Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 5162
Var rundt i byen her i Oslo denne helgen og det ble så jeg bestemte meg for å kjøpe noen heroin.
Kjøpte av to forskjellige dealers, den ene betalte jeg 200, den andre 150, jeg fikk to like små poser.
Hvor mye tror ni det er i dem, ær det en slags standard vekt på den lille poser du kjøper som for eksempel de er på kokain?

Beklager for dårlig norsk
Er vel standard 1 Gram
Vanskelig for oss å si, det håper jeg du skjønner. Vet du hvor mange kilo nakkekoteletter jeg spiste i går? De var like store alle sammen.

Hva med å veie posene? Men er nok mest sanynlig 1 g
Sist endret av staM; 17. juni 2010 kl. 16:26.
Hehe, spørsmålet minna meg om et eksamensspørmål i matematikk :-)
En gjennomnittlig brukerdose. Uten at jeg vet hvor mye det er.
0.2 er standarden for slike poser.
0.1-0.2 i hver, max.

grammerprisen er vel en 1000-1500 kroner såvidt jeg vet?
To ganger ca 0,2-0,1 vil jeg tippe.

Edit: Der kom visst Forconin og appel meg i forkjøpet.
Sist endret av Ivellios; 17. juni 2010 kl. 16:33.
Riktig som Forconin sier, grammer prisen ligger rundt tusen lappen, så om du betalte 150-200 vil del vel være noe rundt 0,2 eller en kvarting (0.25)
Sist endret av Hatebreeder; 17. juni 2010 kl. 16:36.
Som folk flest sier er det nok 0,1 - 0,2g i hver pose. Men for å være på den sikre siden burde du veie det. Og hvis du skal skyte det så burde du ha visst litt om hvor reint det er, altså hvor mye som er buff. Og på den annen side hvis det er buffa med noe skikkelig dritt så kan du bli forgiftet eller få utsprengt blodåre. Heroin er ikke å anbefale.
Sist endret av Totskalle; 17. juni 2010 kl. 18:17.
Hvis du har kjøpt 2 poser for 150/200 kr hver så regner jeg med at det er to kvartinger(0,25g) du har kjøpt. Men disse kvartingene innholder faktisk ikke mer en ca 100mg.