Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1332 135680
Sitat av Echuz Vis innlegg
Bare å ta på seg ansvaret
Vis hele sitatet...
Skal se hva jeg får til når tiden nermer seg :P Føler for å ta litt mer anvar denne gangen på TG (artig at det skjer ting)
Hvordan forholder nFF-rekken seg til tomme seter? Tenkte jeg skulle dele 3 seter på 2 personer, siden det blir mye bagasje o.l
Hvordan mekker jeg sete på freak rekken?
Sitat av Elshop Vis innlegg
Hvordan mekker jeg sete på freak rekken?
Vis hele sitatet...
Bare send en PM til Echuz når tiden for seating nærmer seg.
Har også ett problem når det gjelder nettverkskabel... Porten på min pc funker ikke, så får ikke brukt kabel :s hva kommer dette av og hvordan får jeg fikset dette? Er vell ikke trådløst nett der?

Hvor strenge er de på torrenting? Hørt at det er syyyk nett linje der så da tenkte jeg at jeg skulle laste ned noen sesonger... Hvor lett er det å bli busta i det
Sist endret av VitoScaletta; 4. oktober 2012 kl. 23:11.
Sitat av Elshop Vis innlegg
Har også ett problem når det gjelder nettverkskabel... Porten på min pc funker ikke, så får ikke brukt kabel :s hva kommer dette av og hvordan får jeg fikset dette? Er vell ikke trådløst nett der?

Hvor strenge er de på torrenting? Hørt at det er syyyk nett linje der så da tenkte jeg at jeg skulle laste ned noen sesonger... Hvor lett er det å bli busta i det
Vis hele sitatet...
Om det er desktop så er LAN kort for PCI billige og enkle. Laptop kan du muligens få en USB dings med nettverk for.

Delinga er på topp på TG, mange DC servere å velge mellom som er mye raskere enn vanlig torrenting.
Sitat av Elshop Vis innlegg
Har også ett problem når det gjelder nettverkskabel... Porten på min pc funker ikke, så får ikke brukt kabel :s hva kommer dette av og hvordan får jeg fikset dette? Er vell ikke trådløst nett der?

Hvor strenge er de på torrenting? Hørt at det er syyyk nett linje der så da tenkte jeg at jeg skulle laste ned noen sesonger... Hvor lett er det å bli busta i det
Vis hele sitatet...
Har du en bærbar eller stasjonær maskin ?

Torrenting er ikke noe problem, kjør på ! dc++ er også et mye brukt program for deling inne i skipet, pleier å få ganske syke hastigheter på det, mye bra folk deler også
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hvordan er det med strøm? Plannlegger å ha 3 PCer, 2 laptoper, 2 xboxer og 4 skjermer. Kommer nok til å bytte på å ha laptoppene i, men vil det være nok strøm? Det er fordelt på 3 plasser.
Sitat av Sinken Vis innlegg
Hvordan er det med strøm? Plannlegger å ha 3 PCer, 2 laptoper, 2 xboxer og 4 skjermer. Kommer nok til å bytte på å ha laptoppene i, men vil det være nok strøm? Det er fordelt på 3 plasser.
Vis hele sitatet...
Det skjer ikke. Fikk ikke lov med mer enn 3 skjermer i fjor.
Cookie Monstah ^_^
Sitat av CatFix Vis innlegg
Det skjer ikke. Fikk ikke lov med mer enn 3 skjermer i fjor.
Vis hele sitatet...
delt på 3 plasser da eller?
Jeg og Icoldman er 14 år, kanskje vi hiver oss med om vi kan :P

Hva er det som er bra med freakrekka i forhold til de andre?

BTW er det plasser igjen?
Det er rundt 5000 plasser igjen.
Jeg bailer i år med noen venner, skal sitte i samme området tenker jeg. Blir vell med på babb tenker jeg
Sitat av lordstian Vis innlegg
delt på 3 plasser da eller?
Vis hele sitatet...
1. 3X 24". Ble meget trangt men gikk fint.
Sitat av CatFix Vis innlegg
1. 3X 24". Ble meget trangt men gikk fint.
Vis hele sitatet...
Jeg har tre seter. Dvs. i snitt 1.3 skjermer per plass. Skjermene i seg selv blir nok ikke det store problemet.
En egen Freak rekke! :O DET joiner jeg på! Må bare få med meg noen kompiser Og det var snakk om banner, noe jeg kan hjelpe til hvis jeg skal er det bare å spørre.
Når er fristen for å melde seg på btw?
hvor kjøper man billett, og når er det?
Sist endret av ExcludedBug; 23. oktober 2012 kl. 18:43.
Men angående plassene, det står at det er stoler til hver plass men hvor gode er de?
Sitat av knivibaguet Vis innlegg
Men angående plassene, det står at det er stoler til hver plass men hvor gode er de?
Vis hele sitatet...
Det er vanlige plaststoler, typen du har ute på terrassen om sommeren.
Sitat av Sinken Vis innlegg
Det er vanlige plaststoler, typen du har ute på terrassen om sommeren.
Vis hele sitatet...
Eller evig vonde metallstoler som kjennes som en gigantisk buttplug av metall. Ikke at jeg har prøvd det.
Da blir det nok å ta med egen stol gitt
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Stolene der fungerer helt greit om man har et par puter, men om man skal vippe på stolen, evt sove i den er det best å ta med egen.
Sitat av Fleff Vis innlegg
Stolene der fungerer helt greit om man har et par puter, men om man skal vippe på stolen, evt sove i den er det best å ta med egen.
Vis hele sitatet...
Du blir som regel nektet å sove i stolen din. Security var fort på meg når eg duppa av litt. Ikke at det er en uting.
Sær som enhver
Bangfish's Avatar
Sitat av Bl1zzarD Vis innlegg
Du blir som regel nektet å sove i stolen din. Security var fort på meg når eg duppa av litt. Ikke at det er en uting.
Vis hele sitatet...
Jeg sov ikke andre steder enn i stolen min, og secrity fortalte meg ikke en eneste gang at jeg skulle gjøre det.

Satt ikke du på Freakrekka du også da? Med mindre du sover under bordet eller ligger i veldig ubehagelige stillinger så lar de deg være i fred.
Sitat av Bangfish Vis innlegg
Jeg sov ikke andre steder enn i stolen min, og secrity fortalte meg ikke en eneste gang at jeg skulle gjøre det.

Satt ikke du på Freakrekka du også da? Med mindre du sover under bordet eller ligger i veldig ubehagelige stillinger så lar de deg være i fred.
Vis hele sitatet...
Greia med soving var at man ikke fikk sove foroverlent med hodet, slik at man unngår nakkeskader. Len deg bakover og sov så skulle det ikke vært noe problem.
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Sitat av knivibaguet Vis innlegg
En egen Freak rekke! :O DET joiner jeg på! Må bare få med meg noen kompiser Og det var snakk om banner, noe jeg kan hjelpe til hvis jeg skal er det bare å spørre.
Når er fristen for å melde seg på btw?
Vis hele sitatet...
Oppfordrer deg og alle andre til å dra alene, rekka er en fantastisk sjanse til å møte nye folk.
Også er det gjerne slik at når man sitter med kompiser fra hjembøgda så er det de man gjør ting med. Du får også sitte mer sentralt i rekka hvis du reiser alene.

ang. påmelding skjer det når du har biletten i boks. Det er heller ingen grense på hvor mange som kan være med på rekka.
Sist endret av Echuz; 24. oktober 2012 kl. 14:57.
Men kan jo ikke bare kjøpe en hvilken som helst billett, må vel være en bestemt rekke?
Var vel til deg (Echuz) jeg skulle gi beskjed til?

Men kan jo dra med fler venner, men bestille plasser noen plasser mellom oss Da møter vi nye Freaks og er ikke langt unna hverandre samtidig
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Sitat av knivibaguet Vis innlegg
Men kan jo ikke bare kjøpe en hvilken som helst billett, må vel være en bestemt rekke?
Var vel til deg (Echuz) jeg skulle gi beskjed til?

Men kan jo dra med fler venner, men bestille plasser noen plasser mellom oss Da møter vi nye Freaks og er ikke langt unna hverandre samtidig
Vis hele sitatet...
Ikke helt slik det funker gitt. En god, god stund før TG, slippes bilettsalget. Da kan du kjøpe deg en (eller flere) plasser. Disse plassene er ikke reservert på noen måte hvis du kjøper vanlig bilett, som du må for å sitte på rekka. OG SÅ kommer seatinga, da nemlig, setter du meg som seater for din og dine venners biletter også fikser jeg resten. Hvor vi sitter, hvem som sitter hvor etc. Med inspill fra samtlige som er på rekka selvfølgelig.

Men, til deg og alle andre som er usikre på noe, søk, les i gamle tråder! Sparer tråden for mye gjentagelse.
Sist endret av Echuz; 24. oktober 2012 kl. 16:21.
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Hei,

Har aldri vært på TG før, men har lyst til å dra dit neste år. Er det en mulighet for å ha plass til to skjermer ved siden av hverandre eller er det ikke plass?

Og, kan jeg laste ned hauger med film og spill på TG uten at de finner det ut? Hører at det er ganske kjapt internett der
Ja, om du setter de skrå.

Ja, du er garantert ikke den eneste.
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Okei, da tar jeg med meg noen TB med plass
men det er en ting jeg sliter med, har lest meg gjennom snart 10 sider her. Hva slags billett må jeg ha viss jeg kommer for å game: Minecraft og muligens andre spill? og vill ha plass på Freak rekka? Feklager viss det blir gjentagelser nå, finner bare ikke ut av det :-/
Cookie Monstah ^_^
du kjøper vanlig billet, tror den heter noe sånt som "KANDU-Billet". de andre billetene (creative og noen andre?) kommer ut litt før. men for folk som bare skal opp og nerde/rundt og se så skal du ha KANDU-billeten.

edit; anbefaler å kjøpe matbillet =)
Sist endret av lordstian; 24. oktober 2012 kl. 18:17.
Kanskje man skulle hive seg med i 2013? Mange på min alder fra Freak som skal dra? (21).
Sitat av Lovegame Vis innlegg
Kanskje man skulle hive seg med i 2013? Mange på min alder fra Freak som skal dra? (21).
Vis hele sitatet...
Jeg skal sitte i Creative, 20 er vel nærme nok antar jeg.
Sitat av Lovegame Vis innlegg
Kanskje man skulle hive seg med i 2013? Mange på min alder fra Freak som skal dra? (21).
Vis hele sitatet...
Jeg skal dra, 21 her også Sitter ikke på freak rekka da men.
Noen som vet hvordan det er med plass på pulten? Har 2 24" som jeg vil ha med, men mistenker at jeg må bygge i høyden.

Sitat av CatFix Vis innlegg
1. 3X 24". Ble meget trangt men gikk fint.
Vis hele sitatet...
Fikk du plass til 3 24" på 1 plass? Bygde du i høyden da eller?
Sitat av PopeSweetJesus Vis innlegg
Noen som vet hvordan det er med plass på pulten? Har 2 24" som jeg vil ha med, men mistenker at jeg må bygge i høyden.



Fikk du plass til 3 24" på 1 plass? Bygde du i høyden da eller?
Vis hele sitatet...
Tja, kanskje han brukte paneler?
Sitat av Freddy_fred5 Vis innlegg
Tja, kanskje han brukte paneler?
Vis hele sitatet...
Unnskyld vis jeg er helt grønn nå, men hva mener du med paneler?
Sitat av PopeSweetJesus Vis innlegg
Unnskyld vis jeg er helt grønn nå, men hva mener du med paneler?
Vis hele sitatet...
Snu en vanlig skjerm så høyresiden blir på bunnen. Det er noe meget mange skjermer kan gjøre.
Sitat av Freddy_fred5 Vis innlegg
Snu en vanlig skjerm så høyresiden blir på bunnen. Det er noe meget mange skjermer kan gjøre.
Vis hele sitatet...
hehe, flaut at jeg ikke viste det :O

Men takk
Har lest litt i trådene de siste dagene og må si at dette høres interessant ut.

Blir sannsynligvis med hvis broren min (typisk fjortiss gamer) skal dra. Jeg er ikke den store gameren selv, men hadde vært gøy å truffet andre freaks.
Noen som vet når de legger ut all info og når man kan kjøpe billeter?
Sitat av PopeSweetJesus Vis innlegg
Noen som vet når de legger ut all info og når man kan kjøpe billeter?
Vis hele sitatet...
Ca. Ved juletider. (Ta ett Google søk, det hjelper mye)
Sitat av Freddy_fred5 Vis innlegg
Ca. Ved juletider. (Ta ett Google søk, det hjelper mye)
Vis hele sitatet...
Gidder ikke google :P Men takk
En ting som skal nevnes. Før i tiden var det nei nei med laptop på TG, men det har blitt langt mer akseptert i det siste, siden man nærmer seg snart like mye ytelse for pengene. Så er overhodet ingen skam å ta med seg latop på TG lenger.
Lite spm ang tg: Hvordan er miljøet der oppe? Hørte av en kompis at en han kjente var der oppe og at det var helt jævlig. Våkna opp til folk som lå å pulte rett ved siden han og slikt. Var dette en uheldig kar, eller er det mye sånt der oppe?
Sitat av Whisplash Vis innlegg
Lite spm ang tg: Hvordan er miljøet der oppe? Hørte av en kompis at en han kjente var der oppe og at det var helt jævlig. Våkna opp til folk som lå å pulte rett ved siden han og slikt. Var dette en uheldig kar, eller er det mye sånt der oppe?
Vis hele sitatet...
Uheldig?!

Dette skjer ikke ofte vill jeg tro.