Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  46 10682
Hei freaks
Jeg har lett og lett etter Mountain Dew. Det billigste jeg fant, var 40kr for Mtn Dew Energy. Er det noen av dere som vet hvor den selges billig?
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Coop selger Mountian Dew Adrenaline for 29, har jeg sett ymse steder i Norge.
Greit nok.
Trådstarter
Sitat av Fleff Vis innlegg
Coop selger Mountian Dew Adrenaline for 29, har jeg sett ymse steder i Norge.
Vis hele sitatet...
Joa, smakt Adrenaline men syns ikke denne minner så mye om Mountain Dew, kanskje mer lik Battery Frsh.
I Polen:
https://pl-pl.facebook.com/mountaindewpl
Smaker godt gjør den også.

Sjekk Ôverskottsbolaget og lignende for tilbud.
Greit nok.
Trådstarter
Sitat av Jim114 Vis innlegg
I Polen:
https://pl-pl.facebook.com/mountaindewpl
Smaker godt gjør den også.

Sjekk Ôverskottsbolaget og lignende for tilbud.
Vis hele sitatet...
Er nok en tur til Sverige som er tingen ja. Tenkte da å kjøpe en hel del, så jeg har "litt" hele tiden for å betale 40kr 0,5L blir for dyrt.
Hjelper å vite hvor du bor. Min erfaring er at de fleste meny butikkene har den.
Sur og sarkastisk
droppboks's Avatar
Sitat av larvikmann Vis innlegg
Hjelper å vite hvor du bor. Min erfaring er at de fleste meny butikkene har den.
Vis hele sitatet...
Original, Energy eller Adrenaline?

For jeg ser Energy overalt, men fortsatt til gode å se den originale noen steder jeg har vært i Norge.
Er en stund siden sist jeg så Mountain Dew på Meny, men så det på en av de typiske asiatiske grøntbutikkene som parallellimporterer litt slikt.

Savner Cananda Dry Ginger Ale til en fornuftig pris, også.
Importerte softdrinks er sjelden billig.
Man får både Mountain Dew(original) og Canada Dry på feks Deli de Luca(de har også canada dry på Kiwi der jeg bor av alle steder). Men, det er ikke billig.
Greit nok.
Trådstarter
Seier! Fant en nettbutikk i Sverige som hadde mtn dew til 14SEK /stk
En pall à 24stk for 279SEK, som hadde blitt nok til 5-6 bokser i Norge.
Dessverre er frakten noe annet. Kunne jo forsøke å forhandle prisen, men ellers så bør jeg nok se mer eventuelt dra til Sverige en dag.

Adressen var forøvrig http://gotterian.se/butik/mountain-dew/
Sist endret av 4Rooted; 3. januar 2014 kl. 14:59.
Sitat av 4Rooted Vis innlegg
Seier! Fant en nettbutikk i Sverige som hadde mtn dew til 14SEK /stk
En pall à 24stk for 279SEK, som hadde blitt nok til 5-6 bokser i Norge.
Dessverre er frakten noe annet. Kunne jo forsøke å forhandle prisen, men ellers så bør jeg nok se mer eventuelt dra til Sverige en dag.

Adressen var forøvrig http://gotterian.se/butik/mountain-dew/
Vis hele sitatet...
husk også moms over 200 kr og tollavgiften. Det blir nok fort 30 kroner boksen inkl frakt!
Bor i rogaland, men her selges mountain dew for 35 kroner på spar, og 32 kroner på meny.
Sitat av Blixus Vis innlegg
Bor i rogaland, men her selges mountain dew for 35 kroner på spar, og 32 kroner på meny.
Vis hele sitatet...
Det er Energy-versjonen. Ingen dagligvarekjeder i Norge importerer orginal MD.

Koster 140kr ink pant for et brett med 24stk der jeg kjøper i Sverige. Yummy Heaven i Oslo solgte bokser før, men vet ikke om de har det nå.
Sist endret av Mr. Flash; 3. januar 2014 kl. 16:18.
Det selges Mountain Dew bokser på alphageek.no for 13 kr, men det er utsolgt nå. Du kan jo sende en mail til dem å spørre når dem får mer igjen hvis du er skikkelig gira.
I Sverige selges det meste av energi-drikker for 4-9 kr pr 0,33L. Handler alltid inn mange brett når jeg går tom.
Sitat av Fleff Vis innlegg
Coop selger Mountian Dew Adrenaline for 29, har jeg sett ymse steder i Norge.
Vis hele sitatet...
Selges i alle butikker på Østlandet, koster 24-25 kr.
Ontopic: jeg ville tatt en tur til Sverige og kjøpt der. Et par brett kanskje, koster 1/10 av prisen i Norge. ...
Greit nok.
Trådstarter
Sitat av høyblokk Vis innlegg
Det selges Mountain Dew bokser på alphageek.no for 13 kr, men det er utsolgt nå. Du kan jo sende en mail til dem å spørre når dem får mer igjen hvis du er skikkelig gira.
Vis hele sitatet...
Gjorde det nylig, dessverre fikk jeg et skuffende svar:

Hej!

Tack för ditt mejl.
Dessvärre kommer vi sluta sälja Mountain Dew och liknande produkter.
Vi beklagar verkligen för detta.
Hoppas du har en bra dag.

Med vänliga hälsningar
Carolina
Jeg fikk nå kjøpt original mt.dew her omdagen. og bakpå den flaska så står det at Lime Nordic AS er importør, på ett klistremerke som står der. Tlf nr deres er : 67 87 67 67.

Dette var i en dagligvareforretning i Rogaland. Kan ikke huske hva den kosta, så spesielt dyr var den nok ikke heller.
Sist endret av UncleAndy; 3. januar 2014 kl. 19:26.
Sitat av 4Rooted Vis innlegg
Gjorde det nylig, dessverre fikk jeg et skuffende svar:

Hej!

Tack för ditt mejl.
Dessvärre kommer vi sluta sälja Mountain Dew och liknande produkter.
Vi beklagar verkligen för detta.
Hoppas du har en bra dag.

Med vänliga hälsningar
Carolina
Vis hele sitatet...
Den er kjip, jeg kjøpte Mountain Dew der for noen få dager siden bare siden jeg har sett så mange snakke om det her på freak.
Sitat av UncleAndy Vis innlegg
Jeg fikk nå kjøpt original mt.dew her omdagen. og bakpå den flaska så står det at Lime Nordic AS er importør, på ett klistremerke som står der. Tlf nr deres er : 67 87 67 67.

Dette var i en dagligvareforretning i Rogaland. Kan ikke huske hva den kosta, så spesielt dyr var den nok ikke heller.
Vis hele sitatet...
Sikker på at det ikke var Energy?

Er ikke på lista deres

http://limenordic.no/produkter/drikke
Urge!

Begge er gode, bare at urge er bedre
Greit nok.
Trådstarter
Sitat av høyblokk Vis innlegg
Den er kjip, jeg kjøpte Mountain Dew der for noen få dager siden bare siden jeg har sett så mange snakke om det her på freak.
Vis hele sitatet...
Aw :/

Nå kom jeg på en idè! Hva om så mAnge som mulig sender Mail til info@alphageek.no hvor de spør om Mtn Dew?
Kanskje det blir revurdert å ta inn?
7/11, og div andre kiosker har Mountain Dew, men koster shit med penger. Mye billigere å dra til Sverige og hamstre opp!
Det var den originale neon grønne flaska ja
Koster 79,- for ett bred med 24x0.33l Mountain Dew i sverige
Sitat av 4Rooted Vis innlegg
Hei freaks
Jeg har lett og lett etter Mountain Dew. Det billigste jeg fant, var 40kr for Mtn Dew Energy. Er det noen av dere som vet hvor den selges billig?
Vis hele sitatet...
tror det er få daglivare butikker som selger montain dew, prøv deg heller på narvesen og lignende butikker, eventuelle "lokale foretninger"
Her i Tromsø selger de iallefall Mountain Dew på Elkjøp for 20kr pr. boks 0.33l.
Vet ikke med andre Elkjøp butikker i landet da, men verdt å sjekke!
Sitat av EpicSnusBox Vis innlegg
husk også moms over 200 kr og tollavgiften. Det blir nok fort 30 kroner boksen inkl frakt!
Vis hele sitatet...
Den grensen blir forhåpentligvis endret snart: http://www.dagbladet.no/2013/10/08/t...toll/29668190/
Sitat av Eplekjekk Vis innlegg
Den grensen blir forhåpentligvis endret snart: http://www.dagbladet.no/2013/10/08/t...toll/29668190/
Vis hele sitatet...
Den forrige regjeringa sa også at de skulle heve grensen, men på 8 år så ble det ikke gjort, selv om partiene i opposisjon også ønsket å heve grensen, så du bør ikke ha for store forhåpninger til det som politikere lover, selv hvis de lover det etter å ha vunnet valget (jamfør Soria Moria)..
Americansweets.co.uk .. sparer en del ved å kjøpe der. Ellers har det kommet en liknende butikk på arkaden i oslo og med sånn halvveis fornuftige priser
Har du hørt med Yummy Heaven i Oslo? De har hatt Mountain Dew ganske ofte til en bra pris
Greit nok.
Trådstarter
Ellers har det kommet en liknende butikk på arkaden i oslo og med sånn halvveis fornuftige priser
Vis hele sitatet...
Sitat av LP88 Vis innlegg
Har du hørt med Yummy Heaven i Oslo? De har hatt Mountain Dew ganske ofte til en bra pris
Vis hele sitatet...
Hva koster dem?
Sist endret av 4Rooted; 4. januar 2014 kl. 11:10.
Du kan finne det på div. godteributikker, hvertfall der jeg har sett det.
Sitat av Mr. Flash Vis innlegg
Det er Energy-versjonen. Ingen dagligvarekjeder i Norge importerer orginal MD.

Koster 140kr ink pant for et brett med 24stk der jeg kjøper i Sverige. Yummy Heaven i Oslo solgte bokser før, men vet ikke om de har det nå.
Vis hele sitatet...
ah, hhah, så ikke at man snakket om brusen, my bad
Greit nok.
Trådstarter
Sitat av Mr. Flash
Det er Energy-versjonen. Ingen dagligvarekjeder i Norge importerer orginal MD.

Koster 140kr ink pant for et brett med 24stk der jeg kjøper i Sverige. Yummy Heaven i Oslo solgte bokser før, men vet ikke om de har det nå.
Vis hele sitatet...
Hvor i Sverige kjøpte du?
Jeg har sett og kjøpt orginal Dew i flere av norgesgruppen sine store butikker i Bergensområdet..
Så det på lime I prinsensgate i oslo i dag, koster 20kr stykke.
Sitat av 4Rooted Vis innlegg
Hvor i Sverige kjøpte du?
Vis hele sitatet...
Rett over grensa, husker ikke hvilken butikk. En stund siden jeg var der sist nå.

Sitat av TurboOlsen Vis innlegg
Jeg har sett og kjøpt orginal Dew i flere av norgesgruppen sine store butikker i Bergensområdet..
Vis hele sitatet...
Hvilke da? For Norgesgruppen har ingen avtale ang import av orginal Mtn.dew. Folk som har kjøpt det må gjerne ta et bilde og legge ut. Lettere i verifisere hvor man faktisk får kjøpt orginal.


Tror mange blander her: Det finnes 2stk Energy-versjoner på flaske og 2stk Energy-versjoner på boks. Sukkerfri og vanlig.

0.33 (og muligens 0.5?) med orginal Mtn Dew fås på noen få steder i Norge, men svindyrt.
Sist endret av Mr. Flash; 4. januar 2014 kl. 21:24.
Greit nok.
Trådstarter
Om noen skulle ha Mountain Dew de ville ha solgt til meg uten at jeg blir helt ruinert hadde jeg blitt veldig glad
Kontakt meg på PM!
Var i Sverige idag, kjøpte 24 stk MD på maximat på nordby senteret for 129 SEK, så der får du i hvertfall tak i mener å huske at Yummy Heaven noen ganger har solgt for 10-15 kr boksen når de skal tømme lageret
Har sett mountain dew i Danmark i fjor sommer. Var på en veldig spesiell godtebutikk, husker ikke hvilke
Greit nok.
Trådstarter
Sitat av LP88 Vis innlegg
Var i Sverige idag, kjøpte 24 stk MD på maximat på nordby senteret for 129 SEK, så der får du i hvertfall tak i mener å huske at Yummy Heaven noen ganger har solgt for 10-15 kr boksen når de skal tømme lageret
Vis hele sitatet...
Var synd du bare kjøpte 24stk, da jeg minst hadde kjøpt det. Om du hadde hatt mer og vært villig til å selge hadde jeg blitt glad *hinter*

By the way, det var billig! Tror jeg må få stikke ned og kjøpe et par brett ja..! 5-6kr boksen..

Ble de solgt pr brett eller pr stykk?
Sist endret av 4Rooted; 5. januar 2014 kl. 01:28.
Sitat av 4Rooted Vis innlegg
Var synd du bare kjøpte 24stk, da jeg minst hadde kjøpt det. Om du hadde hatt mer og vært villig til å selge hadde jeg blitt glad *hinter*

By the way, det var billig! Tror jeg må få stikke ned og kjøpe et par brett ja..! 5-6kr boksen..

Ble de solgt pr brett eller pr stykk?
Vis hele sitatet...
Har nok ingen til overs desverre

Når du spør om brett eller per stk, mener du Sverige eller Yummy da? Uansett er vel svaret hos at de selges som både og hos begge

Forresten så selger GAME også MD, men da til 25 kr boksen, så det koster litt
Tidsmisbruker
Slaps's Avatar
Om noen vet hvor man får tak i Mountain Dew i Bergen, svar meg
MD får du på Kjevik flyplass i Kristiansand.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Tidsmisbruker
Slaps's Avatar
Mountian Dew fås på GAME i Bergen sentrum. 24 kr flaska tho :P 8 stk for 149. 24 stk for 349kr om jeg ikke husker feil
Koster 18 kr, tror jeg, på Matkroken.