Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1349
Er det noen som hvet hvor i registeret jeg må gå for å få fjerna "mine delte mapper" i Min Datamaskin? Jeg tror den kom dit etter jeg innstalerte Windows Live, så det har sikkert noe med messenger å gjøre...

Bruker aldri den mappen så det hadde vært fint å få den fjernet!

Noen som har en (sikkert enkel) oppskrift på hvordan?

Takk

edit: takk[color=Black] z0p...
[/color]
Sist endret av EasyLiving; 10. mai 2008 kl. 18:10.
Ehh... Mulig jeg misforstår nå, men hva med å bare høyreklikke på mappa, og trykk "slett"?
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
kjør/cmd:
regsvr32 -u -s "C:\Program Files\MSN Messenger\fsshext.dll"
Sist endret av z0p; 10. mai 2008 kl. 17:31.
Du kan fjerne den med Tweak UI.
Trådstarter
Selv om det ikke hadde noen effekt da z0p Jeg kjørte det du skrev, starta pc'n på nytt, men mappa er der fortsatt ...
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Finn ut hva biblioteket heter i din versjon av messenger. fsshext.versjonsnummer.dll
Du må også endre til korrekt filbane eller bruke env. variabelen til programfiler. %PROGRAMFILES% eller noe i den duren.

Du skal få en bekreftelse når den er unregistered

Her også en metode:
http://www.microsoft.com/communities...&cr=&sloc=&p=1
Sist endret av z0p; 10. mai 2008 kl. 18:45.
Trådstarter
Noen som vet hva det heter på engelsk? mine delte mapper
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
My shared folders *host*

Etter en het seksuell debatt med z0p fant vi ut at det i nye windows live messenger faktisk heter :

My sharing folders
Trådstarter
Man finner denne nøkkelen i regedit :

HKEY_LOCAL_MACHINE \ SOFTWARE \ Microsoft \ Windows \ CurrentVersion \ Explorer \ MyComputer \ NameSpace \ {FC9FB64A-1EB2-4CCF-AF5E-1A497A9B5C2D}

Og etter en liten backup, sletter hele dritten!

Men takk for svar, digg å få den mappa vekk...
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Jeg måtte sjekke hvem som var inkompetent, så jeg innstallerte nyeste messenger for å teste.

regsvr32 -u -s "%PROGRAMFILES%\Windows Live\Messenger\fsshext
.8.5.1302.1018.dll"
Vis hele sitatet...
Dette fungerte ypperlig...
Jeg nekter å godta at jeg kan ta feil
hvorfor tar du ikke bare å undeler det du har der? hvis det er sånn at du ike vil at det skal deles, skjønner ikke problemet med å ha mappa der
Du er kanskje av typen som har 50 ikoner på skrivebordet og ikke syns det er ille også?
kremt, 34 faktisk