Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 690
Så jeg ser hele tiden at folk ofte sier at man trenger ikke å gjøre noe mer spesiel enn det og jeg ofte ser at folk sier at man må decarbe hasjen først?
Kan være lurt ja
Smelte det i en skje med olje funker ja. Blir decarba når den varmes.
Trådstarter
5 0
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Smelte det i en skje med olje funker ja. Blir decarba når den varmes.
Vis hele sitatet...
Vil det være greit å bare bruke rundt 0.2-0.3g hasj? Jeg prøvde med ca. 0.5g på samme måte i går og det endte opp med at jeg ble helt paranoid og fikk mye angst. Jeg endte opp med å kaste bort hele dagen ved å ligge i sengen pga effekten var for sterkt
Sitat av FedUseless Vis innlegg
Vil det være greit å bare bruke rundt 0.2-0.3g hasj? Jeg prøvde med ca. 0.5g på samme måte i går og det endte opp med at jeg ble helt paranoid og fikk mye angst. Jeg endte opp med å kaste bort hele dagen ved å ligge i sengen pga effekten var for sterkt
Vis hele sitatet...
Ta halvparten og kos deg.
Trådstarter
5 0
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Smelte det i en skje med olje funker ja. Blir decarba når den varmes.
Vis hele sitatet...

Kan jeg sette skjeen på en elektrisk komfyrtopp eller bør jeg gjøre det på vanlig måte ved å holde en lighter under skjeen? jeg tror det ville gjort det lettere å røre hvis den bare kunne ligge av seg selv på komfyrtoppen
Blandes med litt olje i en skje, varm med lighter under til det smelter, kast så alt oppi youghurt og rør. Ez
Sist endret av Syndern; 1 uke siden kl. 21:29. Grunn: Ord endring
Jeg har bare smeltet en klump, i en skje med smør! Virker mega godt, smaker mega dårlig x)
Sitat av FedUseless Vis innlegg
Kan jeg sette skjeen på en elektrisk komfyrtopp eller bør jeg gjøre det på vanlig måte ved å holde en lighter under skjeen? jeg tror det ville gjort det lettere å røre hvis den bare kunne ligge av seg selv på komfyrtoppen
Vis hele sitatet...
Det funker å ha den på komfyren. Da blir ikke skjeen svart heller. Ha et tefat med vann i du kan dyppe bunnen på skjeen i når den er klar så blir den ikke så jævla varm. Bruker å ta skjeen rett i kjeften etter det og så spiser jeg yoghurten etterpå uten kjip bønne smak.
Personlig lar jeg hasjen å olja i skjeen få bobble smått å litt i noen minutter ( bruker telys under for å slippe å brenne fingra av meg med lighter ), mens jeg røre om, før jeg har det i yoghurten.
Men ja så enkelt er det å lage seg edible, ,05 er ganske heavy dose om du ikke er vandt da, nybegynnerish .150mg-.250mg kanskje.
Sist endret av Eyeamare; 1 uke siden kl. 17:27.
Sitat av FedUseless Vis innlegg
Så jeg ser hele tiden at folk ofte sier at man trenger ikke å gjøre noe mer spesiel enn det og jeg ofte ser at folk sier at man må decarbe hasjen først?
Vis hele sitatet...
SMØR, det løses opp i fett, jo lenger du varmer på lavest/nesten lavest varme, jo sykere blir det. Kompis av meg varmet 0.4 i to muffins (0.2) og brukte typ 1-2 timer, jeg lurte på hva vitsen var osv, men han fortsatte og røre og smelte det helt perfekt sammen. Den 0.2 muffinsen der gjorde meg redd, har ikke vært så fjern siden jeg kan huske de siste 12 årene med røyking. Varte også til dagen etter så pass på hvis du skal jobbe osv. Enjoy!

Sitat av FedUseless Vis innlegg
Vil det være greit å bare bruke rundt 0.2-0.3g hasj? Jeg prøvde med ca. 0.5g på samme måte i går og det endte opp med at jeg ble helt paranoid og fikk mye angst. Jeg endte opp med å kaste bort hele dagen ved å ligge i sengen pga effekten var for sterkt
Vis hele sitatet...
Thats edibles for you 0.3 for meg funkermens jeg ikke er helt fornøyd. Tar jeg 0.5 blir jeg for fjern. Edibles er en evig gåte.
Har våknet midt på natten av at jeg ikke forstår en ting, tar kanskje 2-5 min før jeg skjønner at jeg er bøttefjern så jeg nesten har halliser, og jeg får ikke sove igjen fordi det skjer så mye greier.
Du må bare leve deg inn i det, sett på en loka film og finn noe munch og vann/drikke
Sist endret av Hvemhvaufo; 1 uke siden kl. 20:04. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.