Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2576
Hei.

Drar frem ratt og pedaler igjen, og ønsker noe nytt til PS3'en. Har Grand turismo 5 som jeg er veldig fornøyd med, men trenger litt variasjon. Har sett på Most Wanted, Shift 2 og Dirt 3.

Shift 2 minner en del om Grand turismo ut i fra Youtubeklippa, men føler at det ikke når opp til samme standarden, samtidig som det kanskje ligner litt for mye.

Most wanted blir muligens litt for mye arcade, og i følge anmeldelser så ligner det visst en del på Burnout Paradise som jeg ikke likte.

Dirt 3 ser ut til å være en del overdrevet innen rally. Men siden dette bare er antagelser, så ønsker jeg noen innspill. Kom gjerne med andre forslag til racing/rallyspill.

Det største kravet her blir at det skal være mulig å bruke ratt og pedaler.
Litt knotete, men Grand Theft Auto IV er et spill du kan bruke med ratt og pedaler...
Konsulenten
Fuzzybossen's Avatar
Trådstarter
Sitat av Intet_Inside Vis innlegg
Litt knotete, men Grand Theft Auto IV er et spill du kan bruke med ratt og pedaler...
Vis hele sitatet...
Det har jeg prøvd uten suksess. Finner ingen instillinger som godtar dette. Men uansett så har jeg det spillet, og det fungerer ganske bra med gamepad.
GRID såklart...
Elsker følelsen i spillet, for eksempel hvis man mister frontruta i Milan, og all motorlyden kommer inn --- lager et visst sug i magen <3
Dette er ikke sånn reinspikka piss som NFS, der man sitter som limt til asfalten i 300km/t rundt skarpe svinger.
Sist endret av Rolsen Royce; 20. april 2013 kl. 22:37.
Stygg & samtidig fin
Dillinger's Avatar
Test Drive Unlimited 2 synes jeg er et godt bilspill!
Slenger med på og anbefaler GRID! GRID 2 kommer visst ut om ikke så lenge og.
Sist endret av Åjassåja; 20. april 2013 kl. 22:50.
BÅT BÅT BÅT BÅT BÅT
CakeZ's Avatar
Midnight Club LA er ganske kos med ratt og pedaler. Føler man får en fordel med ratt, men rubberband effekten kan være noe irriterende til tider.
Konsulenten
Fuzzybossen's Avatar
Trådstarter
Glemte å følge med her. Beklager det.

Takk for gode forslag. Test drive unlimited 2 er ikke så verst, har spilt det på PC, men har ikke funnet det til PS3 enda. (I fysisk butikk.)

Midnight club har jeg, og det er som du sier TJ kos å kjøre med og modifisere litt på bilene. Så det gjør jeg om jeg er trøtt og bare vil kjøre for å kjøre litt, men det er ikke så artig som racingspill i seg selv.

Grid skal sjekkes ut!