Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 751
Det har seg sånn at jeg liker å sitte ute i solveggen med en pils om været tillater det.

Det medfører et problem. Jeg har vinduer jeg liker å ha musikk ut fra, og da meg jeg ofte inn og bytte musikk til og fra hva jeg vil høre.

Har smarttelefon, google nexus s. Er det noen mulighet til å på en eller annen måte kontrollere musikkspilleren på dataen fra telefonen, dvs idet jeg sitter ute?

Bruker VLC media player.
var ikke aprilspøk!
Harabo's Avatar
Sitat av Taurean Vis innlegg
Det har seg sånn at jeg liker å sitte ute i solveggen med en pils om været tillater det.

Det medfører et problem. Jeg har vinduer jeg liker å ha musikk ut fra, og da meg jeg ofte inn og bytte musikk til og fra hva jeg vil høre.

Har smarttelefon, google nexus s. Er det noen mulighet til å på en eller annen måte kontrollere musikkspilleren på dataen fra telefonen, dvs idet jeg sitter ute?

Bruker VLC media player.
Vis hele sitatet...
Hvis spotify er ett alternativ, vet jeg det finne spotify remote apper.
Sitat av Harabo Vis innlegg
Hvis spotify er ett alternativ, vet jeg det finne spotify remote apper.
Vis hele sitatet...
Har aldri satt meg inn i spotify. Det er bare ett spm som betyr noe; koster det penger å bruke?
Historieentusiast
Sexarz's Avatar
Sitat av Taurean Vis innlegg
Har aldri satt meg inn i spotify. Det er bare ett spm som betyr noe; koster det penger å bruke?
Vis hele sitatet...
Både ja og nei.

For mulighet av å bruke det på telefonen så koster det 100 kr, da har du verken reklame eller tidsbegrensning. Du kan også bruke det på mobilen din. Dette er Premium account.

For mulighet av bruk uten reklame så koster det deg 50 kr, men da kan du ikke bruke den på telefonen din. Du har ingen reklamer eller tidsbegrensninger. Dette er Unlimited account.

For muligheten av gratis bruk så har du ingen mulighet til mobilbruk, du har tidsbegrensning og du har også en hel haug med reklamer. Dette er Free account.
Takk for svar. Finnes det noen andre muligheter?
Søk på "Remote VLC" inne på Google Play/Android Market?
skaff deg trådløse hodetelefoner så slipper du det problemet, pluss at du slipper å plage alle andre med høy musikk!
Sitat av spklse Vis innlegg
Søk på "Remote VLC" inne på Google Play/Android Market?
Vis hele sitatet...
Hva skriver jeg på ip-adresse og port (default:8080)?

Kanskje denne funker..
LSHMSFOAIDMT
Bmariuz's Avatar
Sitat av Taurean Vis innlegg
Hva skriver jeg på ip-adresse og port (default:8080)?

Kanskje denne funker..
Vis hele sitatet...
www.whatsmyip.org
Skriv det som kommer opp inn der
Sist endret av Bmariuz; 17. mai 2012 kl. 21:14.
Remote er en applikasjon for iTunes som lar deg kontrollere musikken via telefon. Usikker på om den kun er tilgjengelig via iPod / iPhone, da. Er gratis å installere.
teamviewer? det fungerer utrolig bra på android ihvertfall...
Sitat av Taurean Vis innlegg
Hva skriver jeg på ip-adresse og port (default:8080)?

Kanskje denne funker..
Vis hele sitatet...
Hvis du installerte "VLC Remote" fra "Hobbyist Software" så ligger det en oversiktlig guide fra de her.