Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  25 14799
Heisann.

Går litt redbull for tiden :P og må ha sukkerfri varianten...
Eneste jeg har funnet annet enn Red Bulls sukkerfri er Monster lyseblå ...

Er det noen andre forslag på sukkerfri energydrikke (savner Cocaine energy men den ekke lov å selge i Sverige lenger)....

Og noen som har handla redbull i sverige i sommer og husker prisen??

Tenkte å dra nedover til Svinesund en tur snart å hamstre litt :P
Kaffe *titegn*
Hvorfor må det være sukkerfri? Men etter min erfaring så koster redbull nesten det samme overalt. :P
sukkerfri fordi jeg ikke tåler sukker

kaffe liker jeg dessverre ikke smaken av :P
liker kaffe med div andre smaker men kan dessverre ikke drikke de lenger
da jeg må ha uten sukker og uten "feit fløte/melk" osv...
Om jeg ikke er helt på villspor koster det 40/50,- for en 4-pack med de vanlige (små) boksene.
(Og btw, kjøp shitloads med koffeinpiller istedenfor, og drit i "energi"drikker som bare gjør deg trøtt.)
Sist endret av Eplegutten; 9. august 2012 kl. 15:22.
Koster rundt 250-260 for ét brett med Red Bull (24 stk) så er ikke så veldig mye billigere enn i Norge.
Kjøpte forøvrig et brett med Lion Power som kostet 100,- kr for et brett med 24- i, som smaker helt veldig greit, syntes jeg.
Ummba er billig og god, den er ikke helt uten sukker, men uten tilsatt sukker. Funker forsåvidt det
synd du ikke tåler sukker, hurricane fra europris er akkurat det samme som red bull (smaker akkurat likt) men koster bare 10 kroner boksen... altså mindre enn en cola dog vet jeg ikke om den finnes som sukkerfri...
Sitat av Trollogi Vis innlegg
Koster rundt 250-260 for ét brett med Red Bull (24 stk) så er ikke så veldig mye billigere enn i Norge.
Kjøpte forøvrig et brett med Lion Power som kostet 100,- kr for et brett med 24- i, som smaker helt veldig greit, syntes jeg.
Vis hele sitatet...
Anbefaler ikke å kjøpe Lion Power, den smaker rett og slett jord.
Verste energidrikken jeg noensinne har smakt.

-Skulle sitere deg, men gikk litt fort så jeg trykket på KP knappen istedet, haha
En mulighet er jo å lage din egen?

Hvis du f.eks. liker smaken av Pepsi Max og kjøper ren koffein og blander den uti så vil jeg tro du får litt ekstra energi
Sitat av Trollogi Vis innlegg
Koster rundt 250-260 for ét brett med Red Bull (24 stk) så er ikke så veldig mye billigere enn i Norge.
Kjøpte forøvrig et brett med Lion Power som kostet 100,- kr for et brett med 24- i, som smaker helt veldig greit, syntes jeg.
Vis hele sitatet...
øhm, sist jeg "sjekka" så tok de 90kr for en 4pack redbull på kiwi her i Norge??
Sitat av Trollogi Vis innlegg
Koster rundt 250-260 for ét brett med Red Bull (24 stk) så er ikke så veldig mye billigere enn i Norge.
Kjøpte forøvrig et brett med Lion Power som kostet 100,- kr for et brett med 24- i, som smaker helt veldig greit, syntes jeg.
Vis hele sitatet...
Aldri kjøpt ett BRETT her hjemme, så vet ikke om prisen blir lavere da.. Men ut fra stk prisen så er jo 250 kr halve prisen eller mer til her hjemme.. type 580,- ca for ett brett med 24 burker her hjemme
Sitat av ScoopeX Vis innlegg
øhm, sist jeg "sjekka" så tok de 90kr for en 4pack redbull på kiwi her i Norge??
Vis hele sitatet...
24pack* for 260
4pack i Norge for 90,-kr
powerking har en sukkerfri variant.
Du kan jo alltids bestille fra ebay, mange som selger billig, det er bare å finne noen som ikke tar så sykt mye i frakt. Du kan sikkert spare litt på å bestille, tar litt lengre tid though, men om du bestiller hele tiden før du blir tom, så kan det jo gå, eventuelt spørre mange forskjellige selskaper om de kan sende et brett med energi drikker, du kan si at du feks skal teste det, sånn før du kjøper svære kvantumer (bare lag noen små hviteløgner).

Men det som kan være viktig å tenke på om du skal sende email til forskjellige selskaper, det er at det er svært liten sjanse å få feks "sponsa" hos redbull, monster, etc.. Sånne store selskap, prøv heller på mindre og litt billigere merker.

Uansett, lykke til
Sitat av Trollogi Vis innlegg
Koster rundt 250-260 for ét brett med Red Bull (24 stk) så er ikke så veldig mye billigere enn i Norge.
Kjøpte forøvrig et brett med Lion Power som kostet 100,- kr for et brett med 24- i, som smaker helt veldig greit, syntes jeg.
Vis hele sitatet...
+1, lion er et veldig bra valg med tanke på at det smaker nesten likt og er mye billigere. Når du kjøper red bull betaler du veldig mye bare for merket, bare fordi det er red bull. Samme med monster egentlig
Sist endret av Taywe; 9. august 2012 kl. 20:24.
Av billig versionene av energidrikk generelt liker jeg Ronin,Ozone,Lion P,Powerking,Grasshopper og sikkert de fleste andre, men den eneste jeg vet om som er sukkerfri er Powerking! De har en med og en uten sukker, begge smaker greit

Annbefaler også energipiller, de har som regel mer effekt.
Lord calvert whisky + pepsi max 50\50 mix. Eneste energidrinken du trenger, særlig du som ikke har lappen og kan kjøre bil engang ^^

Alt er bedre enn sånne piller. Du vet aldri hva disse pillene eksakt inneholder. De ødelegger den naturlige kjemiske balansen i kroppen, og i noen tilfeller hjernen. Det er alltid best å la være å ta piller ... alt har en logisk forklaring, finn det ut og løs det isteden.
Sitat av barbiegirl Vis innlegg
En mulighet er jo å lage din egen?

Hvis du f.eks. liker smaken av Pepsi Max og kjøper ren koffein og blander den uti så vil jeg tro du får litt ekstra energi
Vis hele sitatet...
Lykke til med å få tak i ren koffein..
Og hvis mot all forventning faktisk får tak i ren koffein, så smaker det mest sannsynligvis ekstremt bittert og kommer til å ødelegge hele drinken din med tanke på smak.
Sist endret av Juicekongen; 9. august 2012 kl. 23:06.
Sitat av roffern Vis innlegg
Aldri kjøpt ett BRETT her hjemme, så vet ikke om prisen blir lavere da.. Men ut fra stk prisen så er jo 250 kr halve prisen eller mer til her hjemme.. type 580,- ca for ett brett med 24 burker her hjemme
Vis hele sitatet...
det er dem minste boksene.. 250ml koster 300 sek å no og 500ml koster 600 sek å no, 330ml midt mellom der igjen, var i sweden før i dag!

monster 24 stk sukkerfrie 500ml kostet 298 sek pluss pant !
Sitat av Juicekongen Vis innlegg
Lykke til med å få tak i ren koffein..
Og hvis mot all forventning faktisk får tak i ren koffein, så smaker det mest sannsynligvis ekstremt bittert og kommer til å ødelegge hele drinken din med tanke på smak.
Vis hele sitatet...
Ren koffein er da ikke vanskelig å få tak i i det hele tatt, samt at pepsimax smaker kunstig oppkast og helvete på jord.
Ronin koster 6.90SEK per boks i alle fall, og smaker relativt godt. Av andre billige drikker med god smak vil jeg anbefale Franks, husker dog ikke prisen på denne... Vet ikke om de har sukkerfrie varianter da. Anbefaler IKKE Lion Power, denne hadde en fæl kaffe-ettersmak (les: gruff).
Sitat av ScoopeX Vis innlegg
øhm, sist jeg "sjekka" så tok de 90kr for en 4pack redbull på kiwi her i Norge??
Vis hele sitatet...
Ja, min feil. Tenkte helt feil, men, ja. Riktig som du sier.
Sist endret av Trollogi; 10. august 2012 kl. 00:26.
Sitat av lroedal Vis innlegg
Ronin koster 6.90SEK per boks i alle fall, og smaker relativt godt. Av andre billige drikker med god smak vil jeg anbefale Franks, husker dog ikke prisen på denne... Vet ikke om de har sukkerfrie varianter da. Anbefaler IKKE Lion Power, denne hadde en fæl kaffe-ettersmak (les: gruff).
Vis hele sitatet...
Kjøpte ett brett i matbutikken(eurocash?) i Töchsfors senteret når vi var der istad. 79 svenske + pant
Ja, kan vel stemme at det var ytterligere rabatt ved kjøp av brett.
Tenkte 25kr x 10 bokser som ble 250, som det blir i Norge, så det er ganske mye rimeligere.