Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1189
Kom nylig over denne groguiden. For en som meg med null erfaring innenfor feltet så ser den jo helt grei ut men jeg mistenker at det ikke er helt optimalt. Så derfor lurer jeg på hva dere tenker. Hvilke fordeler og ulemper vil en slik grow ha? Noen eventuelle tweaks og endringer dere ville ha gjort?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Den hopper over alt som har med ventilasjon samt luktkontroll, her er det viktig med rett fuktighet og at luften skiftes ut hvert 5. minutt.

Den hopper totalt over de finere sidene av næringstilsetting, og variabel næring avhengig av hvilken del av syklusene plantene er i.

De bruker ikke HPS pærer, det er svært begrenset mengde produkt man får fra sparepærer, de kan ikke måle seg med HPS.

En grow er uansett en læreprosess, man lærer om hvordan huset/skuret/kjelleren holder på fukt, hvordan trekken er etc, næringsplan vil variere litt fra strain til strain så der lærer man ogsp mye nyttig.
Her står alt du trenger å vite i første omgang, lykke til med en ny hobby

https://norcan.org/filbibliotek/file...ehandboken.pdf