Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1537
Er nesten ett år siden sist jeg laget ett bilde å postet det her, men fikk endelig tid til å lage ett til.
Det skal være sagt at jeg ser at det er mye feil, forskjellig oppløsning på bildene som er brukt f.eks. Må bare bruke det man har.

http://fc04.deviantart.net/fs70/f/2013/362/d/e/foretold_future_by_stiannius-d6zq4y3.jpg
Full størrelse: http://fc04.deviantart.net/fs70/f/20...us-d6zq4y3.jpg
Hvis dere ser bort ifra oppløsningen på de forskjellige elementene, hva synes dere?
Sist endret av fløffypus; 31. desember 2013 kl. 20:45.
Hmm, ikke ille. Merker ikke noe til forskjellig oppløsning. Liker temaet og kontrasten.

Jeg tror atmosfæriske effekter som "distance fog" og verdier ville gitt bildet mer dybde.
En annen ting er lavaelven og kanten på hullet i veggen. For det første er repeteringen i mønsteret tydelig. Og klippekanten på veggen er rett, skarp og hard. Du kunne fint strødd objekter rundt i lavaen også.
Litt slitte og møkkete klær ville gjort seg på fyren.

Mulig jeg er litt urettferdig i kritikken med tanke på at jeg ikke photoshopper stocks sammen.
Studer hvordan verdier og avstand henger sammen. Og kanskje se på hvordan elementer i ett bilde leder blikket rundt.
Alt i alt er dette et kult bilde, men jeg er også enig i kritikken til F4celess. Veggen rundt er ikke bra nok, når resten av bildet inneholder drøssevis av detaljer må nødvendigvis veggen i forgrunnen også være detaljert nok.



Her for eksempel (utsnitt fra helt til høyre på bildet), stengene som stikker ut er jo helt unaturlig lyssatt, i teorien burde det vært mer skygger etc.

Også syns jeg kjøretøyene på den ødelagte broa ikke helt passer inn mtp. perspektiv, men det er pirk.

Som sagt er det et kult bilde, men med den siste touchen vil det bli enda kulere!
Takk for tilbakemeldingene, det setter jeg pris på!
Jeg synes det var kult. En bagatell: Pan Am Airlines gikk konkurs på nitittallet og Pan Am-logoen finnes ikke lengre på denne bygningen. Med mindre bildet er et symbol på katastrofer og katastrofer i flybransjen, eller at apokalypsen er tjue år gammel så blir det bittelitt feil.