Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1513
hei, når jeg chatter med venner på msn, pleier jeg også å starte web cam.. dette funker helt fint.. men etter 5 min fryser cammen og du må starte den på nytt.. dette må jeg gjøre igjen og igjen og igjen for å ha cammen på..har prøvd å bytte usb port men det samme problemet oppstår.. noen som vet hva problemet er ?
MSN er fucked.
Velkommen etter!

Nummer 1 og Nummer 2 !
Yepp, har samme problemet. Eller, det fryse ikke, blir bare koblet ut.
Sitat av cplpro
fryser cammen
Vis hele sitatet...
Lukk vinduet?
Trådstarter
hei, når jeg har video samtaler med folk på msn, stopper samtalen av seg selv etter 10 min. dette temaet har jeg åpna flere ganger tidligere men jeg åpner det igjen siden jeg ikke vet hva problemet er og det irriterer meg! idag testa jeg video samtale uten webcam og det stopper fortsatt, det betyr at ikke cameraet har vært problemet, men det kan være noe med linja mi, jeg har telenor 8 mbit.. jeg har åpna porter men hjelper ikke, jeg har også kontaktet dem men de sier at linja mi er i orden, hva kan det være da !? dette er så frustrerende.. og i tilegg, jeg vet om folk som har veldig mye dårligere linje enn meg men dette problemet skjer ikke med dem..

Plz hjelp!

takker for svar =)
Videosamtale uten web cam, da har jeg hørt det også!
kanskje brannmuren, antivirusen eller routeren blokkerer noe?
Trådstarter
ingen av delene blokerer!
Trådstarter
så ingen flere forslag ?
Sitat av cplpro
ingen av delene blokerer!
Vis hele sitatet...
Hvordan vet du det?
bruker du siste versjon av msn og cam drivere?

det var det som var problemet hos meg
for å ta det opp i samme emne, når jeg skal sende/vise webcam i msn, så slutter msn å svare. hva fanken kan DET være da?