Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 5378
Hei, noen som har peiling på om det finnes en butikk/bar/kiosk/whatever som selger snus i Lisboa?

For. eks på Malta så har jeg lest (på flashback forum) at man får kjøpt snus på en butikk/kiosk som en svenske har starta opp der nede.

Så lurer vel på om det finnes/noen vet om noe lignende her i Lisboa?
Det virker ihvertfall som www.swedish-snus.com/ sender til Portugal...
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Når jeg var i Portugal i sommer var det ingen som visste hva snus var. Vi ble fratatt det av security på en konsert fordi de ikke skjønte hva det bruktes til. Tror nok du må klare deg uten en stund..
Sitat av FatMan Vis innlegg
Når jeg var i Portugal i sommer var det ingen som visste hva snus var. Vi ble fratatt det av security på en konsert fordi de ikke skjønte hva det bruktes til. Tror nok du må klare deg uten en stund..
Vis hele sitatet...
Problemet er at jeg har flytta hit å har bare 1.5 boks igjen ca... Så blir vel cold turkey da
Finnes flere nettbutikker som sender til utlandet. Da også uten norsk moms og whatnot. Ta deg en halv dag på nettet så finner du fort hva du trenger. Men, når det er sagt så er det kanskje en grei mulighet til å slutte?
northerner.com
snusline.com
buysnus.com
snusbutiken.se
Snus får du nok ikke tak i i Lisboa, men du kan jo høre på forumer o.l. om noen kan ta med hvis de skal nedover i bytte mot en omvisning eller en liten slant?..

Flott by forøvrig!
Sitat av Pope Vis innlegg
Snus får du nok ikke tak i i Lisboa, men du kan jo høre på forumer o.l. om noen kan ta med hvis de skal nedover i bytte mot en omvisning eller en liten slant?..

Flott by forøvrig!
Vis hele sitatet...
Tror jeg bare slutter nA mens man har sjangsen da. Joda flott by, synd at kakelakkene er sA store bare
Sitat av hvagjordo Vis innlegg
Tror jeg bare slutter nA mens man har sjangsen da. Joda flott by, synd at kakelakkene er sA store bare
Vis hele sitatet...
små dyr det der

Verre når du er i thailand og det e slanger og alt mulig og det kunne ha vært værre (Bulletant)
Sitat av Broder Safari Vis innlegg
små dyr det der

Verre når du er i thailand og det e slanger og alt mulig og det kunne ha vært værre (Bulletant)
Vis hele sitatet...
Haha, ser den. Saa en kakelakk igAr, den var vel ca like lang som en snusboks. Merka at jeg skvatt litt nAr den kravla over stuegolvet
Da var man tom for snus. GG
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Bare å slutte da! Er jo mange andre ting man kan kose seg med i portugal
Sitat av FatMan Vis innlegg
Bare å slutte da! Er jo mange andre ting man kan kose seg med i portugal
Vis hele sitatet...
Ja sitter å snuser papir nå, skal ikke starte med sigaretter for å dempe suget.

Haha, joda, sant det