Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  82 6381
Homemade Retard
zeicko's Avatar
da var det kommet en teaser for mw3 på youtube.(http://www.youtube.com/watch?v=C_7_d...el_video_title)

har noen planer om og skaffe dette spillet?
blir tøff konkuranse siden bf3 og duke nukem forever kommer også.
jeg skal iallefall ha alle

hva syns freaksa om den nye teasern ?
og om cod generelt
Velger Battlefield over cod, anyday =)
Etter cod4 har jeg gitt opp hele cod-serien egentlig...
Jeg liker bare de to første COD spillene. Etter det er det ikke det samme. Men BF3 gleder jeg meg veldig til tror det blir utrolig bra.
Tror nok COD må se seg slått i denne runden av BF3. Da snakker jeg rent kvalitetsmessig. Jeg har all tro på at COD MW3 kommer til og selge utrolig godt uansett.
Teller Penger
Sitat av murloc Vis innlegg
Tror nok COD må se seg slått i denne runden av BF3. Da snakker jeg rent kvalitetsmessig. Jeg har all tro på at COD MW3 kommer til og selge utrolig godt uansett.
Vis hele sitatet...
bf2 var nå flere hakk under mw2 eller black ops, både spillemessig og grafikk, og tror mw3 kommer til å være bedre en bf3 , gadd aldri å spille ferdig bf2 ..
Jeg tror begge blir 'bra', i hver sin sjanger. For meg er ikke battlefield og modern warfare samme sjanger engang.

Sitat av MyDarkSide Vis innlegg
bf2 var nå flere hakk under mw2 eller black ops, både spillemessig og grafikk, og tror mw3 kommer til å være bedre en bf3 , gadd aldri å spille ferdig bf2 ..
Vis hele sitatet...
Du sammenligner grafikk fra et spill som kom ut i 2005 vs 2009.
Jeg har mine meninger om MW3. Personlig mener jeg deg det kan gå tre veier:

Det kan bli et hurtiggående spill hvor du kan kombinere perks på en måte som gjør deg nesten udødelig og du kan ende runden ved å få nok kills. Med andre ord et dårlig spill. (MW2 much).

Det kan bli et spill hvor ting går noget saktere og våpen og killstreaks er mer balanserte. (Black Ops)

Det kan bli et helt NYTT konsept! Noe jeg desverre tviler på sett at de lager det 8. spillet i en serie og det 3. i en underkategori av det nevnte spillet.
Sitat av zeicko Vis innlegg
da var det kommet en teaser for mw3 på youtube.(http://www.youtube.com/watch?v=C_7_d...el_video_title)

har noen planer om og skaffe dette spillet?
blir tøff konkuranse siden bf3 og duke nukem forever kommer også.
jeg skal iallefall ha alle

hva syns freaksa om den nye teasern ?
og om cod generelt
Vis hele sitatet...
Bra å sammenligne bf og cod serien med Duke Nukem serien

3k WOOP WOOP!
Har nå likt arbeidet til Infinity Ward.
Synd over halvparten av de som var der når MW2 ble laget, er nå hos Respawn Entertainment hos EA.
Jaja får håpe Makarov blir tatt da. Spennende og se hvor det går hen. Liker campaign historien jeg : )
Går ikke for onlinen i spillet, ser på det som en bonus
Meh skjønner ikke hvorfor folk gidder sammenligne CoD og BF, de har helt forskjellige playstyle. CoD er best på raske run n' gun kamper mens BF er litt treigere og du bruker mere tid på å komme deg inni action. Selv er jeg en person som MÅ spille raske spill som (TF2 som scout) MW2 (90% av tiden med UMP, lightweight og marathon).

Og 1337Wince, det har aldri vært noe "uber pro 1337 setup" som du er udødelig med (med unntak av mp40 i CoD5 men det spillet sugde så vi driter i den). Hvis det er noobtubers du snakker om så er det mer eller mindre bare irriterende, hvis de er heldige kan de få en god killstreak på starten av en runde men ellers får de som oftest bare 1:1 i ratio eller mindre.

TL;DR det er smak og behag.
Sist endret av Vekst; 14. mai 2011 kl. 11:12.
Modern Warfare er en kreft som sprer seg i ungdomsmiljøer. Drittspill som selger bra på grunn av hype. Jævla casuals.

Gleder meg til BF3 da.
cod generelt: Søppel
Går nok for BF3
Hehe, det er blitt så kult å hate Call of Duty plutselig. Særlig siden BF3 ble annonsert. Likevel kommer 90% av oss, inkludert meg, til å kjøpe dette. Synes ikke det gjør noe at to bra skytespill kommer samtidig.
LSHMSFOAIDMT
Bmariuz's Avatar
Hvorfor hater alle COD? Battlefield er jo dritt i forhold til COD4 og MW2.
Sitat av Bmariuz Vis innlegg
Hvorfor hater alle COD? Battlefield er jo dritt i forhold til COD4 og MW2.
Vis hele sitatet...
Trenger jeg si mer?
Battlefield er kongen av krigsspill.
Sist endret av ZELDUR; 14. mai 2011 kl. 14:53.
LSHMSFOAIDMT
Bmariuz's Avatar
Sitat av Blåtann Vis innlegg
Trenger jeg si mer?
Battlefield er kongen av krigsspill.
Vis hele sitatet...
Ja faktisk, jeg er ikke overbevist. Er grafikk det eneste dere tenker på?
Velger nok BC3 heller.
Er nå helt idiotisk og sammenligne BF og CoD da.
Begge spillene blir nok veldig bra, og eg håper for CoD sin del at det blir bedre enn MW2 og Black Ops.

Kommer nok først og fremst til og handle meg BF3, også får vi se senere hvordan MW3 slår ann, kanskje eg kjøper det også.

BF og CoD er jo to helt forskjellige sjagere, da CoD er et mye mere Run'n Gun game, mens BF krever litt mere taktikk, og spillet går dermed saktere.
Tror nok BF3 trekker mere eldre spillere enn det CoD gjør, da BF enkelt og greit er mer realistisk.
Sitat av Bmariuz Vis innlegg
Hvorfor hater alle COD? Battlefield er jo dritt i forhold til COD4 og MW2.
Vis hele sitatet...
Loking, satt i min egen verden og ga deg KP ved en feil :/

Men, hvorfor ska alle sammenligne Cod/BF! ?
Det er to helt vidt forskjellig type fps/MP spill, Cheeze forklarte vell dette ganske greit =)
Selv har mange timer ingame med både MW2/BO og syns Cod serien er knall, men har også FULL forståelse for de som heller liker BF pga litt mer taktikk/fler spillere/kjøretøy ++

Som cheeze sier, enkelte liker "hit n run" style fps, mens andre liker at det går litt tregere og man må bruke taktikker/teammates litt mer =)

Her i huset blir sikkert begge spillene kjøpt, både MW3 & BF3
Sitat av Bmariuz Vis innlegg
Ja faktisk, jeg er ikke overbevist. Er grafikk det eneste dere tenker på?
Vis hele sitatet...
Nei.
-lyddesign
-oppsett
-GUI design
-følelsen av å krige
-kjøretøy (land,vann,luft)
-man kan faktisk være en sniper i en busk, ikke løpe rundt med en .50 og plaffe løs i CQC-scenarioer
-Den taktiske følelsen av å spille med venner er mye større, da man kan planlegge mye grundigere å gjennomføre med stil
-hele måten baner er bygd opp på, er det ingen dør. Lage man en dør!
-grafikken er mye ''renere'' og har en bedre kvalitet
-medaljesystemet er mye bedre IMO
-bf-spillere er ofte litt eldre og det kan ofte føre til et veldig artig spill sammen med randoms på nett.
Orker ikke å skrive mer, men jeg føler hvertfall Bf er overlegen.
Cod4 var bra, men ikke på lik linje med bf...
Sist endret av ZELDUR; 14. mai 2011 kl. 15:03.
Sitat av Settoz Vis innlegg
Velger nok BC3 heller.
Vis hele sitatet...
Det er ikke engang annonsert enda
Sitat av Sinis Vis innlegg
Modern Warfare er en kreft som sprer seg i ungdomsmiljøer. Drittspill som selger bra på grunn av hype. Jævla casuals.

Gleder meg til BF3 da.
Vis hele sitatet...
Sitat av K1ngspm Vis innlegg
cod generelt: Søppel
Går nok for BF3
Vis hele sitatet...
Sitat av Blåtann Vis innlegg
Trenger jeg si mer?
Battlefield er kongen av krigsspill.
Vis hele sitatet...
dere synes dette får dere suger i skytespill, bf2 dårlig 1 spiller del og rævagrafikk i forhold til moderwarfare 2 og blackops, og det er 16års grense det sier jo litt..., men blir nok til at jeg kjøper bf3 bare for å sjekke, om dem har gjort det bedre en bf2 var.. får bf2 hadde skuffenes grafikk.., hvertfall på ps3 , muligens det ser bedre ut på pc da
Skal ha Modern Warfare 3, BF3 og (ja "litt" seint ute, men bedre seint en aldri) medal of honor. Stop the hatin', start participatin'


Får ståpels hver eneste gang det kommer nye videoer, og den fra BF3 var absolutt ikkje et unntak!

ELSKER FPS!
Sitat av Notoneofthem Vis innlegg
dere synes dette får dere suger i skytespill, bf2 dårlig 1 spiller del og rævagrafikk i forhold til moderwarfare 2 og blackops, og det er 16års grense det sier jo litt..., men blir nok til at jeg kjøper bf3 bare for å sjekke, om dem har gjort det bedre en bf2 var.. får bf2 hadde skuffenes grafikk.., hvertfall på ps3 , muligens det ser bedre ut på pc da
Vis hele sitatet...
Du vet at BF2 kom ut i 2005 ikke sant? Og MW2 kom ut i 2009, du kan ikke sammenligne grafikken på spillene da, det blir urimelig. Og hva sier aldersgrensen? Jeg skjønner ikke argumentet ditt.
Sitat av mustache Vis innlegg
Du vet at BF2 kom ut i 2005 ikke sant? Og MW2 kom ut i 2009, du kan ikke sammenligne grafikken på spillene da, det blir urimelig. Og hva sier aldersgrensen? Jeg skjønner ikke argumentet ditt.
Vis hele sitatet...
battfield bad company 2 , kom i 2010..

http://en.wikipedia.org/wiki/Battlefield:_Bad_Company_2
Title of titles
bamsegutt's Avatar
Sitat av Notoneofthem Vis innlegg
battfield bad company 2 , kom i 2010..

http://en.wikipedia.org/wiki/Battlefield:_Bad_Company_2
Vis hele sitatet...
BF2 er ikke bad company 2.... uansett er grafikken, layouten, gameplay, lydene, mapsa og spillestilen i bc2 mye bedre enn cod spilla etter min mening. men, det er ogsÅ to helt forskjellige spill. har maaange timer i cod serien og, men det er spill jeg gÅr veldig fort lei. det er som om det er et CS 2.0, run and gun, som folk kaller det. bf serien gir mye mer rom for taktikk og morsomme spillestiler. herregud sÅ mye lÆttis jeg har hatt med folk pÅ ventrilo da vi har spilt battlefield. det samme skjer bare ikke i cod. hadde for en liten stund siden en dØdsrÅ fight pÅ squad deathmatch, har ikke hatt sÅpass adrenalinkick i spill noen sinne fØr!

jeg kjØper nok mw3 og, fordi jeg liker spillene, men jeg foretrekker og satser mest pÅ at bf3 kan leve opp til forventningene.

det jeg syns er morsomt er at cod folka skaper epic stemning fØr de gir ut spill fori de vet det selger, mens dice lager epic stemning fordi de VET de lager et kvalitetsspill


hva har egentlig aldersgrensen Å si? ratchet og clank seien er en av de feteste seriene jeg vet om, og de har vel 3 Års aldersgrensera
Sist endret av bamsegutt; 14. mai 2011 kl. 19:36.
BF2=Battlefield 2 (2005)
BFBC2=BattlefieldBADCOMPANY2.

Det er forskjellen, se og lær.
Spiller CoD4 enda jeg
Blir nok kjøp av BF3, ja.
BF3 kan ikke slå cod? Fordi cod kommer ikke ut i år, det er mw3, ikke cod.
Homemade Retard
zeicko's Avatar
Trådstarter
Sitat av alicante55 Vis innlegg
BF3 kan ikke slå cod? Fordi cod kommer ikke ut i år, det er mw3, ikke cod.
Vis hele sitatet...
hva er cod da?
Sitat av Notoneofthem Vis innlegg
dere synes dette får dere suger i skytespill, bf2 dårlig 1 spiller del og rævagrafikk i forhold til moderwarfare 2 og blackops, og det er 16års grense det sier jo litt..., men blir nok til at jeg kjøper bf3 bare for å sjekke, om dem har gjort det bedre en bf2 var.. får bf2 hadde skuffenes grafikk.., hvertfall på ps3 , muligens det ser bedre ut på pc da
Vis hele sitatet...
Battlefield 2 på playstation? Det må ha gått meg hus forbi.

Edit: er det dettehttp://no.wikipedia.org/wiki/Battlef..._Modern_Combat du snakker om?
Sist endret av distilled; 14. mai 2011 kl. 22:52.
Sitat av alicante55 Vis innlegg
BF3 kan ikke slå cod? Fordi cod kommer ikke ut i år, det er mw3, ikke cod.
Vis hele sitatet...
Du er klar over at Modern Warfare er bare en under-serie av Call of Duty-serien?
Hence the "CoD".
Stuck pixel.
Tryllestav's Avatar
CoD
CoD2
CoD3
CoD4: Modern Warfare
CoD5: World at War
CoD6: Modern Warfare 2
CoD7: Black Ops
CoD8: Modern Warfare 3

Sånn.
Sykt mye trolling her..

Håper snart på en revolusjon innenfor FPS, fordi spillene blir bare mer og mer like..
Det skal så sykt mye til for å lage et spill som er bedre enn MW2. Det er nok fremdeles en stund til hvertfall!

Men et av de spillene kommer til å slå til med noe helt nytt hvertfall.
World of tanks, er eit veldig bra gratis spill
http://www.worldoftanks.com/
På mange måter bedre en CoD of BF ( min mening)
Friend of Laphroaig
Deadlock Radium's Avatar
Donor
Personlig kommer jeg mest sannsynlig til å se hvordan Battlefield 3 utløper seg innen gameplay og grafikk, og mest sannsynlig kjøpe det mtp. at det ser fuckin' sweet ut, og siden broren min er CoD-fan til de grader, så kommer sikkert han til å kjøpe MW3, og da kommer jeg mest sannsynlig til å prøve det litt også.

Sitat av Notoneofthem Vis innlegg
dere synes dette får dere suger i skytespill, bf2 dårlig 1 spiller del og rævagrafikk i forhold til moderwarfare 2 og blackops, og det er 16års grense det sier jo litt..., men blir nok til at jeg kjøper bf3 bare for å sjekke, om dem har gjort det bedre en bf2 var.. får bf2 hadde skuffenes grafikk.., hvertfall på ps3 , muligens det ser bedre ut på pc da
Vis hele sitatet...
Vel, gratulerer der, fanboy, du har fortjent denne:


Du kan virkelig ikke sammenligne Battlefield 2 med Modern Warfare 2 og Black Ops, da det er 4 og 5 år mellom spillene, dette blir det samme som å sammenligne f.eks Starcraft 1 og Civilization V grafikkmessig.
Og voks opp, det å si at folk "suger i skytespill" for å forsterke ditt eget poeng er en patetisk taktikk, og jeg tar en råsjans her og gjetter på at du er 12-14 år og sitter der i stua di med MW2 på Xbox Live/PSN og sier "FUCK YOU CAMPER!!1" til enhver person som dreper deg.
Og UuuuUUuUuuuh, så tøff du er som kun spiller 18-års grense-spill.
Well good luck champ, you'll fucking need it.
Sist endret av Deadlock Radium; 15. mai 2011 kl. 00:02.
Sitat av Deadlock Radium Vis innlegg
Personlig kommer jeg mest sannsynlig til å se hvordan Battlefield 3 utløper seg innen gameplay og grafikk, og mest sannsynlig kjøpe det mtp. at det ser fuckin' sweet ut, og siden broren min er CoD-fan til de grader, så kommer sikkert han til å kjøpe MW3, og da kommer jeg mest sannsynlig til å prøve det litt også.



Vel, gratulerer der, fanboy, du har fortjent denne:


Du kan virkelig ikke sammenligne Battlefield 2 med Modern Warfare 2 og Black Ops, da det er 4 og 5 år mellom spillene, dette blir det samme som å sammenligne f.eks Starcraft 1 og Civilization V grafikkmessig.
Og voks opp, det å si at folk "suger i skytespill" for å forsterke ditt eget poeng er en patetisk taktikk, og jeg tar en råsjans her og gjetter på at du er 12-14 år og sitter der i stua di med MW2 på Xbox Live/PSN og sier "FUCK YOU CAMPER!!1" til enhver person som dreper deg.
Og UuuuUUuUuuuh, så tøff du er som kun spiller 18-års grense-spill.
Well good luck champ, you'll fucking need it.
Vis hele sitatet...

jeg trodde bf2 vat battlefield badcompany 2..., og er mange år siden jeg var 14 år gitt.., og det med 16 års grense er at det er et krigs spill, med norsk sensur og alders grenser , er krigsspill nødt å ha 18års grense får å virke litt "ekte", og mener virke..
;pPpPpPPpppP
Fanz44's Avatar
Sitat av Notoneofthem Vis innlegg
jeg trodde bf2 vat battlefield badcompany 2..., og er mange år siden jeg var 14 år gitt.., og det med 16 års grense er at det er et krigs spill, med norsk sensur og alders grenser , er krigsspill nødt å ha 18års grense får å virke litt "ekte", og mener virke..
Vis hele sitatet...
Så du sier at Black Ops er mer realistisk enn Bad Company 2?

Ja vel.
Sitat av Fanz44 Vis innlegg
Så du sier at Black Ops er mer realistisk enn Bad Company 2?

Ja vel.
Vis hele sitatet...
ja, og når jeg skriver realistisk mener jeg graffik osv.., skjønner heller ikke hvorfor folk synes flerspill alternativet er bra der, dårlig grafikk og bare surr alt sammen..., men vi er alle forskjellige
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Dårlig grafikk? Black ops bedre enn bc2? Black ops bedre lyd enn bc2? Black ops mer realistisk grafikk enn bc2, og oppkommende bf3? fullt ødeleggbart område, jagerfly, drege falne vekk fra slagmarken og det. Si meg, har du røyka noe jævlig sterkt?

http://www.myfacewhen.com/images/260.jpg
Sist endret av Quakecry; 15. mai 2011 kl. 03:06.
Treningsnarkoman
fcknfreak's Avatar
Jeg elske CoD-serien og det er for meg det beste FPS-spillet. Battlefield er alt for slow-paced. Og som man har sett tusenvis av ganger, så vil jeg minne dere på GRAFIKK GJØR IKKE ET SPILL BRA! CoD-serien er mest selgende hvert år. Og selv om Crysis to hadde fantastisk grafikk, så var det ikke en CoD-killer.

Rett og slett fordi de fleste foretrekker et bra spill med dårlig grafikk, forran et dårlig spill med god grafikk.
Call of Duty har vinner-recipien på spill. Perks, våpen, attachment og alt det. Og det er noob-friendly. Det er lett for nye spillere å sette seg inn i og å gjøre det bra. Battlefield er det tvert motsatte, føler jeg ihvertfall.

BC3 blir nok ingen CoD-killer. Call of Duty<3
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
BF3! Ikke BC3. Desutten, så har battlefield en svær fanskare. Jeg er egentlig fornøyd med at folk fra COD kommer. BF og COD er to helt forskjellige spill. Akkurat som en bil å et fly, begge får deg fram - bare på helt forskjellige våpen. Våpen attachment og slikt har forresten bc2, såvell vil BF3 ha. COD er jo mer eller mindre samme spillet hvert år, dem gidder rett å slett ikke lage noe nytt. Jeg annser ikke en annen historiedel, og et par ekstra våpen som noe nytt. BF er jo slettes ikke et dårlig spill. Grunnen til at det selger så jævla mye, er at det er såpass mainstream - alle kjøper det, sånn er det bare. Det er slettes ikke pga grafikken battlefield er bra, men pga sammarbeid, en kan sitte over ventrilo/skype/whatever. Spille ilag, le, sammarbeide - ta over baser, fly helikoptre ilag også videre. Og, nå i bf3.

"Ser en sniper i bygningen ved flagg B, kan du slippe et par bomber på det?" Er jo en grunn til at battlefield har en nokså, tja - moden fanskare. De aller fleste er eldre personer, er selvfølgelig drittunger i BF og. Men ikke i like stor grad, hører ikke ofte "fuuck noobtuber" "omeegg epaaic quickskope" der. Skal sies at jeg digget mw2, hadde over hundre timer i det. Men, battlefield er forsåvidt litt slow-paced,. Men, slik blir det når mapsene er store, det er kjøretøy, helikoptre også videre, mye å gjøre, istedenfor en linær "liten" bane. Hvor du ikke kan gjøre noe mer enn å skyte på hverandre - da blir det jo automatisk masse action.

Kan forøvrig sies at ikke alltid bf er slow-paced, avogtil er det kamper som bare faen. Foruten om du er en sniper, sittende i en busk på andre siden av mappet. Nei, BF3 blir ingen COD killer, for det har en "fanskare" som kjøper det uansett hvor bra eller dårlig det er. Det BF3 derimot blir, er sannsynligvis en vinner på kriger-spill fronten.
Med skyskrapere som kan jevnes, jagerfly, og mye, mye mer. Det er som sagt egentlig til det beste, cod-fanboys, og små unger på 14 som har overtalt foreldra til å kjøpe spillet til dem, som skriker og banner i micen. Vil hverken ikke jeg, eller noen andre BF-folk ha noe av i bf3. Det som sagt gjør BF-serien bra. Er ordentlig kvalitet på spillene, ikke noe som blir sluppet hvert år. Muligheten for sammarbeid, flere timer med folk på VT også videre, planlegge, være den beste squaden, le og banne ilag. Det kan du selvfølgelig på COD også, men - det er ikke akkurat spesielt artig i lengden.

TL;DR: så konklusjonen er vell, COD for de som er glad i counter-strike type spill, og vil heller spille matcher som kan være over på 5 minutter. Som kjøper det hver gang det kommer ut, og er fornøyd med det.
Mens BF er for de som er litt mer interessert i alt jeg nevnte tidligere, og mer. Jeg er jævlig glad BF ikke er som COD, og det håper jeg det aldri blir heller: )
Sist endret av Quakecry; 15. mai 2011 kl. 04:16.
Homemade Retard
zeicko's Avatar
Trådstarter
Sitat av Notoneofthem Vis innlegg
ja, og når jeg skriver realistisk mener jeg graffik osv.., skjønner heller ikke hvorfor folk synes flerspill alternativet er bra der, dårlig grafikk og bare surr alt sammen..., men vi er alle forskjellige
Vis hele sitatet...
sier du at dette:
http://fpstribe.com/wp-content/uploads/2011/04/COD_Black_Ops_Sniper.jpg

ser bedre ut en dette ?
http://www.bc2.com.au/wp-content/plugins/wp-o-matic/cache/6fc6d_BC2_FOV.gif

stein eller ?
Sitat av Bmariuz Vis innlegg
Ja faktisk, jeg er ikke overbevist. Er grafikk det eneste dere tenker på?
Vis hele sitatet...
Grafikk er én ting, men langt fra det eneste:
*Bugs (f.eks. nettsystemet var alt for ustabilt)
*Balanse (MW2 sine våpen er ikke balanserte i det hele tatt. Hvis jeg vil vinne finner jeg bare frem en granatkaster. Folk som ligger og camper i prone med akimbo g18 er heller ikke et sjeldent syn)
*Lagg (Alle battlefield spillene jeg vet om har ihvertfall dedikerte servere. MW2 fant automatisk spilleren med dårligst linje og lot han hoste serveren. Dårlig idé)
*Folkene bak spillet (MW2 fikk mye kritikk pga. det elendige nettsystemet, de svarte folket med løgner og bullshit, og etterpå lagte de med DLC de kunne selge, i stedet for å fikse kjente bugs, eller balansere våpnene)
*Cheatere (MW2 er helt uspillbart, vanskelig å finne servere uten cheatere)

Alt i alt er battlefield spillene mye bedre gjennomført, og de siste CoD spillene ser ut som de ble laget av selskaper med alt for lite erfaring innen spilldesign/programmering. Absolutt eneste som er bra med CoD serien er våpenunlocks, perks og killstreak rewards.
Friend of Laphroaig
Deadlock Radium's Avatar
Donor
Sitat av boblehest Vis innlegg
Grafikk er én ting, men langt fra det eneste:
*Bugs (f.eks. nettsystemet var alt for ustabilt)
*Balanse (MW2 sine våpen er ikke balanserte i det hele tatt. Hvis jeg vil vinne finner jeg bare frem en granatkaster. Folk som ligger og camper i prone med akimbo g18 er heller ikke et sjeldent syn)
*Lagg (Alle battlefield spillene jeg vet om har ihvertfall dedikerte servere. MW2 fant automatisk spilleren med dårligst linje og lot han hoste serveren. Dårlig idé)
*Folkene bak spillet (MW2 fikk mye kritikk pga. det elendige nettsystemet, de svarte folket med løgner og bullshit, og etterpå lagte de med DLC de kunne selge, i stedet for å fikse kjente bugs, eller balansere våpnene)
*Cheatere (MW2 er helt uspillbart, vanskelig å finne servere uten cheatere)

Alt i alt er battlefield spillene mye bedre gjennomført, og de siste CoD spillene ser ut som de ble laget av selskaper med alt for lite erfaring innen spilldesign/programmering. Absolutt eneste som er bra med CoD serien er våpenunlocks, perks og killstreak rewards.
Vis hele sitatet...
Jeg er ganske sikker på at det Infinity Ward gjorde når de lagde MW2 var å gi Activision en stor, lysende langefinger ved å gjøre narr av alt i et skytespill. De gjorde de "feige" tingene overpowered as shit, og nerfet de kule og litt teknikk-krevende tingene. Samtidig satte de opp Perks slik at de kunne utnyttest mest mulig til å lage ubalanserte klasser, og så gjorde de slik at Killstreaks stacket, slik at en kunne lett få en Nuke, som bare er irriterende, eller Chopper Gunner på Wasteland (Etterfulgt av en Nuke).
Deretter fucket de litt med map'ene slik at der var steder en kunne campe og drepe folk i et massivt choke point (Case in point: Der B er på Domination på Invasion, samt inne i de to husene ved siden av).

Så om Infinity Ward lagde MW2 bare for å bevise at folk kjøper dritt, bare det har et merkenavn, then I tip my hat to them.
En må også tenke på at CoD4 var ganske så balansert igrunn, og overall et ganske bra spill, så jeg tror ikke at IW bare hadde "lost it" når de lagde MW2. Jeg er sikker på at de lagde det ubalansert og frustrerende bare på pur faen.
Sitat av Bmariuz Vis innlegg
Ja faktisk, jeg er ikke overbevist. Er grafikk det eneste dere tenker på?
Vis hele sitatet...
Nei. Men BF er litt mer realistisk. På Cod flyr folk rundt å noscoper hverandre, tar 360 quickshot og får 30 killstreak med knife. Syntes ærlig talt at det blir litt for urealistisk.
Sitat av Tryllestav Vis innlegg
CoD
CoD2
CoD3
CoD4: Modern Warfare
CoD5: World at War
CoD6: Modern Warfare 2
CoD7: Black Ops
CoD8: Modern Warfare 3

Sånn.
Vis hele sitatet...
CoD9: Black Ops 2
Huff

http://www.youtube.com/watch?v=yOFI2Qi2mcw
Treningsnarkoman
fcknfreak's Avatar
Sitat av K1ngspm Vis innlegg
Nei. Men BF er litt mer realistisk. På Cod flyr folk rundt å noscoper hverandre, tar 360 quickshot og får 30 killstreak med knife. Syntes ærlig talt at det blir litt for urealistisk.
Vis hele sitatet...
Nå har det seg sånn at når de fleste spiller, så vil de ikke at alt skal være realistisk. Hvis jeg vil at ting skal være realistisk gjør jeg noe helt annet enn å spille spill. Når jeg setter meg ned CoD, så vil jeg være i stand til å gjøre ting som man ikke kunne ha gjort på ordentlig. Mye morsommere å drepe en som løper rundt med AK74u med rapid-fire, mens du har en L96.
Sitat av fcknfreak Vis innlegg
Nå har det seg sånn at når de fleste spiller, så vil de ikke at alt skal være realistisk. Hvis jeg vil at ting skal være realistisk gjør jeg noe helt annet enn å spille spill. Når jeg setter meg ned CoD, så vil jeg være i stand til å gjøre ting som man ikke kunne ha gjort på ordentlig. Mye morsommere å drepe en som løper rundt med AK74u med rapid-fire, mens du har en L96.
Vis hele sitatet...
Den beste følelsen jeg hadde når jeg spilte BF2 var å ligge i busken og drepe andre snipere, evt andre idioter som bare løper rundt.
Jeg føler jeg får til noe ved å drepe en nesten usynlig sniper enn å få 1000 poeng for en headshot.(1000 poeng siktet til cod)
Treningsnarkoman
fcknfreak's Avatar
Sitat av Xernox Vis innlegg
Den beste følelsen jeg hadde når jeg spilte BF2 var å ligge i busken og drepe andre snipere, evt andre idioter som bare løper rundt.
Jeg føler jeg får til noe ved å drepe en nesten usynlig sniper enn å få 1000 poeng for en headshot.(1000 poeng siktet til cod)
Vis hele sitatet...
Vell... da er du det man kaller en camper. Og du aner ikke hva du snakker om