Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  26 1557
Tenker hovedsakelig på vape mods, ejuice og generell tilbehør til vape. Har en kompis (over 18) som skulle bestille men hørte at det e et helvetes styr for å bevise alderen liksom jeg snakker om bilde av passet, selfie og masse styr. Men tror det bare er nettsider i Norge men hvis jeg kjøper utenlands så vil ikke jeg bli tatt av toll politi. Vet noen om nettsider som e safe og du ikke blir spurt om alder?🙏🙏
Har aldri blitt bedt om eller behøvd å ta bilde av passet som bevis for at jeg er over 18 når jeg kjøper vape utstyr i Norske webbutikker eller fra utlandet. "kompisen din" er nok full av dritt
Sist endret av Bothrops; 20. desember 2023 kl. 23:50.
Sitat av Bothrops Vis innlegg
Har aldri blitt bedt om eller behøvd å ta bilde av passet for å bevise at jeg er over 18 for å kjøpe vape utstyr i Norske webbutikker eller fra utlandet. "kompisen din" er nok full av dritt
Vis hele sitatet...
Deilig🥳 vet at det e ulovlig å selge ejuice elr vapes med nic i (fysiske butikker) gjelder dette norske internett sider også? Og husker du hvilke nettsted det var?
De selger ikke noe med nikotin i norske nettbutikker nei. Husker ingenting.
Sitat av Bothrops Vis innlegg
Har aldri blitt bedt om eller behøvd å ta bilde av passet som bevis for at jeg er over 18 når jeg kjøper vape utstyr i Norske webbutikker eller fra utlandet. "kompisen din" er nok full av dritt
Vis hele sitatet...
Sitat av Bothrops Vis innlegg
De selger ikke noe med nikotin i norske nettbutikker nei. Husker ingenting.
Vis hele sitatet...
Skjønner meeeen siste spørsmål Sånn ca hvor lenge var det siden du bestilte nic fra web butikk?
Noen uker siden.
Deilig deilig deilig takker for svar man
Anonym bruker
"Reflektert Mare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nikotin blir lovlig i vape i norge i 2024, men da blir også etter de nye regler smak forbudt, de skal smake tobakk
Sitat av Bothrops Vis innlegg
Noen uker siden.
Vis hele sitatet...
Tror du det e best å bare dra et tilfeldig navn ut av ræven men bruke ekte tlf nummer og adresse når jg bestiller siden jg ikke e 18 og jg bestiller fra England md nic i?
Sist endret av Hansemann1; 21. desember 2023 kl. 01:36.
Sitat av Hansemann1 Vis innlegg
Tror du det e best å bare dra et tilfeldig navn ut av ræven men bruke ekte tlf nummer og adresse når jg bestiller siden jg ikke e 18 og jg bestiller fra England md nic i?
Vis hele sitatet...
Har ingen tanker rundt det.
Vaping er ikke uten problemer. Får en del hodepine av det. Blir dehydrert og huden flasser av i ansiktet. Det kan gi munnsår, dårlig ånde og penis krymper etter hvert.
Sitat av Bothrops Vis innlegg
Har ingen tanker rundt det.
Vaping er ikke uten problemer. Får en del hodepine av det. Blir dehydrert og huden flasser av i ansiktet. Det kan gi munnsår, dårlig ånde og penis krymper etter hvert.
Vis hele sitatet...
At penis krymper er bullshit
Sist endret av HeiG2006; 21. desember 2023 kl. 02:28.
Sitat av Bothrops Vis innlegg
Har ingen tanker rundt det.
Vaping er ikke uten problemer. Får en del hodepine av det. Blir dehydrert og huden flasser av i ansiktet. Det kan gi munnsår, dårlig ånde og penis krymper etter hvert.
Vis hele sitatet...
Om du opplever alt dette bør du se etter andre årsaker enn vape. Dokumenter gjerne påstandene dine.
Kan legge ut et før og etter bilde, men tror det er mot reglene
Nei da. Var et dårlig forsøk på humoristisk avskrekking som jeg trodde var åpenlyst bullshit, my bad.
Sist endret av Bothrops; 21. desember 2023 kl. 02:57.
Bare kjøp fra wish/alibaba etc er der alle de vapesa du får kjøpt fra privatpersoner rundt om. Er fra uansett. Da får du store kvanta BILLIG
Sitat av HeiG2006 Vis innlegg
Bare kjøp fra wish/alibaba etc er der alle de vapesa du får kjøpt fra privatpersoner rundt om. Er fra uansett. Da får du store kvanta BILLIG
Vis hele sitatet...
Du risikerer også å kjøpe produkter som skader deg for livet siden det ikke finnes noe kvalitetskontroll, men liker du å gamble med livet som innsats så kjør på.
Sitat av Bjarnebetjent Vis innlegg
Du risikerer også å kjøpe produkter som skader deg for livet siden det ikke finnes noe kvalitetskontroll, men liker du å gamble med livet som innsats så kjør på.
Vis hele sitatet...
Gamble med livet som innsats blir vel litt i drøyeste laget eller?
Har bestillt mye mods fra aliexpress, mange av e-sig produsentene selger dær, så du får orginale produkter fra de. Nic kjøper jeg fra chansflavor.
Anonym bruker
"Troende Svarthå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Man kan bestille juice med nikotin på mistervape.no hvis du legger ved melding i bestillingen hvor mye nikotin man vil ha. Det er ofte gode tilbud der rundt høytider. Selv bruker jeg kun mistervape og kjøper inn masse når det er tilbud. Rundt påske var det tilbud, 100 kr for 100 ml med hvilken som helst juice som ellers koster 249 kr på nosmoke osv
Lagde legit en guide på det. Sjekk tråden om at gape med smak blir ulovlig.

Ikke gjør det, du kommer til å gjøre det, men ikke gjør det.
Eller, gjør det. Opp til deg.

Men jeg hadde tenkt litt rundt hvorfor jeg gjorde det før jeg gjorde det. Kan høres ut som at jeg drar den med å være for «deep». Men om målet ditt er å tjene penger, så vet du dette vil skade andre, men du gjør det likevel. Da kan du i prinsippet begynne å selge kokain og. Helt forskjellig rus. Helt forskjellig pris. Forskjellig lov. Alt er annerledes, men det vil fremdeles være lettere for deg å gjøre det. Fordi du har jo allerede solgt vapes til andre?

«Det er jo også skadelig sier de, men ingen har jo dødd som jeg har sett.»

Jeg sier ikke du kommer til å gjøre noen av delene definitivt, men jeg kan love deg -det vil være så mye lettere for deg å overbevise deg selv i fremtiden når du «virkelig trenger pengene» eller «må komme meg inn på den festen».
Samme kan bli påført til om du kun vil bruke for deg selv.

«Du kan røyke hasj om du har røyket nikotin. Hasj er mindre farlig en bla bla bla.»

Du er under 18. JEG er under 18. Jeg sier ikke at jeg er en engel. Jeg skal ikke si hva jeg har gjort og hva jeg ikke har gjort, men det er faktisk sant at hjernen vår ikke er ferdig utviklet.
Mitt råd: gjør det DU vil -etter du har tenkt gjennom det , sovet på det og det fremdeles virker som en god ide (så lenge du ikke er beruset eller er i en krise situasjon.)
Sist endret av sjokotroll; 21. desember 2023 kl. 23:27. Grunn: Strukturelle endringer i teksten
Sitat av Bjarnebetjent Vis innlegg
Du risikerer også å kjøpe produkter som skader deg for livet siden det ikke finnes noe kvalitetskontroll, men liker du å gamble med livet som innsats så kjør på.
Vis hele sitatet...
Nei, faktisk ikke.
Sitat av sjokotroll Vis innlegg
men det vil fremdeles være lettere for deg å gjøre det. Fordi du har jo allerede solgt vapes til andre?
Vis hele sitatet...
At man ender opp som/lettere for å bli kokaindealer fordi man har solgt nikotinprodukter på vgs. er vel å ta ganske kraftig i?
Anonym bruker
"Trekantet Fåvne"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av HeiG2006 Vis innlegg
Gamble med livet som innsats blir vel litt i drøyeste laget eller?
Vis hele sitatet...
Nei, det er faktisk det man gjør. Mange som har dødd av Kina-vapes. Vil faktisk anbefale sigg fremfor vape-kopier.
Sitat av Silkehale Vis innlegg
At man ender opp som/lettere for å bli kokaindealer fordi man har solgt nikotinprodukter på vgs. er vel å ta ganske kraftig i?
Vis hele sitatet...
Nei jeg mener ikke at det er å ta hardt i at hvis man allerede har bestemt seg for at det er greit å tjene penger på den måten så er det lettere å gjøre drøyere ting.
Anonym bruker
"Sugen Laks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av sjokotroll Vis innlegg
Nei jeg mener ikke at det er å ta hardt i at hvis man allerede har bestemt seg for at det er greit å tjene penger på den måten så er det lettere å gjøre drøyere ting.
Vis hele sitatet...
Nei gi deg da, jeg har solgt weed som jeg anser som relativt ufarlig men aldri solgt noe sterkere og kommer ikke til å gjøre det. Ikke har det frista heller.
Selger du hasj til folk over 25 så tyder forskning på at det er tilnærmet ufarlig om du ikke har psykiske problemer da før av.
Selger du hasj til mindre årige når du vet hjernen deres ikke er ferdig utviklet, så sier jeg ikke at du vil selge noe sterkere, men om du trenger pengene kan det være lettere for deg å ty til det fordi du allerede har gjort det før.
Anonym bruker
"Sugen Laks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av sjokotroll Vis innlegg
Selger du hasj til folk over 25 så tyder forskning på at det er tilnærmet ufarlig om du ikke har psykiske problemer da før av.
Selger du hasj til mindre årige når du vet hjernen deres ikke er ferdig utviklet, så sier jeg ikke at du vil selge noe sterkere, men om du trenger pengene kan det være lettere for deg å ty til det fordi du allerede har gjort det før.
Vis hele sitatet...
Det er lettere fordi jeg kjenner gangen i det, ja. Cash trenger jeg, er blakk som faen men det er ikke alt jeg er villig til å gjøre fordi.
Mange bedre måter å tjene penger på kompis, jeg kan ikke si ting jeg bruker selv, men du burde prøve å klekke ut noe.

Når jeg tenker på det så kan du kjøpe snus i Sverige også selge det til kids i Norge som betaler ekstra for at du skaffet. Dette er basically det samme, men det er bittelitt mindre farlig, og mye mer regulert.
Sist endret av sjokotroll; 24. desember 2023 kl. 03:42. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.