Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 960
Hei! Er det noen som har reist med Ving å hatt all inclusive? Har forstått at man vanligvis får et armbånd når man ankommer hotellet, men er armbåndet likt for både de over og under 18 år?

Takker for svar
Nei. De under 18 får en annen farge og har dermed ikke mulighet til å få servert alkohol.
Forskjellige bånd for 18 og eldre. Men hvis du skal til syden, skal det ikke være noe problem å få tak i alkohol nesten uansett alder.
Eget armbånd til de under 18, men er jo bare å få noen som er over 18 til å bestille til deg.
Eventuelt kan man bare spasere bort og forsyne seg selv, null problem.
I tilfellet du ikke blir spurt når dere kommer til hotellet, kan du jo alltids "miste" armbåndet og si at du er 18 senere snakker av egen erfaring
Når jeg var på all inclusive hotell med kjerringa for noen år siden så var jeg over og hu under, så jeg lirka av meg mitt og satt det på henne. Så gikk jeg til resepsjonen å sa jeg klarte å rive av mitt når jeg bada! Så enkelt fikk begge to drikke seg stup fulle
Mest sannsynlig får du voksen bånd om du sier at du er voksen når resepsjonen spør deg ved ankomst. Som regel er det lokale folk som er ansatte på hotellene i syden og de bryr seg svært lite om legetimasjon.