Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 752
hallo, jeg har leita meg vill etter en equalizer som er kompatibel med spotify til Iphone'n min. samma om den koster penger, jeg vill virkelig ha en.
takk
Er det ikke en equalizer innebygd i Spotify?
Er iallefall det på min S4, regner vel med at iPhone har det også?
Kjapt google søk. Så på kommentarene at folk hadde fått det til å funke også, så er legit.

http://www.youtube.com/watch?v=GLTBy0TPG6k

--
Sitat av Trollsauen Vis innlegg
Er det ikke en equalizer innebygd i Spotify?
Er iallefall det på min S4, regner vel med at iPhone har det også?
Vis hele sitatet...
ikke på den nyeste versjonen av spotify til IOS tror jeg. Du må iallefall downgrade spotify for å få equalizer tilbake (IOS som jeg vet om)
Sist endret av Hutch; 24. september 2013 kl. 13:31.
har prøvd linken din Hutch, men det funker ikke, den vill ikke starte nedlasting.
Iphone har ikke innebyd nei.
noen andre forslag?
Sitat av levi9 Vis innlegg
har prøvd linken din Hutch, men det funker ikke, den vill ikke starte nedlasting.
Iphone har ikke innebyd nei.
noen andre forslag?
Vis hele sitatet...
Da kan du prøve en annen nettleser eller så må du jailbreake iphone din, og det er vell kansje uaktuelt?
Du må jailbreake telefonen for å få det til. Jeg har prøvd å få ordnet equializing, men er bortimot umulig uten å jailbreake (jeg vet ikke om noen fungerende metode i hvert fall). Før var der en gjemt EQ, men den er fjernet i senere versjoner av grunner guder må vite. Det er virkelig synd egentlig, mye musikkglede å hente på en personlig innstilling.

Den metoden jeg vet om er forresten: HER, en link til en tråd her på forumet.
Sist endret av Flaskepost; 24. september 2013 kl. 16:17.