Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 888
Heisann. Har vært plaget av lag med noen sekunders mellomrom på alt jeg gjør på maskinen min. Har etter litt undersøking lagt merke til at services.exe stjeler 3-7% av CPUen når det lagger og går så ned til å bruke 0 igjen. Også samme visa om igjen.
Det er ikke virus, det er ikke spyware/malware/adware/whatthefuck, så ikke nevn det en gang.
Under Datamaskinbehandling->Tjenester og programmer->Tjenester står det at denne prosessen heter "Event Log" og den er beskrevet således:
"Hendelsesloggmelding utstedt av Windows-baserte programmer og komponenter kan vises i Hendelsesvisning. Denne tjenesten kan ikke stoppes." - og etter litt Google-søk fant jeg ut at hvis det fantes en måte å stoppe det på hadde jeg ikke fått gjort noe, da det er denne prosessen som starter og stopper tjenester.

Noen som vet hva som gjør at jeg får dette problemet og hvordan jeg fikser det?
Sist endret av charz0r; 31. januar 2007 kl. 21:07.
*bump* Ingen?
Mulig du kan få noe hjelp av process explorer.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hjalp meg ikke mye - men jeg fant problemet. Bluetooth-synk. mot mobilen min som stod og purra.