Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1472
Så en Taxi med reklameskilt på taket, og det må sies at den så helt klovn ut. Hva syntes du?

Her er en artikkel med bilde visst du ikke har sett en enda.
Ser ikke problemet..
Har jeg egentlig aldri tenkt på om det ser dumt ut eller ikke.

Men jeg ser heller ikke noe stort problem med at de har skilt på taket.

For meg så spiller det ingen rolle sålenge taxien kjører meg dit den skal, da kan den godt vært lakkert i alle regnbuens farger og ha skilt i hue og ræva for min del.
Trådstarter
5 0
Syntes bare det gjør seg dårlig, i og med at Taxiselskapene liksom skal kjøre "stil". Med Mercedes, BMW og det hele til store summer, også setter de et svært lysende skilt med reklame på taket. Det ødelegger liksom hele konseptet med flotte biler og det hele. Syntes det ser latterlig ut.

I tillegg distraherer det trafikken, og ser ganske irriterende ut. Synte no jeg.
Mannen med mens
duzzyd's Avatar
Tar du taxi for å sitte i en flott bil, eller for å komme fra A til B?
The Flying Welder
Ignifer's Avatar
Om taxyen er en Rolls Roys eller en rustete 240 driter jeg jo i!
Bare sjoføren kan kjøre meg dit jeg vil, og bilen funker, så driter jeg i resten!

Hvertfall i om det er ett usselt reklameskilt på taket.
Registrerte du deg på Freak for å diskutere taxi reklame ?

Som de fleste over meg sier så har det lite å si for meg om taxien har reklame på toppen


EDIT: Velkommen til forumet
Sist endret av maxphone; 13. januar 2011 kl. 16:13.
Sitat av maxphone Vis innlegg
Registrerte du deg på Freak for å diskutere taxi reklame ?

Som de fleste over meg sier så har det lite å si for meg om taxien har reklame på toppen


EDIT: Velkommen til forumet
Vis hele sitatet...
Her kan man diskutere hva man vil

For min del så bryr jeg meg ikke så mye, jeg sitter inni bilen Men jeg liker at selve bilen er behagelig å sitte i
Her i Drammen så finnes det svært få taxier som kjører "stil" hvis vi ser bort i fra den sorte Cadillacen. De fleste kjører Toyota.

Hele konseptet med taxi spør du meg, er ikke om å gjøre å ha flottest mulig bil. Men derimot å tjene penger på å transportere folk.

Grunnen til at enkelte velger litt dyrere biler er pga. kjørekomfort og holdbarhet på bilene.
i stavanger så har vi rocke taxien!!
hvor d står "gjør det vondt i øra?! da er du for gammal!
Reklameinntekter vil føre til at selkapene tjener mer penger, noe som muligens kan bety billigere taxireiser. Så jeg skal ikke klage på litt takreklame!
I Lom har de en Porche Cayenne som taxi
Synes dette var en god idé jeg, rart ingen har satset på dette før.
Kan ikke se problemet med dette.
Vet ikke om mange ville funnet det diatraherende heller, greit at når de første undertøy's reklamene (billboard typen), kom så var det en del mannfolk som kjørte av veien.
Men folk er så vant med reklame nå, så har man sett en taxi med reklame legger man ikke merke til det i trafikken.

Og om man gjør det burde man kanskje ta seg selv i nakkeskinnet og fokusere på det som er viktig.