Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 724
Kan man dø eller at det er farlig?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Det har hittil ikke skjedd, så du kan være ganske trygg på at nei, det vil ikke skje.
Sist endret av Dodecha; 1 uke siden kl. 20:17.
Verste som kan skje er at du blir alt for stein å spyr og sover det ut
Med mindre du setter browniesen i halsen så skal det gå fint, enjoy!
Du er ikke den første og garantert ikke den siste som spør om akkurat dette. Det du kjenner på er angst, kanskje til og med dødsangst. Dette er bivirkningen på en cannabis overdose, noe som utallige før deg har vært igjennom, spesielt med brownies/edibles.

Ta deg en luftetur, aktiviser deg med noe, drikk vann. Ri det ut, prøv å fokuser på det positive.
Sist endret av Cheese; 1 uke siden kl. 18:42.
2pac alive in serbia
Man kan dø av å drikke for mye vann, hvis det er en god pekepinn.
Vil anta at du har intatt edibles og føler deg litt paranoid. Tygg på noen pepperkorn (ikke svelg), det vil hjelpe deg litt om det faktisk er tilfelle.
Husker jeg tok ca 1,5 gram og blandet det inn i en muffin. Klarte nesten ikke bevege meg, ble stresset, men turte ikke å ringe noen heller. Hadde også 2 kattunger som begynte å spise av de små smulene som lå festet igjen i muffinsformen og jeg lå først bare å gråt av fortvilelse, før det gikk over til latter. For en kveld. Var helt ny i gamet. Men både kattene og jeg lever fortsatt, så du overlever nok du og