Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 737
Hallo
Jeg har nylig begynt og spille litt på pc å gådd i innkjøp av sånnt lite headset med mic og lurer på om jeg kan gjøre slik at jeg får lyden fra skype på headsettet og alt annet på høytalere?
Takk
Ja det går, jeg vet det siden en venn av meg har det sånn Men vet dessverre ikke hvordan
Innstillingene dine i Windows skal være satt til lyd ut på høyttalere, endre instillingene i Skype til å sende lyd ut på headset. Vil bare advare deg om at dette kan bli veldig plagsomt for folk på Skype som må høre på musikken du hører på.
Sitat av krJo Vis innlegg
Innstillingene dine i Windows skal være satt til lyd ut på høyttalere, endre instillingene i Skype til å sende lyd ut på headset. Vil bare advare deg om at dette kan bli veldig plagsomt for folk på Skype som må høre på musikken du hører på.
Vis hele sitatet...
Ahh, det hadde jeg glemt og tenke på får vel bare ha lavere lyd da
Takk for hjelpen !