker den som mekk faktisk siden det er no no med tobakk i coffeshops..
Vis hele sitatet...
Riktig, lilla og blåaktig weed, dog pene å se på, er vanligvis av lavere kvalitet. Etter hva jeg har fått inntrykk av er det fordi faktorene som må til for å få frem fargen går utover produksjonen av cannabioder, f.eks blir planten klarere lilla/blå i kalde temperaturer med noe svakere lys enn normalt.
Sitat av fetter Vis innlegg
Riktig, lilla og blåaktig weed, dog pene å se på, er vanligvis av lavere kvalitet. Etter hva jeg har fått inntrykk av er det fordi faktorene som må til for å få frem fargen går utover produksjonen av cannabioder, f.eks blir planten klarere lilla/blå i kalde temperaturer med noe svakere lys enn normalt.
Vis hele sitatet...
Ikke nødvendigvis. Det er noen fenotyper som blir blå/lilla/rosa når det blir kaldere, vanligvis afghanske typer. Men det er andre igjen som er avlet frem slik at disse egenskapene er en konstant, uavhengig temperatur/lys-spekter.

Du har også forskjellige farger på selve pistillene. De er vanligvis brune, men kan også være rød (rød libaneser), rosa, lilla osv.

Konklusjon: Fagren på weeden har ingenting med kvalitet å gjøre...
Sist endret av GrowMoe; 11. februar 2011 kl. 14:10.
Sitat av GrowMoe Vis innlegg
Ikke nødvendigvis. Det er noen fenotyper som blir blå/lilla/rosa når det blir kaldere, vanligvis afghanske typer. Men det er andre igjen som er avlet frem slik at disse egenskapene er en konstant, uavhengig temperatur/lys-spekter.

Du har også forskjellige farger på selve pistillene. De er vanligvis brune, men kan også være rød (rød libaneser), rosa, lilla osv.

Konklusjon: Fagren på weeden har ingenting med kvalitet å gjøre...
Vis hele sitatet...
I see, interessant!

Link gjerne til lesing om emnet, jeg blir aldri trøtt på slikt
Sitat av fetter Vis innlegg
I see, interessant!

Link gjerne til lesing om emnet, jeg blir aldri trøtt på slikt
Vis hele sitatet...
Ikke jeg heller!

http://forum.grasscity.com/advanced-...ud-purple.html

Dette er bare en grow, men han forklarer det slik at det er lett å forstå, og det finnes enormt mye anekdotisk bevis som er lett tilgjengelig. Jeg hadde derimot vanskeligheter med å finne noen ordentlige studier av dette, men om du leiter godt nok finner du det nok (på engelsk).

Jeg har lest en god del om dette, men du må lese mye, og til slutt får du en bedre forståelse for det, selv om mye av dette ikke er 100% vitenskapelig.

Det finnes en vitenskapelig forklaring, men den må du nesten ha høyere utdannelse i et relevant fag for å forstå. Kanskje må det til og med forskes mer på området

PS: jeg er ganske sikker på at dette begynte for tusenvis av år siden, som en reakjson/beskyttelse for kulde i blomstring. Det er da også sannsynlig at dette er fordelaktig, ellers hadde vel egenskapen mutasjonen/forsvunnet. Resten er genetikk... I nyere tid, når lilla/blå planter ble populært, har breeders avlet videre og videre, kombinert og hybridisert forskjellige strains som har denne fenotypen. Det kan fremdeles være stor variasjon blant avkommet til disse strainsene, og i hvilken grad dette trekket/egenskapen uttrykkes i enhver plante. F1 generasjonen er vanligvis den mest stabile...
Sist endret av GrowMoe; 12. februar 2011 kl. 18:51.
Sitat av Clr Vis innlegg
Lemon Haze faller i smak hos meg. En touch av sitronsmak mens du trekker, herlig!
Vis hele sitatet...

Bare tøv. Bransjen som setter navna på disse strainene deres, gjør det for å tjene penger, og beksriver rusen/smaken/looken utifra hvordan navnet på planta er.

Har vært i Amsterdam og røyka en god del forskjellige strains, og ja, det er forskjellige smaker, men ingen av de smakene eller utseendene er rettet mot sin beskrivelse.
Sitat av imba Vis innlegg
Bare tøv. Bransjen som setter navna på disse strainene deres, gjør det for å tjene penger, og beksriver rusen/smaken/looken utifra hvordan navnet på planta er.

Har vært i Amsterdam og røyka en god del forskjellige strains, og ja, det er forskjellige smaker, men ingen av de smakene eller utseendene er rettet mot sin beskrivelse.
Vis hele sitatet...
Da vil jeg si du enten har vært uheldig med strain, eller så har du ikke nok erfaring til å merke det som skiller en strain fra en annen. Super Lemon Haze har uten tvil en merkbar sitrus lukt og smak. Etter en joint med Super Lemon Haze smaker det sitrus av leppene dine. Mango og Strawberry Haze er helt tydelig søtere enn f.eks en ren Skunk eller diverse Cheese-strains som gir en slags "tåfis"-lukt.
J'adore le café
Kimbobo's Avatar
Må si jeg holder meg enig med polizei, drit i navnet når du er i Norge. Be om en test før du handler, etterhvert som du leter vil du alltids finne en som funker bedre en gjennomsnittet.
Kom deg vekk fra gatene og få kontakt med folk som kjører safe, pleier som regel og score bedre på varene da.
Det er og greit og ha 2 dealere som har forskjellige varer, slik at du ikke blir innrøykt.
spørsmålet er vel heller nettopp hvordan en noob skal komme seg av gatene. :P
Sitat av Plectophera Vis innlegg
spørsmålet er vel heller nettopp hvordan en noob skal komme seg av gatene. :P
Vis hele sitatet...
Da kommer du deg på nachspiel en lørdag kveld med masse folk du egentlig ikke kjenner. Så kommer du fort i kontakt med folk
Sitat av Introspection Vis innlegg
Rekker ikke lese hele tråden. Har kanskje mulighet til å skaffe lilla weed. Det er sannsynligvis hva? bra? dårlig?
Vis hele sitatet...
Visst weeden er lilla kommer det sannsynligvis av at den blir utsatt for et kuldesjokk rett før høsting. Ofte gjort med vilje for å lage et litt mer "originalt" produkt.
Sitat av stødig Vis innlegg
Da vil jeg si du enten har vært uheldig med strain, eller så har du ikke nok erfaring til å merke det som skiller en strain fra en annen. Super Lemon Haze har uten tvil en merkbar sitrus lukt og smak. Etter en joint med Super Lemon Haze smaker det sitrus av leppene dine. Mango og Strawberry Haze er helt tydelig søtere enn f.eks en ren Skunk eller diverse Cheese-strains som gir en slags "tåfis"-lukt.
Vis hele sitatet...
Dette kalles placebo.
Sitat av imba Vis innlegg
Dette kalles placebo.
Vis hele sitatet...
Det er mange som ikke greier å skille god vin fra dårlig vin også, ikke vær gretten på andre bare fordi du tydeligvis er en av dem.
Sitat av Omaha Vis innlegg
Det er mange som ikke greier å skille god vin fra dårlig vin også, ikke vær gretten på andre bare fordi du tydeligvis er en av dem.
Vis hele sitatet...
Som jeg nevnte ovenfor, så ER DET forskjellige smaker, lukt, og utseende på alle strains. Akkurat som med vin, drue til drue. MEN, det er det lille lureriet med navnene og beskrivelsene de kommer opp med som er misvisende.

Misforstå meg rett. Det er forskjell på f.eks Super Silver Haze og Super Lemon Haze, men ikke rettet mot sine beskrivelser.

Såvidt jeg vet så vet jeg ikke av noen vinprodusenter som f.eks kaller vina si for "Super Bumblebee Wine" heller. (tho så ekke jeg noe kyndig når det kommer til vin)

Bottom Line: Navnene og beskrivelsene er misvisende til hva kanskje den ekte duften og smaken er, og blir oppkalt etter kjente skikkelser og superkule navn
Sist endret av imba; 15. februar 2011 kl. 01:14.
Sitat av imba Vis innlegg
Som jeg nevnte ovenfor, så ER DET forskjellige smaker, lukt, og utseende på alle strains. Akkurat som med vin, drue til drue. MEN, det er det lille lureriet med navnene og beskrivelsene de kommer opp med som er misvisende.

Misforstå meg rett. Det er forskjell på f.eks Super Silver Haze og Super Lemon Haze, men ikke rettet mot sine beskrivelser.

Såvidt jeg vet så vet jeg ikke av noen vinprodusenter som f.eks kaller vina si for "Super Bumblebee Wine" heller. (tho så ekke jeg noe kyndig når det kommer til vin)

Bottom Line: Navnene og beskrivelsene er misvisende til hva kanskje den ekte duften og smaken er, og blir oppkalt etter kjente skikkelser og superkule navn
Vis hele sitatet...
Nei, din bottom line er feil. Selvfølgelig passer ikke alle strains perfekt med sine navn, men dette sier seg selv. Det er derimot en god grunn til at mango haze heter mango haze og ikke cheese eller sour diesel.

At du påstår at dette kun er placebo viser at din arroganse bør jekkes ned.
Sitat av stødig Vis innlegg
Nei, din bottom line er feil. Selvfølgelig passer ikke alle strains perfekt med sine navn, men dette sier seg selv. Det er derimot en god grunn til at mango haze heter mango haze og ikke cheese eller sour diesel.

At du påstår at dette kun er placebo viser at din arroganse bør jekkes ned.
Vis hele sitatet...
jeg er enig med imba, noen få strains lukter slik de beskrives, men det er ytterst få. Resten har fruity navn fordi de lukter fruktig, ikke spesifikt frukten de liksom skal lukte.
Sist endret av fetter; 15. februar 2011 kl. 15:06.
Sitat av fetter Vis innlegg
jeg er enig med imba, noen få strains lukter slik de beskrives, men det er ytterst få. Resten har fruity navn fordi de lukter fruktig, ikke spesifikt frukten de liksom skal lukte.
Vis hele sitatet...
Da er du faktisk ikke enig med imba. Imba sier at strain navn er misvisende, mens du sier at de har fruktige navn fordi de er fruktige.. Selvfølgelig vil ikke banana haze og strawberry ha store skiller i lukt, men begge lukter frukt. Det er det som er poenget.
Tror folk at de som lager krysninger av planter tenker sånn "eey, idag skal jeg lage en strain som heter super awesome pear plant"?
Strains navngis etter at de har blitt dyrket og utprøvd, og får som regel et navn som passer best mulig til smaken, utseende på planten og/eller rusen. Lemon haze hadde i hvert fall en søt sitrus smak når jeg røykte den, og Blueberry var mer blålig enn andre typer pot. Chocolope er mer brunaktig enn vanlig, og purple haze var direkte lilla. Ikke misforstå meg, alle typer pot med navn trenger ikke å ha noe som helst med navnet å gjøre, men det gir ofte en pekepinn på hva du vil få for pengene.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Når det kommer til Rød Libaneser så er det greit å få frem at denne ikke er rød. Har en litt spesiell brunfarge, men er fortsatt brun. Skal nevnes at det jeg har vært borte i av Rød L i Norge har vært veldig potent.

Når det kommer til fargen på buds, i forhold til kvalitet vil jeg bare påpeke at det ikke er noen fasit. Personlig har jeg en forkjærlighet til litt kraftig lys grønnfarge, med oransje tråder som krøller seg rundt en perfekt tørket bud.

Når det kommer til poenget med navn på strains, og bruken av dette må jeg si meg totalt uenig med dere som mener dette er unødvendig. For meg er navnet på strainen veldig viktig. Jeg vet i grove trekk egenskapene til de aller fleste vanlige strains, noe som gjør at jeg kan tilpasse hva jeg kjøper utifra hva jeg skal bruke det til. Eksempelvis kjøper jeg aldri en tung ren indica/indicadominert straint hvis jeg skal drikke alkohol og klare å være stealth ute samtidig. Da foretrekker jeg en ren sativa-strain.
OG HASH AND OG KUSH
Grønnt Top 3; Lemon Haze, Blueberry Haze, White widow
Brunt; Ene å alene Laughing Buddha

Blir godt å komme seg til Amster'n igjen ;D
▼ ... over en måned senere ... ▼
En kompis av meg sier han skal røyke Melon Kush (og jo, han mener Melon Kush, ikke Lemon), men finner ikke noe om det... er det bra? Falskt navn? anyone heard of?
Sitat av Gardmeister Vis innlegg
En kompis av meg sier han skal røyke Melon Kush (og jo, han mener Melon Kush, ikke Lemon), men finner ikke noe om det... er det bra? Falskt navn? anyone heard of?
Vis hele sitatet...
Fant flere forumposter etter et søk!
Melon Kush: Overall Satisfaction:8 (great price)
Okay first off I will tell that the smell is not what you expect, very light smell for the amount of Trichomes visible under a loupe. The taste is almost hashy, kind of a spicy taste, reminescent of The Hog or Hogs breath. As far as the high goes, it is definately a creeper. but a strong creeper. Very nice heady high, doesn't give u that instant couchlock, but it does have a very relaxing effect. I was going to do some engine work to my mustang, but ended up just sitting there in the car with the radio on. Very surprising...Oh and he gave me a GREAT price, VERY compassionate.
Vis hele sitatet...
: )
favoritt mainly sativa: moby dick, amnesia haze
favoritt indica: bluberry, cheese, blue mystic

det er noen av de jeg har hatt den siste tiden.
var på cuppen ifjor, men blir for mye å ramse opp men mye bra der også ^^
god som gull
Eneste strainen jeg vet navnet på som jeg har røyka het "Super skunk" og var fra Nederland. Smalt ihvertfall som et godstog og ble helt satt ut.