Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1300
Heisann
Har ved en oppryddning mistet jeg ledningene til min Fluke 1550 MegOhmMeter, har sett rundt på nettet, men har ikke funnet noen i Norge som selger til en fornuftig pris. Derfor lurer jeg på om det er tryggt å bruke noen vanlige ledninger med noen gode klemer i enden? Skal for det meste bare brukes privat!

Noen som har noen andre smarte løsninger?
Skal ikke være et problem å bruke andre ledninger så lenge du får festa dem
Elfa fører Fluke, hør med de

Sitat av Gesel Vis innlegg
Elfa fører Fluke, hør med de
Vis hele sitatet...


https://www1.elfa.se/elfa3~no_no/elf...hop=ELFA_NO-NO
Har hørt med de! De kunne bestille, men det kostet sinnsykt mye!!!

Tror heller jeg går for en hjemmelaget løsning
Såpass jævlig dyrt instrumet også har du klart å miste kablene ? Vet du hva, jeg tror ikke på historien din jeg

ellers så kan du jo finne masse billig kabler på ebay

http://shop.ebay.com/i.html?_kw=mult...&_stpos=&gbr=1
Sitat av Itsnotover Vis innlegg
Såpass jævlig dyrt instrumet også har du klart å miste kablene ? Vet du hva, jeg tror ikke på historien din jeg
Vis hele sitatet...
Ja, instrumentet er jævla dyrt og har klart å miste kablene. Du får tro hva du vil, men jeg har faktisk mistet de
vet de selger det på den lokale grossisten
kan sjekke pris i boka mi i morra hvis du er interressert.

er jo litt greit å ha ordentlige kabler, jeg har litt skrekk for de støtene helt siden læreren min på elektro sa "hold her"
ikke vondt, men fryktelig ubehagelig
Sitat av sicarlse Vis innlegg
vet de selger det på den lokale grossisten
kan sjekke pris i boka mi i morra hvis du er interressert.

er jo litt greit å ha ordentlige kabler, jeg har litt skrekk for de støtene helt siden læreren min på elektro sa "hold her"
ikke vondt, men fryktelig ubehagelig
Vis hele sitatet...
Hadde du gjort det, hadde det vært flott!

Hehe, den der er klassisk!