Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  30 1778
Hallo, jeg lurer på hva dere vil se i et dataspill.
Hva slags spill er det snakk om? Hvilken sjanger?
Trådstarter
3 0
spill i generelt
vold, sex og zombier.
Redpilled alfahann
Et stykk zebra.
Dinosaurer.
Jeg vil se samme equipment/stats/abilities-systemet som finnes i Final Fantasy 9 brukt flere steder, jeg vil ha oppgraderinger som lar deg nå nye områder (svømme, fly, hoppe høyere, løpe raskere), jeg vil ha en historie som er gjennomtenkt og ikke slengt på som en bisetning.

Det er en grunn til at jeg nesten bare spiller RPGs.
«Snurrebass!» ropte guttungen.
«Men da lager vi snurrebass,» svarte Snekker Andersen.
En stabil spillmotor. God grafikk, bra story og en multiplayer mulighet.
Trådstarter
3 0
Sitat av PerPerPerPer Vis innlegg
Dinosaurer.
Vis hele sitatet...
hvordan ville du implementert dinosaurer i et videospill?
Oh Lordy Lord
Taake's Avatar
En god historie som tuller med hodet ditt, følelsene dine eller begge deler samtidig.
Et nytt mmorpg uten magi, alver, sverd, drager, dverger, riddere osv. osv. Altså, ikke fra den type eventyrverden, men heller en fantasiverden som kan relateres litt mer til vår egen - f.eks. ved den standardiserte "etter atomkrigen"-settingen.
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Godt gameplay, med god stil (ikke nødvendigvi god grafikk, må bare ha stil), god story, gode og varierte våpen, varierte områder som er godt designa, sammen med gode karakterer og lite med glitcher/bugs.
Hva faeeen? Dukker opp flere og flere random tråder på freak... Jeg vil se pupper!
;pPpPpPPpppP
Fanz44's Avatar
Jeg vil ha GTA:Tromsø Så virkelighetstro som mulig Og lisensierte biler!
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
et fps spill basert i middelaleren, med magi, store sverd, damer i sexy rustninger, etc. men med gameplay som minner om CS,
noen som vet om dette finnes?
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Som noen nevner.. Hva med et MMORPG ala combatgrounds.com? Combatgrounds mixed up with Battelfield 3 kombinert med WoW? Nja... nå går man kanskje vidt ut.. men hvorfor ikke?
et spill der fiendene dine og de du har på laget ikke er komplette idioter men som kan faktisk spille istedet for å rush får å så bli drept på 1sek (ser på deg gears of war)
Mange små detaljer.
Heroin Hero.
Jeg ønsker at spill skal fokusere mer på kreativitet, og mindre på å prøve å selge mye å tjene store penger. Jeg håper og at spill skal slutte å være så redde for å få for høy aldersgrense; og dermed at ting som nakenhet og stygt språk (f.eks. at karakterene i spillet kommer med sex-relaterte vitser av og til, slik folk gjør til vanlig.) Men det er viktig å balansere dette slik at det ikke blir et spill som prøver å selge på akkurat di tingene og det blir for mye av de.

Edit: Jeg savner og rollespill som tørr å være unødvendig avanserte. F.eks. liker jeg at man må plassere poeng i strength, int og stamina selv - og at dette ikke blir gjort automatisk.
Sist endret av etse; 21. januar 2012 kl. 21:00.
Jeg vil bruke våpen som er totalt insane. Som feks en sint grevling som meele.
Det hadde også vært fett om fiendene dine var små skolejenter i uniform; og så mått du rydde vei ved å kaste molotov coctails og bruke grevlingen for hva det er værdt.

Ellers synes jeg historiens beste spillserie er Ratchet & Clank(helt opp til Gladiator), Så jeg får stort sett dekket mine behov der.
Stort middelalder rpg uten overnaturlige elementer .
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
Sitat av moret Vis innlegg
Det hadde også vært fett om fiendene dine var små skolejenter i uniform;
Vis hele sitatet...
stemmer ikke helt men, Lollipop Chainsaw er du en skole jente med motorsag som dreper zombier

stemmer dog heller ikke med absurd merkelige våpen men.
Pensjonert gamer.
orbeck's Avatar
Mmorpg....
Sitat av Fanz44 Vis innlegg
Jeg vil ha GTA:Tromsø Så virkelighetstro som mulig Og lisensierte biler!
Vis hele sitatet...
GTA:norway, så blir det litt størrelse på det hadde vært dritfett å drifta ned trollstigen med en volvo 740
Sitat av Frufsa Vis innlegg
et fps spill basert i middelaleren, med magi, store sverd, damer i sexy rustninger, etc. men med gameplay som minner om CS,
noen som vet om dette finnes?
Vis hele sitatet...
Du kan prøve Dark Messiah: Might And Magic. Fås kjøpt på steam!
Det jeg ser etter i et spill er først og fremst at det er uforutsigbart siden jeg blir så lett lei av spill (gå dit og gjør det, drep 20 av de osv.). Det må være et MMO-spill som det alltid skjer noen events på slik at man aldri vet hva som kommer til å skje. Noe som hadde vært fett, ville være og bygge sine egne slott, hus, byer o.l.
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
Sitat av sens Vis innlegg
Det jeg ser etter i et spill er først og fremst at det er uforutsigbart siden jeg blir så lett lei av spill (gå dit og gjør det, drep 20 av de osv.). Det må være et MMO-spill som det alltid skjer noen events på slik at man aldri vet hva som kommer til å skje. Noe som hadde vært fett, ville være og bygge sine egne slott, hus, byer o.l.
Vis hele sitatet...
beslrivelsen likner skummelt på MC.
Sist endret av Frufsa; 21. januar 2012 kl. 22:42. Grunn: skriveleif