Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  92 5865
Sitat av cookiesRGood Vis innlegg
Ett "kopi" av MW2 bare uten bullshit som commando, one man army noob tubes, overpowered weapons osv hadde jo vert episkt!
Vis hele sitatet...
Uten commando? Ja, men Commando pro må være med.
One Man Army? Kjempenyttig perk hvis det brukes riktig. Hva er galt med det?
Noob Tubes? Folk som tar ned grupper av campers med å sende en granat rundt hjørner eller gjennom vinduer er de som er mest 'credit to the team' av alle. De har all min respekt.
Overpowered weapons? Er ikke alle det i CoD-serien? Med unntak av TMP, RPG og F2000 that is.
Sitat av 1337Wince Vis innlegg
Uten commando? Ja, men Commando pro må være med.
One Man Army? Kjempenyttig perk hvis det brukes riktig. Hva er galt med det?
Noob Tubes? Folk som tar ned grupper av campers med å sende en granat rundt hjørner eller gjennom vinduer er de som er mest 'credit to the team' av alle. De har all min respekt.
Overpowered weapons? Er ikke alle det i CoD-serien? Med unntak av TMP, RPG og F2000 that is.
Vis hele sitatet...
Nå er jo du morsom og fokuserer bare på de sidene av elementene som er bra da, og ikke hva de i realiteten blir brukt til, som One man army som står i et rom og noobtoober i en evighet alle som går forbi.
I traileren TS linka til står det 11.08.11, er det ute eller ikke? wtf.
Sitat av Dice Vis innlegg
Nå er jo du morsom og fokuserer bare på de sidene av elementene som er bra da, og ikke hva de i realiteten blir brukt til, som One man army som står i et rom og noobtoober i en evighet alle som går forbi.
Vis hele sitatet...
Å dekke et område fra at folk tar de over er vel i bunn og grunn hele poenget med krisspill?

Sitat av UncleAndyUncleAndy
I traileren TS linka til står det 11.08.11, er det ute eller ikke? wtf.
Vis hele sitatet...
Nei, det er ikke 8. November enda
Sist endret av Ketenna; 5. september 2011 kl. 17:34.
Sitat av Dice Vis innlegg
Nå er jo du morsom og fokuserer bare på de sidene av elementene som er bra da, og ikke hva de i realiteten blir brukt til, som One man army som står i et rom og noobtoober i en evighet alle som går forbi.
Vis hele sitatet...
Da er det heller snakk om å fjerne noobtoobing, da?!
Sitat av 1337Wince Vis innlegg
Uten commando? Ja, men Commando pro må være med.
One Man Army? Kjempenyttig perk hvis det brukes riktig. Hva er galt med det?
Noob Tubes? Folk som tar ned grupper av campers med å sende en granat rundt hjørner eller gjennom vinduer er de som er mest 'credit to the team' av alle. De har all min respekt.
Overpowered weapons? Er ikke alle det i CoD-serien? Med unntak av TMP, RPG og F2000 that is.
Vis hele sitatet...
Can't tell if trolling or just stupid.
Du forstår tydligvis ikke hva jeg disliker med at folk misbruker One man army og lader om igjen og om igjen med grenade launchers, og du failer også med og innse hvor feigt det er med grenade launchers.
Har du i det hele tatt spilt MW2? Høres ut som du har sitt litt gameplay av det på Youtube og så lagd deg en mening om det.
Sist endret av cookiesRGood; 5. september 2011 kl. 17:35.
Sitat av 1337Wince Vis innlegg
Å dekke et område fra at folk tar de over er vel i bunn og grunn hele poenget med krisspill?


Nei, det er ikke 8. November enda
Vis hele sitatet...
Ah, Amerikanerne leser mnd først og ikke datoen som vi gjør. Glemte det jeg.
Sitat av UncleAndy Vis innlegg
I traileren TS linka til står det 11.08.11, er det ute eller ikke? wtf.
Vis hele sitatet...
Amerikanere har mnd foran og dag bak. 11.08 = 8. i 11.

Bare 3 min for sent da...
Sist endret av Xernox; 5. september 2011 kl. 17:36.
Noen som vet om det kommer Spesial-Ops, som det er på Mw2?
Sitat av cookiesRGood Vis innlegg
Can't tell if trolling or just stupid.
Du forstår tydligvis ikke hva jeg disliker med at folk misbruker One man army og lader om igjen og om igjen med grenade launchers, og du failer også med og innse hvor feigt det er med grenade launchers.
Har du i det hele tatt spilt MW2? Høres ut som du har sitt litt gameplay av det på Youtube og så lagd deg en mening om det.
Vis hele sitatet...
Suck it, jeg har 300 timer MW2 på Steam og har 2 brukere på PS3, en i første og en i andre prestige. http://steamcommunity.com/profiles/76561198014666998

Bortsett fra det, så skyver du jo argumentene mine til side og anklager med for å trolle, uten å komme med et eneste skikkelig argument selv. Det eneste argumentet ditt har vel egentlig vært at du misliker folk som restocker ammoen sin om og om igjen med One Man Army, som da er det det perket brukes til.
Sitat av cookiesRGood Vis innlegg
Ett "kopi" av MW2 bare uten bullshit som commando, one man army noob tubes, overpowered weapons osv hadde jo vert episkt!
Vis hele sitatet...
Er egentlig slike som deg som gjør meg litt kvalm.

"omg. l2play noobtuber. nooob!!!!!1111oneone"


Det folk egentlig ikke forstår er jo at våpenene skal etterligne ekte saker.
og desverre, så fins "noobtubes" i den ekte verden. Og det heter ikke noobtube, det heter granatkaster/Grenade Launcher.
Og mens du syter over hvor noob jeg er med "noobtuben" mens jeg dreper deg med den, kaster du bort tid der du egentlig jaktet på meg.
Sitat av RandomiZed Vis innlegg
Er egentlig slike som deg som gjør meg litt kvalm.

"omg. l2play noobtuber. nooob!!!!!1111oneone"


Det folk egentlig ikke forstår er jo at våpenene skal etterligne ekte saker.
og desverre, så fins "noobtubes" i den ekte verden. Og det heter ikke noobtube, det heter granatkaster/Grenade Launcher.
Og mens du syter over hvor noob jeg er med "noobtuben" mens jeg dreper deg med den, kaster du bort tid der du egentlig jaktet på meg.
Vis hele sitatet...
Noobtube er ikke taktisk uansett hva du sier. Det er et våpen for folk som ikke klarer å fuckings aime eller bruke TAKTISKE attachments på våpen
Sitat av Dice Vis innlegg
Folk fokuserer så veldig på at det skal komme noe nytt hele tiden, men folkens, se på Counterstrike, de har spillere som har spillt et eldgammelt utdatert spill i mange mange år, og jaggu releaser de ikke et nytt spill i 2012 med bare oppgradert grafikk og noe oppdateringer på våpen!

Som dere kanskje har fått med dere så kommer Call of duty Elite, som fokuserer på det som CS har hatt inne ganske lenge, konkurransen, spiller mot spiller. Dette er jo den eneste grunnen til at CS faktisk lever, at spillet er så fair og taktisk laga at in the end så er det skills som avgjører. Med Elite får man rankinger, mål osv! Mw3 kommer nok til å bli et bra spill, noe jeg ser frem til! :-)
Vis hele sitatet...
Ingen har sagt at det nye CS kommer til og bli brukbart..
Jeg har nesten 600 timer på mw2, elsker alt med det utenom tubing. Commando må leve for alltid!
Commando overlever ikke MW3, desverre
Sitat av AtleCom Vis innlegg
Noobtube er ikke taktisk uansett hva du sier. Det er et våpen for folk som ikke klarer å fuckings aime eller bruke TAKTISKE attachments på våpen
Vis hele sitatet...
hvem sa noe om taktisk? Den funker.
heartbeat monitor, aimpoint, shotgun attachment. i lol at it.
Sålenge jeg dreper deg med "tuben", så skal du bare ha de taktiske greiene dine.
Sitat av AtleCom Vis innlegg
Noobtube er ikke taktisk uansett hva du sier. Det er et våpen for folk som ikke klarer å fuckings aime eller bruke TAKTISKE attachments på våpen
Vis hele sitatet...
Kan du forklare hvorfor det ikke har noe taktisk bruk?
M=Money
W=Wasted
3rd time.

Ikke bare fordi jeg er en BF fanboy, men etter å sett klipp etter MW3 var det som en expansion på MW2, som flere andre har nevnt. Får lyst til å slappe meg selv med tastaturet i trynet når jeg ser på youtube-klippene, at de ikke kan være bittelitt mer kreativ.. prøve ihvertfall!
Sitat av 1337Wince Vis innlegg
Kan du forklare hvorfor det ikke har noe taktisk bruk?
Vis hele sitatet...
Med glede. Er som å skyte en sniper kule på 1000 .cal med tanke på radiusen til en noobtube. Er så drittlei av tubes for det tar vekk gleden i spillet. One Man Army campers og folk som løper rundt med Sleight of Hand, tubes og RPG (om dere ikke har g18 akimbo) som dør med vilje når de går tom for eksplosiver.

Seriøst, har du noen gang sett tilbake på en noobtube kill og sagt: Wow, den der var faktisk utrolig bra?
Hvis noen av dere betalte 10$ for en map pack med noen få nye maps, hva er galt med å betale 60 for masse nye maps, og forbedret gameplay?
Sitat av 1337Wince Vis innlegg
Suck it, jeg har 300 timer MW2 på Steam og har 2 brukere på PS3, en i første og en i andre prestige. http://steamcommunity.com/profiles/76561198014666998

Bortsett fra det, så skyver du jo argumentene mine til side og anklager med for å trolle, uten å komme med et eneste skikkelig argument selv. Det eneste argumentet ditt har vel egentlig vært at du misliker folk som restocker ammoen sin om og om igjen med One Man Army, som da er det det perket brukes til.
Vis hele sitatet...
Og jeg har snart 40 døgn etter di snart 2 årene, goml.
Så du synst det er fair og bruke de to grenade launcherene du har for så og fylle opp med nye grenade launchers? Ta og spør folk om hva de synst om det, tviler på det er så mangen folk med samme mening som deg.
Ja, mw2 har mangen OP weapons, men i ett spill som black ops f.eks er det mye mer balansert ut.
Og ja, OneManArmy er en nyttig perk, men blir for domt og springe rundt og konstant reloade grenades så du kan springe rundt der og skyte ner folk med det isteden for og ha en normal gunfight som faktisk krever ferdigheter i motsetning til grenade launchers.
Sitat av AtleCom Vis innlegg
Med glede. Er som å skyte en sniper kule på 1000 .cal med tanke på radiusen til en noobtube. Er så drittlei av tubes for det tar vekk gleden i spillet. One Man Army campers og folk som løper rundt med Sleight of Hand, tubes og RPG (om dere ikke har g18 akimbo) som dør med vilje når de går tom for eksplosiver.

Seriøst, har du noen gang sett tilbake på en noobtube kill og sagt: Wow, den der var faktisk utrolig bra?
Vis hele sitatet...
As a matter of fact I have.
Særlig når man spiller LAN med venner og stemningen er høy, man camper control pointsene med venner og noen tar frem noobtuben og tar alle i et skudd gjennom vinduet, sender den i en pen vinkel langveisfra, whatever han gjør, så lenge han dreper de som camper, er det både festlig og legit nok.
Sitat av Trollogi Vis innlegg
M=Money
W=Wasted
3rd time.

Ikke bare fordi jeg er en BF fanboy, men etter å sett klipp etter MW3 var det som en expansion på MW2, som flere andre har nevnt. Får lyst til å slappe meg selv med tastaturet i trynet når jeg ser på youtube-klippene, at de ikke kan være bittelitt mer kreativ.. prøve ihvertfall!
Vis hele sitatet...
Hva mener du de skal gjøre mer kreativt enn å revampe hele kill-/pointstreak systemet? Ny interface osv?

Hva har Battlefield gjort som er så banebrytende kreativt?

Og alle som sier at grafikken ligner så veldig på mw2. Hva er galt med det? Selskap som tror de blir å selge millioner av eksemplarer hvis de bare lager HEEEEEEEEEEEELT syk grafikk og helt decent gameplay er jo kronidioter.

Noobtube er ikke problemet, er Danger Close Pro og One Man Army som GJØR det til ett problem.

Black ops er et tregt spill på grunn av Ghost. Det er det eneste perk'et som blokkerer noe 100%. Samtidig er det ingenting annet i den perk kategorien som gir en slags fordel i gunfights. I motsetning til MW2 der man enten måtte ha Stopping Power ELLER Cold Blooded.
Sitat av Trollogi Vis innlegg
M=Money
W=Wasted
3rd time.

Ikke bare fordi jeg er en BF fanboy, men etter å sett klipp etter MW3 var det som en expansion på MW2, som flere andre har nevnt. Får lyst til å slappe meg selv med tastaturet i trynet når jeg ser på youtube-klippene, at de ikke kan være bittelitt mer kreativ.. prøve ihvertfall!
Vis hele sitatet...
Vell, vi kan jo si det på samme måte om BF3... dette er egentlig også bare en forbedret utgave, mer ting feks.

MW er en gren innen call of duty serien, og da skal de jo ikke være helt forskjellige. Samme med Battlefield.

Ps: Selv spiller jeg både Mw2 og Bf2
Sitat av AtleCom Vis innlegg
Noobtube er ikke taktisk uansett hva du sier. Det er et våpen for folk som ikke klarer å fuckings aime eller bruke TAKTISKE attachments på våpen
Vis hele sitatet...
Nå er det vel ikkje så alt for mye taktikk i CoD serien da, der kan du jo springe rundt ene og alene og vinne for hele laget. Oi, enda en grunn til at eg ikkje kommer til og kjøpe MW3
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Nå er det vel ikkje så alt for mye taktikk i CoD serien da, der kan du jo springe rundt ene og alene og vinne for hele laget. Oi, enda en grunn til at eg ikkje kommer til og kjøpe MW3
Vis hele sitatet...
Litt offtopic, men følte bare for og si at du hadde ett par heftige clips på youtuben din
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Call of Duty serien ble bare bedre og bedre, helt til MW1 kom, da nådde de toppen.
Vis hele sitatet...
Var Cod 3 bedre enn de to første?
Cod 3 var helt latterlig, og burde aldri sett dagens lys.

Fun fact: det var konsoll-eksklusivt.
Sitat av cookiesRGood Vis innlegg
Litt offtopic, men følte bare for og si at du hadde ett par heftige clips på youtuben din
Vis hele sitatet...
Hehe, jo takk

Sitat av CatastrophicRoadKill Vis innlegg
Var Cod 3 bedre enn de to første?
Cod 3 var helt latterlig, og burde aldri sett dagens lys.

Fun fact: det var konsoll-eksklusivt.
Vis hele sitatet...
Spilte aldri CoD 3, så aner ikkje, men regnet nesten med at det var det Ihvertfall, CoD4 er det beste CoD spillet til dags dato, og eg tviler på at MW3 kommer til og gjøre noe med den statusen.
Sitat av cookiesRGood Vis innlegg
Ja og bare fordi det er effektivt betyr det at man automatiskt går 13-0 i en match? Du er jo helt på jordet.
Vis hele sitatet...
Du sa det var like effektivt som TUBES! Dem kan man lett få 13-0 med.
Sitat av RandomiZed Vis innlegg
Er egentlig slike som deg som gjør meg litt kvalm.

"omg. l2play noobtuber. nooob!!!!!1111oneone"


Det folk egentlig ikke forstår er jo at våpenene skal etterligne ekte saker.
og desverre, så fins "noobtubes" i den ekte verden. Og det heter ikke noobtube, det heter granatkaster/Grenade Launcher.
Og mens du syter over hvor noob jeg er med "noobtuben" mens jeg dreper deg med den, kaster du bort tid der du egentlig jaktet på meg.
Vis hele sitatet...
granatkaster finnes i den ekte verden ja. Men det er 1000x vanskeligere å sikte i virkeligheten enn i spillet. Har skutt med det selv så vet forskjellen. Det er for lett å bruke, og er overpowered. Noobtubere som deg gjør meg kvalm. Få deg skills og bruk andre våpen
Sitat av Martinzky Vis innlegg
granatkaster finnes i den ekte verden ja. Men det er 1000x vanskeligere å sikte i virkeligheten enn i spillet. Har skutt med det selv så vet forskjellen. Det er for lett å bruke, og er overpowered. Noobtubere som deg gjør meg kvalm. Få deg skills og bruk andre våpen
Vis hele sitatet...
Støtter den 110%!!
Til dere dere som skal kjøpe mw;, hva tenker dere om "Call of Duty Elite" ? Verdt pengene, eller kommer det til å bli en flopp full av bugs og unyttig "ting"?
Sitat av nimr0z Vis innlegg
Til dere dere som skal kjøpe mw;, hva tenker dere om "Call of Duty Elite" ? Verdt pengene, eller kommer det til å bli en flopp full av bugs og unyttig "ting"?
Vis hele sitatet...
Nå har jeg ikke godt så dypt inn i det, men ser ut som det er litt egnet for dem som kanskje ikke bare spiller for pure fun, men også litt konkurranse.
Selv om folk sier det er en slags utvidelse og ikke ett nytt spill, så vil det bli bra!
Syntes moden confirmed kill eller hva det var virker awesome! DB skrev om det igår, isteden for å bare drepe må du hente den dreptes dogtags for å få bekreftelse.
Alle camperes værste gamingmode! xD
Bortsett fra at de camper ved taga. Ingen sjekker vel før de plukker opp.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Det blir dedicatedservers på mw3 på pc?
Sitat av jokar Vis innlegg
Bortsett fra at de camper ved taga. Ingen sjekker vel før de plukker opp.
Vis hele sitatet...
Tror det blir mer fokus på bevegelse fra sted til sted, det er hvertfall bedre enn spawnkillers på Rust og Killhouse syntes nå jeg.
Noen som vet hvordan spillet vil være i forhold til lagg/bugs? Kjøpte meg Black Ops, og dårligere investering i spill har jeg nok aldri gjort. Synes MW2 er konge, men kjøper ikke MW3 før jeg vet at det fungerer ordentlig(noen hundrelapper er ikke all verdens, men x antall timer med irritasjon kan jeg spare meg for denne gangen).
Sist endret av enanthate; 19. september 2011 kl. 22:15.
Sitat av enanthate Vis innlegg
Noen som vet hvordan spillet vil være i forhold til lagg/bugs? Kjøpte meg Black Ops, og dårligere investering i spill har jeg nok aldri gjort. Synes MW2 er konge, men kjøper ikke MW3 før jeg vet at det fungerer ordentlig(noen hundrelapper er ikke all verdens, men x antall timer med irritasjon kan jeg spare meg for denne gangen).
Vis hele sitatet...
Hvorfor likte du ikke black ops? Jeg syntes det er mange ganger kulere enn mw2.
Det er jo rett og slett bare mer av alt, og andre baner.
Glemte å nevne at jeg hadde dette på PC. Hørte det fungerte greit på PS3, i alle fall etterhvert...

Black Ops lagga altfor mye. Deres forum var et totalt kaos, mens forumansvarlig brydde seg mer om Facebook og morsomme kommentarer. Var veldig inne i det der en periode, og så litt for mye useriøsitet kan man si. Verdt å nevne at PC'n min definitivt ikke var noen grunn til at spillet fungerte dårlig. Det kan godt være at spillet fungerer bra idag, selv har jeg ikke hatt PC siden jul.
Elsker folk som bare må kritisere MW3 før de i det hele tatt har prøvd det. Men ærlig talt, siden alle sier MW3 suger mså suger det vel? For helt til slutt skjønner alle at Infinity Ward klarer enda en bestselger.