Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 1949
Kom til å tenke på at jeg tror aldri jeg har sett eller hørt om et bra western/cowboy spill. Det er litt rart siden det låter gøy=) Finnes det noe sånt?
Takk, men jeg tenkte på å få litt innspill fra alle her på forumet jeg da. Hva syns dere er bra og hva har dere å anbefale? Fra den lista så ser det ihvertfall ikke særlig lyst ut!

Tenk hvor fett det hadde vært med ett western rpg hvor du har et ganske stort map med endel små og store byer, så kan du gjøra som du vil enten det er reise fra by til by og rane til du dør, eller følge lovens side og reise rundt og ta livet av eller fange inn skurkene. Tror det hadde vært sinnsykt fett hvis det hadde blitt gjort gjennomført! =)
Sjekk ut spillet Gun.
Deadlands Reloaded er vel et rpg spill som handler om western

Rewiew: http://www.rpg.net/reviews/archive/12/12234.phtml

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

http://www.wildwestonline.com/

Fant et MMORPG

Det er kun en beta, men en OPEN beta, så man kan spille
Sist endret av naxoz; 10. mai 2008 kl. 23:48.
Rett på meg om jeg tar feil, men det der er hardcore rpg med penn og papir? Er ute etter spill som kan spilles med minst en skjerm=P Gun ser fett ut! Men er ikke rpg da=( Hadde vært sinnsykt fett om det blei lagd et gjennomført western rpg spill!=)
Gun har jeg spillt gjennom, og må sies å være det jeg forbinner med det beste westernspillet. Anbefales.
Sjekker ut wildwestonline nå, men tviler på det er hva jeg er ute etter siden spillet er 8mb stort. Håper bare det er fps og ikke sånn trykk "trykk på noen spells" som wow.. Takk for hjelp=)
Gun er et bra westernspill, går for det meste ut på å gjøre oppdrag, ala ta ut hele armeer, hvor du styrer din egen one-man-army. Men synes det er alt for kort, og det er ikke spesielt stort heller. Nesten som GTA, bare western. Det er heller ingenting å gjøre når du har klart spillet.
Det låter fett det, skal absolut prøve Gun! Så får jeg bare håpe at noen lager ett bra wester rpg spill før jeg dør=P
"Red dead revolver", fra Rockstar var ganske tøft.
OK, For og si det slik Wild West SUGDE!!

Du lager deg en charr. så må du gå gjennom en tutorial, som er ræva kjedelig. Så kan man begynne og spille. Man har noe som heter "Action Grid" som er det samme som "tallent point board" i WoW, man setter forskjellige tallents. Man kan også kjøpe ting som klær og pistoler o.l for og få bedre accuracy og slikt.

Når man spiller står man i ro. Man får flere alternativer, f.eks "Draw" dra opp pistolen. etter at man har tatt opp pistolen ("Draw") så får man igjen noen alternativer. Ett er "aim", da sikter man og får bedre accuracy. Så har man "Shoot" da skyter man. Hvis man ikke har aima nokk så bommer man. Man kan også bruke bandasje underveis for og stoppe blødning etter at man har blitt beskutt.
Du har Desperados da, men de er mer strategi.
Jeg vil anbefale "Call of Juarez(s?)" Handlingen foregår vel i Nord-Mexico men samme tid, men våpen o.l. Prøv det
Åh, ja, Desperados er jo fantastisk da.
Red Dead Revolver er fett, Gun enda bedre.

Er en cowboy mod til half life også, om jeg ikke husker helt feil..tror det kun var multiplayer though..og ikke var den spesielt bra heller..
Desperados er absolutt å anbefale!

Eller har du jo Outlaws. Ett av de første FPS spillene jeg spilte
Sitat av azeklor
Desperados er absolutt å anbefale!

Eller har du jo Outlaws. Ett av de første FPS spillene jeg spilte
Vis hele sitatet...
FY FASAN! Det spillet hadde jeg helt glemt. Takk skal du ha! Du er herved min fantasi-vif.
Noen som husker et spill som het Redneck Rampage et eller annet, tror jeg?
Blant annet gikk det ut på å gå rundt å drikke seg full og skyte med hagla. Husker det var et konge fps spill.
Sikkerhetsklarert
Redneck Rampager faktisk et av de få spillene jeg faktisk har kjøpt og betalt.
Konge spill, samme gjelder Outlaws.
Verdens beste westernspill er selvsagt Gun Smoke til NES
Space Cowboy.
Sitat av max-mekka
FY FASAN! Det spillet hadde jeg helt glemt. Takk skal du ha! Du er herved min fantasi-vif.
Vis hele sitatet...
Hehe. Outlaws var bare helt fantastisk, ja
Wild Arms til Ps2, RPG i western setting. Wild Arms 3, 5 og alter code: F, resten er bæsj.
Jeg vil anbefale Call of Juarez. Det er et nydelig spill.