Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 4519
Hei, jeg er en som går på skole i tiden der OL er, å har ikke tilgang på tv!
Og jeg vet det er mange som er på jobb og skoler selv.

Jeg lurte bare på om noen vet om en måte å streame OL på, uten at jeg må låne en sumo bruker eller kjøpe den selv, eller kjøpe noe på noen som helst måte

Noen som har noen måte dette kan løses?
En måned gratis TV2 Sumo, versågod:

En måned gratis TV2 Sumo
Sist endret av Intet_Inside; 5. februar 2014 kl. 20:50.
TV2 Sumo er gratis under OL.
I tillegg vil det poppe opp masse streams mens det er i gang. Jeg tror ikke det blir vanskelig å finne en.
Trådstarter
5 0
Takk for svar og løsning!
Sumo gratis? Alle kanaler som er med i Sumo basis?? Jeg kjøpte jo akkurat for en mnd.
nei, det er kun OL-sendingene som er gratis på TV2
Sitat av Thrashcan Vis innlegg
nei, det er kun OL-sendingene som er gratis på TV2
Vis hele sitatet...
Neida. Alle nye kunder får en hel måned gratis Sumo. Dette gjelder dog kun nye kunder. Abonnementet fortsetter å løpe hvis du ikke avslutter innen en måned, og da vil du bli fakturert, men du står helt fritt til å avslutte abonnementet allerede dagen etter at du registrerer deg, og da vil du likevel få tilgang til en måned med Sumo, før abonnementet deretter avsluttes.

Du velger selv fritt abonnement, og hvis du uansett ikke har tenkt å fortsette medlemsskapet etter OL, ser jeg ingen grunn til å ikke velge Sumo Gull, så kan du i alle fall se så mye som mulig i løpet av den måneden.
Sitat av Realist1 Vis innlegg
Neida. Alle nye kunder får en hel måned gratis Sumo. Dette gjelder dog kun nye kunder. Abonnementet fortsetter å løpe hvis du ikke avslutter innen en måned, og da vil du bli fakturert, men du står helt fritt til å avslutte abonnementet allerede dagen etter at du registrerer deg, og da vil du likevel få tilgang til en måned med Sumo, før abonnementet deretter avsluttes.

Du velger selv fritt abonnement, og hvis du uansett ikke har tenkt å fortsette medlemsskapet etter OL, ser jeg ingen grunn til å ikke velge Sumo Gull, så kan du i alle fall se så mye som mulig i løpet av den måneden.
Vis hele sitatet...
jøss!SPAMdet fikk ikke jeg med meg men det er jo bare digg det
Sitat av Realist1 Vis innlegg
Neida. Alle nye kunder får en hel måned gratis Sumo. Dette gjelder dog kun nye kunder.
Vis hele sitatet...
Det må jeg si var virkelig god kundeservice fra TV2 til gamle kunder som har brukt tusenvis av kroner på Sumo de siste årene.
Sitat av shittrønder Vis innlegg
Det må jeg si var virkelig god kundeservice fra TV2 til gamle kunder som har brukt tusenvis av kroner på Sumo de siste årene.
Vis hele sitatet...
Ja, de har fått litt pes for det på Facebooksiden sin. Men sånn er det nå. Du står fritt til å avslutte ditt nåværende Sumo-abonnement (er jo ingen bindingstid), og registrere deg en ny konto for å få en ny måned gratis. Har til og med sett noen kundebehandlere tipse om det. Tror det er e-post og betalingskort de sjekker for å unngå at du registrerer to kontoer, så hvis du bruker ny e-post og nytt betalingskort, så skal det funke meget fint.

Og som sagt kan du avslutte abonnementet med en gang, og da vil du ikke bli trukket en krone, selv om du er nødt til å legge inn et betalingskort.
Takk, Realisten.

Tok det for gitt at de brukt IP når de sjekket opp mot kontoer som blir brukt. Vil gmail-adressen fungere til slikt? Bruker den kun på mobilen, så usikker på om jeg kan bruke den til alt mulig annet.
Sitat av shittrønder Vis innlegg
Takk, Realisten.

Tok det for gitt at de brukt IP når de sjekket opp mot kontoer som blir brukt. Vil gmail-adressen fungere til slikt? Bruker den kun på mobilen, så usikker på om jeg kan bruke den til alt mulig annet.
Vis hele sitatet...
Kanskje de bruker IP. Det tør jeg ikke å svare for. Jeg hadde flyttet, og dermed fått både ny IP-adresse og gateadresse da jeg registrerte ny Sumo-bruker.

Men du kan vel bare prøve? Du kan sperre din eksisterende konto på dagen, og å lage en ny en med en måned gratis bør vel ikke være alt for vanskelig. I verste fall blir det å registrere den i navnet på mor/far, dama, søster/bror, eller noe slikt.
Jeg har en far rett borti gata, skulle det vise seg at de bruker IP. Alltids kjekt for han med gratis Sumo på Ipaden.