Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 785
Hey!

Lurer på om noen her vet om noen themes til iOS 5.x.x? Kjører på iOS 5.1 men finner ingen themes som støtter de nye ikonene osv (iPhone 4)

Noen som vet om noen fine?
Bare å surfe litt på Cydia å se på bildene før du laster de ned??
Sitat av steff404 Vis innlegg
Bare å surfe litt på Cydia å se på bildene før du laster de ned??
Vis hele sitatet...
themes'a på cydia suger.

sjekk ut www.ithemesky.com . selv digger jeg dette her http://www.ithemesky.com/iphone-4-th...rkness-HD/3548, selv om man må finne en custom-versjon for å få brukt eget wallpaper
Jaku eller Inpulse.

Til vangsfreaken: litt latterlig at du sier temaene som er på Cydia suger når du linker til temaer som allerede finnes på Cydia fra før av.
Sist endret av spklse; 27. mai 2012 kl. 22:17.
wut wut
iSatan's Avatar
Trådstarter
Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
themes'a på cydia suger.

sjekk ut www.ithemesky.com . selv digger jeg dette her http://www.ithemesky.com/iphone-4-th...rkness-HD/3548, selv om man må finne en custom-versjon for å få brukt eget wallpaper
Vis hele sitatet...
Brukte den du linka til før faktisk! men, den funker kun for 4.x.x
Sitat av spklse Vis innlegg
Jaku eller Inpulse.

Til vangsfreaken: litt latterlig at du sier temaene som er på Cydia suger når du linker til temaer som allerede finnes på Cydia fra før av.
Vis hele sitatet...
på cydia har man hovedsakelig tilgang til gratis temaer, de suger jo... jeg finner alltid ett godt tema på ithemesky, også søker jeg det opp og laster ned piratkopiert fullversjon på cydia ser at jeg kan ha formulert meg litt dårlig da...

Sitat av iSatan Vis innlegg
Brukte den du linka til før faktisk! men, den funker kun for 4.x.x
Vis hele sitatet...
hvis du søker og leter lenge nok på cydia finner du en som funker på 5.x.x, brukte den selv når jeg hadde jailbreak
Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
på cydia har man hovedsakelig tilgang til gratis temaer, de suger jo... jeg finner alltid ett godt tema på ithemesky, også søker jeg det opp og laster ned piratkopiert fullversjon på cydia ser at jeg kan ha formulert meg litt dårlig da...
Vis hele sitatet...
Jepp, skjønner.
Anyways: anbefaler også Themeitapp. Masse bra der!
Du kan også lage ditt eget theme, er ikke så vanskelig om du har basic kunnskaper om photoshop og en god idé.

Mitt bioshock-theme har blitt lastet ned over 9000 ganger så langt, og jeg har klart å få det til å funke på iOS 5.0.1 med whited00r. Versjonen av theamet mitt som ligger på cydia funker desverre bare til iOS 4...

Alt jeg har gjort, er å se på hva bildene i andre sine themes heter, og laget mine egne i samme størrelse.
Du kan i praksis mekke ditt eget theme på bare et par timer.
wut wut
iSatan's Avatar
Trådstarter
Takk for alle tipsa folkens! Lastet ned InPulse, var flotte greier

TurboLego:

Har du en eller annen guid eller noe å linke til angående å lage theme? Har litt lyst til å prøve! Har tenkt på det før, men fikk aldri gjort det. Har holdt på med Photoshop i rundt 3-4 år nå så satser på jeg kan nok

PS: Nice theme!
Sist endret av iSatan; 27. mai 2012 kl. 22:29.
Sitat av iSatan Vis innlegg
Takk for alle tipsa folkens! Lastet ned InPulse, var flotte greier

TurboLego:

Har du en eller annen guid eller noe å linke til angående å lage theme? Har litt lyst til å prøve! Har tenkt på det før, men fikk aldri gjort det. Har holdt på med Photoshop i rundt 3-4 år nå så satser på jeg kan nok

PS: Nice theme!
Vis hele sitatet...
tja... har ikke fulgt noen guider akkurat... du kan lese utviklingen av theme fra 2009 her: Prosjekt i påsken - Bioshock Theme til iPhone!