Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 965
Hei folkens kjøpte meg ny pc, å fikk den idag.

nå har jeg prøvd å fått installere alle driverne som fulgte med bare for å få den opp å gå.

Men pcn har en tendens til å få bluescreen. å meldigen er så kjapp at jeg rekker ikke å lese hva som står.

har også et annet spørsmål har 2 5870 i crossfire. men når jeg kjører opp dxdiag står det bare total minne video 750 mb. jeg skjønner ikke hva jeg har gjort galt.

har lastet ned sisste driveren catalyst 10 ett eller annet. så har jeg lastet ned crossfire greia i tillegg. så når jeg går inn på xfire instillingene kommer det bare opp et 1 tall på skjermen hva betyr dette?. jeg har 4 skjerm utganger. nå er pcn skjermen koblet til den øverste har dette noe å si . takk på forhond. om jeg ikke svarer har jeg antageligvis restartet pga bluescreen.
Hvis du får BSOD, kan du lese litt i denne tråden her angående akkurat det.

http://freak.no/forum/showthread.php?t=168653

Og eventuelt laste opp dump så kan jeg ta en titt på det. (i morgen)
Sist endret av m0b; 19. oktober 2010 kl. 21:30.
Trådstarter
Hei igjen. fant ut det med skjermkortet. det vises ikke i dxdiag eller noen plass at det er i crossfire. sånn som jeg forsto det hadde det kun med hastigheten å gjøre. men uansett sliter fortsatt med noen bluescreens. Men har roet seg etter jeg oppdaterte alle updates ifra windows update. men noen ganger skjer det. men meldigen kommer så raskt å jeg rekker ikke å lese noe før pcn restarter seg.
Se linkene jeg ga i tråden jeg har linket i mitt forrige innlegg.
Trådstarter
Problemsignatur:
Navn på problemhendelse: BlueScreen
OS-versjon: 6.1.7600.2.0.0.256.1
ID for nasjonal innstilling: 1044

Tilleggsinformasjon om problemet:
BCCode: a
BCP1: FFFFF80000BA9000
BCP2: 000000000000000D
BCP3: 0000000000000000
BCP4: FFFFF80002A431E2
OS Version: 6_1_7600
Service Pack: 0_0
Product: 256_1

Filer som bidrar til å beskrive problemet:
CWindows\Minidump\102010-9906-01.dmp
CUsers\coz\AppData\Local\Temp\WER-18704-0.sysdata.xml

Les vår personvernerklæring på Internett:
http://go.microsoft.com/fwlink/?link...8&clcid=0x0414

Hvis personvernerklæringen på Internett ikke er tilgjengelig, kan du lese personvernerklæringen frakoblet:
CWindows\system32\nb-NO\erofflps.txt


Noe som kan hjelpe deg i å forstå her?
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Nei, ikke uten at du gir oss minidumpfilene som |d13mob har etterspurt.

Disse finner du i c: \windows\minidump såfremst dumping er aktivert.
Mulig at en formatering kan løse problemene dine.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Sitat av spelley Vis innlegg
Mulig at en formatering kan løse problemene dine.
Vis hele sitatet...
Formatering er alltids siste utvei dersom OS'et er maks korrupt, men ofte den løsningen de fleste idiotene her inne velger å fronte.
Filen C:\Windows\Minidump\102010-9906-01.dmp er den jeg forespør. Leste du ikke linkene jeg henviste til? Formatering av disk og reinstallasjon er sjelden det første man foretar seg. Det er imho bedre å finne ut av hva det er som forårsaker problemet.
Sist endret av m0b; 20. oktober 2010 kl. 15:04.