Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  31 5409
Heisann!

Nå har jeg leita en stund etter hvor man avslutter min Steam konto og det er tydeligvis noe de ikke vil at du skal for jeg finner ikke hvor jeg gjør det..

De henviser bare til "www.steampowered.com", men derfra er det jo et hav av muligheter, men jeg klarer ikke å finne hvor man sletter hele greia.

Noen som kan hjelpe?
Kan jeg spørre hvorfor? Det er jo litt kjipt å kaste spill i søpla.
Cheat som juling, få profilen slettet -> slettet etter x antall dager\uker.
Har kun ett spill der og jeg bruker det ikke.
Har opprydding på Macen og da ryker alt som jeg ikke bruker mer..

Sitat av Ruudi Vis innlegg
Cheat som juling, få profilen slettet -> slettet etter x antall dager\uker.
Vis hele sitatet...
Gidder ikke gjøre ting surt for andre fordi jeg skal si opp min konto ass.
Siden du rydder opp kan du jo bare fjerne hele Steam? Trenger jo ikke nødvendig vis og slette hele kontoen?
Sitat av Trollogi Vis innlegg
Siden du rydder opp kan du jo bare fjerne hele Steam? Trenger jo ikke nødvendig vis og slette hele kontoen?
Vis hele sitatet...
Jeg bruker det ikke i det hele tatt lenger.
Hvis jeg først skal slette det fra min pc så kan jeg jo like gjerne slette kontoen også, ingen vits at den ligger å flyter rundt ute i eteren
Hvorfor ikke endre passordet til noe du aldri kommer til å huske. Eller rett å slett bare drite i å gjøre noe med den acc'en :P
Hehe nå skjønner jeg hvorfor dere ikke kommer med konkrete tips
Det går faen ikke an å slette en Steam konto.

Fant fram inne på et support forum nå og det viser seg altså å ikke være mulig, hmmm spesiellt.
Anyways, takk for alle svar
Slett alle vennene dine, gjør profilen din privat, avinstaller fra mac'en.
Sitat av Skateward Vis innlegg
Slett alle vennene dine, gjør profilen din privat, avinstaller fra mac'en.
Vis hele sitatet...
Takk skal du ha, det skal jeg gjøre
Sitat av olavXO Vis innlegg
Takk skal du ha, det skal jeg gjøre
Vis hele sitatet...
Endre passord, å sett den på en ny e-mail feks,
og gi meg informasjon til steam å e-mailn, da kan jeg den?
Sist endret av justastonedhuman; 8. desember 2011 kl. 17:23.
Hva med å sende meg en PM med brukernavn og passord sånn at stakkarslige lille meg har noe å overleve gjennom hverdagen med? Snufs
Hahahah seriøst? Er dette tull?
Du rydder på MACen så du tror at du må slette Steam accounten din for å bli kvitt det fra PCen din?

Bare avinstaller steam og spillet..
Sitat av olavXO Vis innlegg
Hehe nå skjønner jeg hvorfor dere ikke kommer med konkrete tips
Det går faen ikke an å slette en Steam konto.
Vis hele sitatet...
Hørt med slettmeg.no ?
motherfucker Jones
snowdog's Avatar
Sitat av PerPerPerPer Vis innlegg
Hahahah seriøst? Er dette tull?
Du rydder på MACen så du tror at du må slette Steam accounten din for å bli kvitt det fra PCen din?

Bare avinstaller steam og spillet..
Vis hele sitatet...
Han tror ikke han må, han vil jo bare fjerne steam og siden han ikke kommer til å bruke den mer så vil han ikke at den skal flyte rundt på nettet slik jeg skjønte det ihvertfall
Cookie Monstah ^_^
Sitat av pearL1337 Vis innlegg
Hva med å sende meg en PM med brukernavn og passord sånn at stakkarslige lille meg har noe å overleve gjennom hverdagen med? Snufs
Vis hele sitatet...
ja huff, stakkars lille deg som har uhm, hvor mange spill og mormor sitt kort? XD
Det er selvfølgelig eget valg, men i stedet for å slette den; hvorfor ikke gi den bort til en venn eller freaker som trenger eller har lyst på en account?

Når jeg sluttet med WoW for mange år siden så hadde jeg samme tankegang som deg, men brått så slo det meg at kanskje noen andre kunne ha glede av den. Jeg gav den bort
Til alle dere som spør om å få kontoen min:

Det er kun et spill der og det er CSS.
Er det det dere er ute etter? For det koster vel strengt tatt ikke noe å lage sin egen konto?
Mange som ville hatt god nytte av CSS, meg iblant. Orker ikke strevet med to kontoer though
Sitat av PerPerPerPer Vis innlegg
Hahahah seriøst? Er dette tull?
Du rydder på MACen så du tror at du må slette Steam accounten din for å bli kvitt det fra PCen din?

Bare avinstaller steam og spillet..
Vis hele sitatet...
Skjønner ikke hvordan du klarer og misforstå så inni granhatten.
Jeg er selvfølgelig klar over at jeg kan avinstallere Steam for å ikke ha det på Macen lenger, men hva i alle dager er vits med at jeg har et konto flytene rundt som det er en sjans for at kan hackes og misbrukes når jeg ikke skal bruke Steam selv?

Det er sikkert god security på Steam og sjansen er kanskje ikke stor for at det skjer, men det er jo lov å lese innlegget før du hopper ut av jakka di?
Problem, officer?
thomasf's Avatar
Trådstarter: Vær 150% sikker på at du ikke har kjøpt CSS via Steam, og dermed lagt inn kredittkortinfo. Steam har en grusom funksjon i at det lagrer 100% bankkortinfo. Om du har lagt inn info ville jeg ikke gitt fra meg kontoen i det hele tatt, selv om du skulle lykkes i å fjerne infoen.
Sitat av thomasf Vis innlegg
Trådstarter: Vær 150% sikker på at du ikke har kjøpt CSS via Steam, og dermed lagt inn kredittkortinfo. Steam har en grusom funksjon i at det lagrer 100% bankkortinfo. Om du har lagt inn info ville jeg ikke gitt fra meg kontoen i det hele tatt, selv om du skulle lykkes i å fjerne infoen.
Vis hele sitatet...
Tusen takk for tipset
Du kontakter Steam her og sier ifra, da kan de "disable" den: https://support.steampowered.com/newticket.php
Ser ikke hvorfor du absolutt vil stenge den, persondata paranoid?
Skjønner egentlig konseptet med at det er vanskelig å slette kontoen, ettersom dette vil være det samme som å slette spill for titalls tusen kroner i enkelte tilfeller. Det jeg ikke skjønner er hvorfor man ikke kan slette all personlig informasjon steam har lagret om deg.

Heldigvis har jeg alltid gått igjennom paypal når jeg har kjøpt noe så jeg ble ikke så hardt rammet av hackerangrepet som nylig har vært på steam, hvor kredittinfo til mange kunder havnet på avveie.
Dette høres ut som om trådstarter ønsker å demonstrere sin misnøye mot Steam.
Sitat av olavXO Vis innlegg
Til alle dere som spør om å få kontoen min:

Det er kun et spill der og det er CSS.
Er det det dere er ute etter? For det koster vel strengt tatt ikke noe å lage sin egen konto?
Vis hele sitatet...
For å kunne ha bruk av en acc. Må du ha minst ett spill, hvis ikke kan du ikke legge til venner og sånt.
(spam protection)
Sitat av Brassman Vis innlegg
Dette høres ut som om trådstarter ønsker å demonstrere sin misnøye mot Steam.
Vis hele sitatet...
Jeg har pr dags dato ikke hatt noe problem med Steam.
Det er jævlig vanskelig å finne informasjon på Steam sine sider da. Dette var treff #2 på Google.

https://support.steampowered.com/kb_...1558-QYAX-1965

Was my Steam account deleted?

Only inactive accounts containing no games are deleted. Accounts cannot be deleted by request.
There are no recurring fees associated with accessing your Steam account or any games which you have registered. If you are having trouble logging in to your account, please try resetting your password.
Vis hele sitatet...
Sitat av flexd Vis innlegg
Det er jævlig vanskelig å finne informasjon på Steam sine sider da. Dette var treff #2 på Google.

https://support.steampowered.com/kb_...1558-QYAX-1965
Vis hele sitatet...
Mm, jeg så det der, når jeg rota rundt i community forumene ders en stund.
Det er ikke akkurat noe du forteller deg i utgangspunktet, det skal ikke være lett og si opp.

MEn det er vel sånn all buisness fungerer:/
Det var som sagt treff #2 på Google. Søk først, spør etterpå.
Her er hva du gjør for å få den disabled:

Lag en gruppe i Steam der du bryter en av TOS avtalene.
Som fks. en gruppe for hackere.
Du skriver my info og linker til warez, cheats, virus, phishingsider og div. dritt.

Du gir meg linken til den gruppen, slik at jeg kan rapportere deg, du som admin av gruppen vil da få din konto disabled.