Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 1813
M72
Ambivalent bruker
M72's Avatar
Heisann!

Skulle til å høre på en sang idag, men det viste seg at det er den ENESTE sangen som skurret på spillelisten. Er dette et problem som oppstår når dere også hører på? Vil være sikker før jeg rapporterer det.

Steve Miller Band - Abracadabra
http://open.spotify.com/track/0VezrgHcMZuPV71N6vc6Rz
spotify:track:0VezrgHcMZuPV71N6vc6Rz

På forhånd, takk!
Jepp, er nok en Skurresang!
utover den skurringen som er normalt på slike gamle (live?) opptak, så høres den sangen ganske grei ut her hos meg. spotify premium eller vanlig?

edit: i grunn ingen skurring her. men en litt hul lyd som bærer preg av å være noe dårlig opptak?
Sist endret av technot; 13. september 2010 kl. 13:05.
Sitat av technot Vis innlegg
utover den skurringen som er normalt på slike gamle (live?) opptak, så høres den sangen ganske grei ut her hos meg. spotify premium eller vanlig?

edit: i grunn ingen skurring her. men en litt hul lyd som bærer preg av å være noe dårlig opptak?
Vis hele sitatet...
Det der er langt ifra normalt. Skurringen overdøver jo selve sangen. Hører jo nesten ikke annet enn skurring.
slik er det ikke her. ingen skurring som overdøver noe som helst. bare litt hul/ekko lyd.
spotify premium.
Hos meg så er det utrolig vanskelig å høre sangen som spilles av pga. skurringen som foregår. Jeg tviler sterkt på at det skal være sånn, da det spilles en helt annen sang i bakgrunnen av skurringen.

Windows 7, Spotify premium og DT770 pro.
Her skurrer faktisk hele albumet det er linket til (5 sanger), og det noe helt jævlig også. Coveret ser også ganske stygt ut, men det er jo aldri godt å vite om det er et forsøk på kunst eller ikke.

Jeg har premium og sitter på en mac, ikke prøvd på en windows-maskin.
hele albumet skurrer på spotify free på windows
Helt forjævlig skurring her, går ikke an å høre på. Coveret ser ødelagt ut og.

Spotify premium
skurrer som faen her også
Det skurrer her også, er nok noe som har gått galt under digitaliseringen, da coverbildet også er helt på trynet. eller.no
wow, nå er sangen totalt annerledes, kun skurring samt at cover bildet er blitt fucka. det var ikke slik når jeg prøvde denne sangen første gangen og skrev i denne tråden...
Dette er første gang jeg har opplevd noe slikt på spotify. Samtlige sanger i albumet må være korrupte!
Jeg hadde havnet sjokkskadet under bordet dersom volumet hadde vært litt høyere.
M72
Ambivalent bruker
M72's Avatar
Trådstarter
Har uansett sendt en klage til Spotify angående dette. Og ser ut til at problemet ikke gjelder oss som har Spotify Premium, men samtlige andre. Trengte bare å sjekke med flere for å få dette bekreftet.

Sangen er anbefalt å høre på uten skurring
Sist endret av M72; 13. september 2010 kl. 15:19.
Sitat av M72 Vis innlegg
Har uansett sendt en klage til Spotify angående dette. Og ser ut til at problemet ikke gjelder oss som har Spotify Premium, men samtlige andre. Trengte bare å sjekke med flere for å få dette bekreftet.

Sangen er anbefalt å høre på uten skurring
Vis hele sitatet...
hvis du leser litt lengere ca 2-3 poster etter deg så ser du at han ene har premium og det skurrer. Sangen funka helt fint for meg også lolz , men etter neste avspilling så fucked deg seg opp
M72
Ambivalent bruker
M72's Avatar
Trådstarter
Whups, leif.. Mente "Og ser ut til at problemet ikke BARE gjelder oss som har Spotify Premium"...
Hele albumet skurrer helt vilt her også. :/

Spotify premium, mac osx
Til dere som har premium: kjører dere med high-bitrate enabled?

Hvis ikke så kjører dere fra akkurat samme filer som spotify free, og derfor får også dere skurring. Dere som bruker high bitrate slipper unna dette problemet
Sist endret av VivaLatrina; 13. september 2010 kl. 16:18.
Sitat av VivaLatrina Vis innlegg
Til dere som har premium: kjører dere med high-bitrate enabled?

Hvis ikke så kjører dere fra akkurat samme filer som spotify free, og derfor får også dere skurring. Dere som bruker high bitrate slipper unna dette problemet
Vis hele sitatet...
Har spotify premium og high-bitrate enabled og det skurrer like forbanna mye.
Sitat av VivaLatrina Vis innlegg
Til dere som har premium: kjører dere med high-bitrate enabled?

Hvis ikke så kjører dere fra akkurat samme filer som spotify free, og derfor får også dere skurring. Dere som bruker high bitrate slipper unna dette problemet
Vis hele sitatet...
Nei man slipper ikke unna problemet. Kjører high bitrate, men med skurring.

Edit: En før meg.
Sist endret av bronze; 13. september 2010 kl. 16:24.
Må være et såkalt skurrealbum .... Neida, er sikkert noe feil med filene til Spotify, bare meld ifra til dem så ordner de det
De som påstår at låtene funker hos de er nok de som også liker å trolle litt :P
Sitat av M72 Vis innlegg
Og ser ut til at problemet ikke gjelder oss som har Spotify Premium, men samtlige andre.
Vis hele sitatet...

Spotify Premium, og ikke mulig å høre noe av sangen i det hele tatt :P Kun skurring