Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1336
Etter endel tid med dj'ing på eksperimentbasis har jeg de siste årene lagt litt mer energi og tid på det. Så nå synes jeg det er på tide å få lagt ut en låt.

Må også legge til at jeg har vært mange år innenfor den litt isolerte metal kulturen, og har ikke før i litt senere tid giddi å brydd meg en eneste kalori på elektronisk musikk. Men etpar turer på TG og noen trance party's gjør jo _noe_ med en kar

Dere får høre, og si hva dere synes. ALL kritikk er velkommen

Link til låta: http://home.no.net/sagrath/DjiDark/D...tra_Violet.mp3
Joda, likte sangen, var ingen ting i veien med den.

vis det skulle vere noe så er det kansje at de "Basslydene" høres ut som de kresjer i hverandre på et vis.
Ville ikke kalle det iriterende, men høres litt rart ut i begynnelsen når det ikke er noe annen melodi på den.
Mye mulig, er ikke helt sikker på åssen det høres ut på andre ting enn headsettet mitt. Ble nettop "ferdig" med den.
Vel jeg likte den veldig, Syntes det ble litt for fjortis etter min smak, men overraskende nok likte broren min den Han er "proff" DJ ( han spiller psytrance eller hva kan kalte det )

Kunne hørt på den og kost meg faktisk, det er bare å stå på å jobbe videre !

Bare ikke kall albumet ditt LOL ^-^ .. så hører jeg gjerne på mere av musikken din
Har slengt ut etpar andre greier i mappa vhor låta ligget, men dette er mer useriøse saker :P

Kult å høre! litt kult iom. at psytrance er sjangeren jeg selv hører mest på av elektronisk.
Tror han kaller seg DJ Christer eller dj jesus christer.. virker det kjent?
Hmmmmm nei. Men er ikke så fryktelig "inn" i psytrance kulturen ennå heller
hehe, da er vi 2!! Men jeg legger meg nå! Begravelse om 8 timer =/ Vi snakkes nok på Forum ;o)

Forresten; http://www.freakforum.nu/forum/showthread.php?t=96275 vet du noe? =)
Nope, men hadde jeg gjordt det så hadde jeg nok svart på posten din allerede

Her er foresten link til mappa med resten av det jeg har slengt ut

http://home.no.net/sagrath/DjiDark/
Har ikke så mye å si her..

Men får si som sotramannen sier til 13 åringer. Ååh, eg elskar det!
Sitat av skolms
Har ikke så mye å si her..

Men får si som sotramannen sier til 13 åringer. Ååh, eg elskar det!
Vis hele sitatet...
hah... :P pent... er fra sotra selv, vet hvem du sikter til

Edit: Vet ikke på den måten oO
Sist endret av Akanth; 21. november 2007 kl. 05:27.
Sitat av Akanth
hah... :P pent... er fra sotra selv, vet hvem du sikter til

Edit: Vet ikke på den måten oO
Vis hele sitatet...

Haha, husk å altid tenke to ganger folks

Anngående sangen var den utrolig nok ganske behagelig å høre på
interresant Behagelig å høre på.

Synes det ble litt ensformig, lite stemning i sangen. Men du klarte det bra litt lenger utti låta; A1_Project_-_You were there (Dj_iDark_REMAKE).
Dette er ikke hva jeg vanligvis hører på, men det er ikke dårlig av den grunn

Lykke til videre
Hepp, ser hvor du vil hen i låten, nå hører jeg riktignok låten på en laptop uten bass i høytallerne så jeg bygger kritikk utifra det.

Den clap'en på annenhver beat er for høy og slitsom, og det er ingen hihats som driver låten, den blir litt treig. Synthene høres greie ut men de er ikke brukt på en moderne måte, det finner en ut av å høre på trance produsert i 2007.

Er på god vei med noe, uten at jeg kan høre basslinje eller skikkelig lyd i låten får det bli med denne inputen så langt

Stå på!
sangen funka,, kansje litt ensformi
Hørtes litt ut som råner-bil, denne låta her. Kommer liksom nærmere og nærmere helt ufattelig sakte.
Jeg syns du kunne ha brukt litt kortere tid på å bygge opp.
Blir litt sånn "rett før stengetid på discoteket" musikk.
Uten at det behøver å være noe negativt
Sist endret av GothQueen; 21. november 2007 kl. 11:08.
Ikke ment som låt som skal løfte taket

Merk dere at jeg er metall hue. Trance er egentlig ikke min greie men morro er det