Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 910
Hei og Hai Freaks!

Har et enkelt spørsmål her.


Noen som vet hva som er best av XBOX 360 og PS3? Da tenker jeg ikke på hva dere liker best.

Da tenker jeg når det kommer til specs. Hvordan er det som driver høyest kvalitet i den beste FPS?

PEACEOUTHACKMOTHER
-Egeenz
Biever Fever Forever
ZayCuBez's Avatar
Ikke start en fanboykrig igjen...
Sitat av ZayCuBez Vis innlegg
Ikke start en fanboykrig igjen...
Vis hele sitatet...
Dette er ikke en fanboy krig. Skriver jo i tråden at jeg ikke spør om hva DERE syntes er best, men hvilken som faktisk har best specs. <-- Om jeg kan kalle det, det.
Sist endret av Egeenz; 23. november 2012 kl. 21:27.
Xbox360 vs PS3: System specs comparison

Ganske gammel, men såvidt jeg vet har ikke specsa endret seg med årene
Sist endret av aleks505; 23. november 2012 kl. 21:30.
ps3 forever !!!!!!!
Jeg føler du får mer hos PS3, mens xbox gir mer "eksklusivitet" innen tidligere utgivelser og flere spilltitler som kun kommer til xbox. Samt at jeg digger kontrollerne til xbox.

Mens PS3 har mye mer inkludert i konsollen deres. Jeg personlig ville gått for det vennene dine spiller, sitter selv med xbox uten en eneste sjel i venne gjengen som spiller xbox, alle sitter med PS3, noe som blir litt kjedelig.

Men smaken er som baken, noen sin bak lukter verre enn andre sin
Sist endret av Vod0; 23. november 2012 kl. 22:40.
Lukter fanboy krig laaaaaaaaaaaaang vei.
Jeg har ingen av delene selv, men begge to gir veldig mye spilleglede. Jeg ville ikke brydd meg allverdens om specs fordi de er ganske like på mange måter.

Som Settoz sier; Gå for det som vennene dine har. Det er mye mer morsomt å kunne spille med/mot hverandre online enn å spille alene


Mvh Faller
Her har du en fin test: http://www.squidoo.com/playstation3vsxbox360
Og TLDR; PS3 har best specs.

Og hva er greia med at alle sier drit som "gå for det vennene dine har", "jeg ville ikke brydd meg om specs" osv? Hva vennene til TS spiller har da faen ingen påvirkning på specs til maskinene.
Sist endret av Mandokir; 23. november 2012 kl. 23:45.
Sitat av Mandokir Vis innlegg
Her har du en fin test: http://www.squidoo.com/playstation3vsxbox360
Og TLDR; PS3 har best specs.

Og hva er greia med at alle sier drit som "gå for det vennene dine har", "jeg ville ikke brydd meg om specs" osv? Hva vennene til TS spiller har da faen ingen påvirkning på specs til maskinene.
Vis hele sitatet...
^Faktisk en som holder seg til Topic. Overraskende. +KP

Til dere andre. Sa ingenting om at jeg verken har en av konsollene eller kommer til å kjøpe det.

-Er helt enig med å gå for det vennene har, spiller da ikke alene.

#TAkk for alle svar!

_Egeenz
Har bare ps3 selv og kommer alltid til og ha det men, xbox har bedre grafikk på spill. fordi spillene lages på xbox også konverteres til bluray altså ps3
Ps3 har overlegen cpu, men sia dei fleste spela er koda til xbox, og porta over til ps3 så er det ikkje store forskjellen. Alle spela kjører på 60 fps på "low-medium" uansett, og sjølvsagt ingen anti aliasing.
Jeg forstår ikke hvorfor det ikke er mer minne i konsollene! Er det så innmari viktig å presse råvareprisen ned de få kronene? Jeg hadde glatt betalt 500kr mer for en PS3 med 3GB RAM (hvis spillene kunne dra nytte av det, selvfølgelig..)

Jeg hadde også likt å ha muligheten til å fikle litt med grafikkinnstillingene - for eksempel ofre 1080p til fordel for 1080i/720p og bedre skygger, mer detaljer i omgivelsene osv.

Confession: jeg er PC-fanboy, og kommer nok alltid til å være det, av samme grunn som hvorfor jeg foretrekker Android over iOS - jeg liker å fiple med ting. Jeg blir litt lei meg hvis appen jeg laster ned ikke har en "Advanced..."-meny
Sitat av ZayCuBez Vis innlegg
Ikke start en fanboykrig igjen...
Vis hele sitatet...
jøss fant du på den kommentaren helt selv?