Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  288 27081
Noen som spiller på Kazzak eller Balnazzar?
Spiller på Kazzak, poke Makey
Alliance på Auchindoun .. 84 mage, 85 warrior og 85 rogue. helt ok raiding guild, mainly svensker der, men meg og 3 irl kompiser i guilden. PM hvis noen spiller der? ^^
Darksorrow Horde <3

spilt samme character i hele 6 år nå ingen seriøse "alt" character, Warrior all the way!
Outland og Balnazzar, Horde.
Har Shaman som main og Warlock, Warrior, Mage, Priest, Hunter(x2), DK(x2), Rogue og Paladin. Alle 85.
Spiller kun PvP for tiden men har tatt det meste innen PvE, både i vanilla, TBC, WOTLK og litt av Cata.
Argent Dawn, Horde (Roleplay Server :3)

Har en level 85 Rogue der. Spiller ikke så mye, men driver mest med PvE
Cookie Monstah ^_^
OT: noen linket til en side her om dagen hvor jeg kunne få kjøpt battlechest, wotlk og cata til under 500 tilsammen, men husker ikke navnet på tråden. noen som har noen forslag?
Sitat av lordstian Vis innlegg
OT: noen linket til en side her om dagen hvor jeg kunne få kjøpt battlechest, wotlk og cata til under 500 tilsammen, men husker ikke navnet på tråden. noen som har noen forslag?
Vis hele sitatet...
offgamers.com
Navn: Bazinga
Klasse: Rogue
Level: 85

Byttet faction fra ally til horde, transet til Kor`gall. (nettop startet opp etter 1 år med pause)
noen som har gjort questen for å få bla fear dagger til rogue? hvordan tok dere fyren såfall?
Sitat av spelley Vis innlegg
noen som har gjort questen for å få bla fear dagger til rogue? hvordan tok dere fyren såfall?
Vis hele sitatet...
hva heter questen?
Aszune, Alliance her
Sitat av Truzant Vis innlegg
hva heter questen?
Vis hele sitatet...
[Assassinate Creed]

klarte å ta han ned til 4/5 så dauet jeg pga en spell som lignet på shadow bolt, som traff meg med 100k dmg.
De andre gangene har jeg bare klart å ta 1/2 av HP. Begynner å bli litt lei no.
Sist endret av Spelly; 27. februar 2012 kl. 20:24.
Hvor skal man gå BG? Altså server der man har gode muligheter for BG og PvP.
Det er jo cross realm bg, så...
Sitat av spelley Vis innlegg
[Assassinate Creed]

klarte å ta han ned til 4/5 så dauet jeg pga en spell som lignet på shadow bolt, som traff meg med 100k dmg.
De andre gangene har jeg bare klart å ta 1/2 av HP. Begynner å bli litt lei no.
Vis hele sitatet...
http://www.youtube.com/watch?v=CzjPLuGjf4Y

Du må flytte deg fra purple circle på bakken fort som mulig.

Det tar tid

EDIT: http://www.wowhead.com/npc=57802#comments
Sist endret av Truzant; 27. februar 2012 kl. 21:05.
Ravencrest : gurtfjes 85 pala tank tauren
Jellypuddi 85 druid resto waruuuuuuuuuulv
Anbdsodn 85 mage frost human
Nôddy 82 hunter MM Night elf
Boulderfist : Mandelpotet 85 warrior arms orc
Quq 85 warlock aff orc
Karazhan : Pewpewlôl 85 rogue sub undead
http://dl.dropbox.com/u/22229940/WoW%20Screenshots/EOTS%20107%20HK.jpg

Slik gikk bgen i dag, helt tilbakestående team som bare sto på en plass. Gikk 80-0 før en shaman innså at han kunne blase meg av mappen. Bare sende en PM hvis dere vil være med! Spiller aktivt med Laxzzi her på forumet!
Spilte på Argent Dawn i fem år. Ganske koselig server, i grunnen.

Er det slik at man ikke kan ha Twinks lenger? Urk.
Sitat av Lucy In The Sky Vis innlegg
Er det slik at man ikke kan ha Twinks lenger? Urk.
Vis hele sitatet...
Jo, du kan det. Men du spiller kun med andre som har locked XP så det er kun andre twinker i BGene.
Sitat av Phenobix Vis innlegg
Jo, du kan det. Men du spiller kun med andre som har locked XP så det er kun andre twinker i BGene.
Vis hele sitatet...
Level 70 twinks er vel mere greia nå, veldig mange som går arena med det.
Ingen som spiller på Gorgonnash her da? (Er dog et US realm)
Auchindoun - Alliance, helnorskt guild, med kanskje et par dansker og svensker
http://dl.dropbox.com/u/22229940/WoW%20Screenshots/02032012%20TWIN%20PEAKS.png

Laxzzi, Robin (svensk) og megselv som carrier BG's for tiden! Har ikke tapt et eneste game i dag, og vi har spilt flere
Lightning's Blade EU. Ganske død server egentlig, men det er der jeg befinner meg, med norske guilden "Nordlyset".
¨
Main Armory Link: http://eu.battle.net/wow/en/characte...exhex/advanced
Noen som vil XP booste meg hvis jeg begynner igjen?
Jeg kan RaFe hvis du vil. PM meg for mere info hvis du vil
Sitat av olaPola Vis innlegg
har en level 6 gnome, mage og en level 5 troll, hunter.
Måtte laste ned trial for å finne ut av hvorfor så mange spiller wow. Hittil, ikke imponert. Men det kan jo være jeg er vanskelig.

Har sett kompiser og veninner bruke hundrevis av timer for å få tak i et par støvler eller raide, selv syntes jeg questene gjorde det utrolig lite givende. "gå dit. snakk med riktig person. Drep 10 av noe, gi meg huden deres."
Litt kjedelig i lengden. Har laget en 5 eller 6 forskjellige characters for å virkelig prøve å like det, men sorry, går ikke.
Vis hele sitatet...
Du høres ut som en som ikke har prøvd spillet før du bedømmer det.

Var det level 6 du klarte å oppnå, sa du?..
Sitat av Freefalling Vis innlegg
Du høres ut som en som ikke har prøvd spillet før du bedømmer det.

Var det level 6 du klarte å oppnå, sa du?..
Vis hele sitatet...
level 6 eller ikke, det er jo nok til finne ut av om du liker den typen spill eller ikke?
Jeg selv var fanget fra første stund..
▼ ... over en uke senere ... ▼
Fikk en Scroll of Resurrection av en gammel guildie idag, og tok oppigjen spillinga. En valgfri karakterboost til lvl80 (instant) gjør nok til at jeg kommer til å kjøpe ett pre-paidcard bare for å lvle opp til 85, samt hilse på gamle guildies.

Bonus for de som ikke har Cata-konto er at kontoen automatisk blir oppgradert til Cata når du godtar en Scroll of Resurrection
Sitat av Hobby Vis innlegg
Fikk en Scroll of Resurrection av en gammel guildie idag, og tok oppigjen spillinga. En valgfri karakterboost til lvl80 (instant) gjør nok til at jeg kommer til å kjøpe ett pre-paidcard bare for å lvle opp til 85, samt hilse på gamle guildies.

Bonus for de som ikke har Cata-konto er at kontoen automatisk blir oppgradert til Cata når du godtar en Scroll of Resurrection
Vis hele sitatet...
Karakterboost? :O
Sitat av Huztle Vis innlegg
Karakterboost? :O
Vis hele sitatet...
Step 1 - Send Invitation
Send your friend a Scroll of Resurrection email by clicking Send Invitation. You may also invite a friend via your World of Warcraft in-game friends list or guild roster.

To receive a Scroll of Resurrection, your friend must meet the eligibility requirements outlined in the FAQ.

Step 2 - Resurrect Your Friend
When your friend accepts your invitation and returns to WoW, he or she immediately receives the following FREE rewards for ONE character:

Character boosted to level 80 - limited time offer
FREE upgrade to Cataclysm
7 FREE days of game time
FREE character move to your realm and faction so you can play together



Step 3 - Earn Rewards
When your resurrected friend pays for at least 30 days of game, you receive your choice of the following FREE rewards:

Spectral Gryphon
for an Alliance Character
Or
Spectral Wind Rider
for a Horde character

Who can be sent a Scroll of Resurrection?
To be eligible to receive a Scroll of Resurrection, your friend must have previously subscribed to World of Warcraft for at least 30 days and their account must have become inactive on or before March 4th, 2012.
Sist endret av mo3; 10. mars 2012 kl. 23:17.
Sender gjerne ut scrolls hvis noen vil komme tilbake til WoW Spiller på Grim Batol, så da får dere gratis transfer dit hvis dere ønsker.
Og hvis noen vil ha scroll så send PM for at jeg skal få sendt den raskest mulig.
Jeg kan også scrolle! Spiller både ally og horde på grim batol : )
Sist endret av mo3; 10. mars 2012 kl. 23:31.
Sitat av Mandokir Vis innlegg
Sender gjerne ut scrolls hvis noen vil komme tilbake til WoW Spiller på Grim Batol, så da får dere gratis transfer dit hvis dere ønsker.
Og hvis noen vil ha scroll så send PM for at jeg skal få sendt den raskest mulig.
Vis hele sitatet...
hvilke DPS klasser av ranged vil du si trengs mest på Grim Batol? Vurderer å scrolle accounten min og begynne der (om serveren fortsatt er aktiv), og lag en ny kaakter som jeg booster til 80. Men må være en ranged DPS
Jeg kan sende ut scroll om noen vil til Ravencrest. Spiller alliance der i en helnorsk guild.
Kan sende scroll på Stormscale eller Trollbane! Horde
Spiller på Frostwhisper Horde, Alisteir. Var Officer & Class Leader i Vanquish før jeg tok en lang pause.
Driver bare med litt casual PvP nå å da, bare å adde meg.
Spîrit på Sylvanas - Ally. 85 disc priest, pve gearet.
Har en priest i 67 som kan motta scroll of ressurection og bli boosta til 80 (også levler jeg til 85), så kan sikkert joine folk herfra og spille pvp om noen ønsker det, velger da der det er flest og mest aktive folk :P
Har spurt før, og spør igjen da jeg fikke fikk noe respons (http://freak.no/forum/showpost.php?p...&postcount=135)
Vurderer å ta opp igjen WoW-kontoen min for en periode og prøve en ny klasse. OG det står i hovedsak mellom Hunter, Warlock og Mage.

For dere som spiller på Ravencraft og/eller grimbatol:
- Hvordan er serveren? Er det greit med folk og greit med guilder som rekruterer folk i ulike nivåer? (altså finnes det både casual og hardcore guilds, og ting i mellom. Slik at å finne guild ikke er så vanskelig?)
- Hvilken av de klassene jeg nevnte over er det størst problem med å få guild som på deres server?
- Vil du anbefale Horde eller alliance på din server? (vil ikke være på en side som er nesten død, og aldri noen PUGs, og umulig å få guild)

Tilegg: Godt svar belønnes med at dere kan scrolle accounten min og få mounten ^^
Ravencrest har jeg spilt på hvertfall ikke ravencraft .. men spilte som Ally og syntes det var gøy. Guild er ikke noe problem bare du er greit god i BG. Hvordan det er med guilder som rekruterer for i ulike nivåer er det litt av føler jeg, hvertfall i starten blir du mast ned av lvl 3-7 guilds -.-
Horde på Kilrogg.. Men jeg ser frem mot migration, for serveren er ikke noe å skryte av. Heter for øyeblikket Taught, eller real- ID
Sitat av Rabbern Vis innlegg
Ravencrest har jeg spilt på hvertfall ikke ravencraft .. men spilte som Ally og syntes det var gøy. Guild er ikke noe problem bare du er greit god i BG. Hvordan det er med guilder som rekruterer for i ulike nivåer er det litt av føler jeg, hvertfall i starten blir du mast ned av lvl 3-7 guilds -.-
Vis hele sitatet...
Takk for oplysningene, mente selvfølgelig ravencrest
Noen som har en scroll til overs? seend gjerne PM!
Har scroll til overs, ja.
Kan sende fra et av disse realmene.
Sitat av etse Vis innlegg
Har spurt før, og spør igjen da jeg fikke fikk noe respons (http://freak.no/forum/showpost.php?p...&postcount=135)
Vurderer å ta opp igjen WoW-kontoen min for en periode og prøve en ny klasse. OG det står i hovedsak mellom Hunter, Warlock og Mage.

For dere som spiller på Ravencraft og/eller grimbatol:
- Hvordan er serveren? Er det greit med folk og greit med guilder som rekruterer folk i ulike nivåer? (altså finnes det både casual og hardcore guilds, og ting i mellom. Slik at å finne guild ikke er så vanskelig?)
- Hvilken av de klassene jeg nevnte over er det størst problem med å få guild som på deres server?
- Vil du anbefale Horde eller alliance på din server? (vil ikke være på en side som er nesten død, og aldri noen PUGs, og umulig å få guild)

Tilegg: Godt svar belønnes med at dere kan scrolle accounten min og få mounten ^^
Vis hele sitatet...
Spiller på Grim Batol. Gamer bare pvp, så pve delen veit jeg ikke så mye om.

Føles ut som man alltid taper på ally i pvp, selv om man har nesten 50/50 win. Det går fort å komme inn på ally, men ikke Horde. På allyside er ahpriser mye høyere enn på Horde.
Da blir det gnome arcane mage på frostmane om et par dager tenker jeg!
Sitat av etse Vis innlegg
For dere som spiller på Ravencraft og/eller grimbatol:
- Hvordan er serveren? Er det greit med folk og greit med guilder som rekruterer folk i ulike nivåer? (altså finnes det både casual og hardcore guilds, og ting i mellom. Slik at å finne guild ikke er så vanskelig?)
- Hvilken av de klassene jeg nevnte over er det størst problem med å få guild som på deres server?
- Vil du anbefale Horde eller alliance på din server? (vil ikke være på en side som er nesten død, og aldri noen PUGs, og umulig å få guild)
Vis hele sitatet...
Grim Batol her også. Er vel gjerne Alliance-siden på realmet som det er verdt å vurdere. Mange guilds med bra progresjon, men veldig få som fortsatt går 25man, og ganske mange som føler seg 'ferdig' med denne expansionen og ligger litt i dvale frem til den neste. Vanskelighetsgraden i det nye raidet går derimot stadig nedover, og mange gode PUGs clearer hele greia med innslag av heroic-bosser, så jeg tror det ville vært en god tid å joine nå hvis du er ute etter å geare opp og få en feeling av hva du vil gå videre med i Pandaria.
Kan sende scroll til disse realmene:
http://sig.lanjelin.com/user/laxzzi
http://sig.lanjelin.com/img/laxzzi.png

Holder for tiden mest på på Stormscale.
Holder på å levle en Rogue(58) og en ProtPala(80)
Sist endret av MrCryptical; 13. mars 2012 kl. 12:19.