Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 969
Hei. Leter etter en lock screen app hvor jeg kan custimize snarveier. Da mener jeg den sirkelen du kan dra til snarveien du legger til. Har Vært borti flere, holo hd locker var den peneste, men ikke mulighet til å adde snarveier.
Har sånn på paden og man sparer masse tid med å fylle den sirkelen med snarveier.
Noen kaller det jelly bean theme, men er ics jeg har på paden og den type finns vel på honeycomb også.
Snodig denne ikke er på s3 når man kjøper den ny.
Jeje. Skål
Sist endret av Kutulu; 28. juli 2012 kl. 20:43.
Mener at Go Locker skal ha mulighet for dette, vet ikke om du har prøvd den, kanskje?

WidgetLocker Lockscreen har også mulighet for dette, den så faktisk ganske bra ut i tillegg.
Sist endret av Dimergon; 28. juli 2012 kl. 20:42.
KSF
Androidist
KSF's Avatar
Anbefaler Widgetlocker, den er utrolig bra.
Man kan legge til de fleste widgetene man har installert.
Kutulu's Avatar
Trådstarter
Ja Vært borti go locker, den sirkelen er ikke der. Men den andre ser bra ut.
Det må vel finnes en liten Micro app bare for den sirkel låsen?

Hvis jeg skal legge inn et bilde her inne på forumet. Åssen gjør jeg det? Kan jeg legge url fra feks Google drive også bare lime inn. Kommer bildet da?

Sist endret av Kutulu; 28. juli 2012 kl. 20:50.
Enten laster du opp på imma.gr og kopierer BB-koden du får utlevert og limer inn her på forumet, eller så trykker du på denne knappen og limer inn link til bildet ditt:
Sist endret av Dimergon; 28. juli 2012 kl. 21:13.
Kutulu's Avatar
Trådstarter
[url=https://imma.gr/44011][img]h

https://imma.gr/44011][img]h[/quote]

Widgetlocker rocks 8-)
Sist endret av Kutulu; 28. juli 2012 kl. 21:30.
Hvilken tablet?
Kutulu's Avatar
Trådstarter
Samsung 10.1 cyanogen 9 ett eller anna. 4.0.0.4 android
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Vil anbefale screenshot neste gang
Hehe ja.

På cyanogenmod så holder du bare inn power knappen og trykker på screenshot.
Kutulu's Avatar
Trådstarter
Aha, tnx;-) tok bildet for å vise åssen lock screen jeg var ute etter..men fant det jeg leita etter så gadd ikke bable mer om det.