Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3185 289868
Sitat av gotejds Vis innlegg
Spillet crasher helt uten grunn ofte nok til at det er SYKT irriterende. patch kor?
Vis hele sitatet...
Dette er et kjent problem, men ikkje et problem flesteparten har. Eg har aldri hatt det problemet, så vil heller tro at det er noe med din PC. Beklager.

Sitat av gotejds Vis innlegg
they just literally took a shit and vomited and spread it around and called it a map. Ja det er en quote, men det beskriver hva jeg tenker om mapsene i bf3. jeg skulle gjerne tatt jobben som map designer for jeg føler helt ærlig at jeg kunne gjort det bedre selv
Vis hele sitatet...
Kan du begrunne HVA du syns er dårlig med disse mapsene? Selv liker eg de fleste ganske godt, de byr på varierene og spennende gameplay, og de ser veldig pene ut.

Sitat av gotejds Vis innlegg
tusenvis av tomme servere, hvor er folka?! jeg nekter å spille på spanske servere
Vis hele sitatet...
Hørt om og sortere serverene? Evt. søke på norske servere? Har aldri hatt noe problem med og finne servere med folk på.

Sitat av gotejds Vis innlegg
b2k var balledårlig, ting er nesten helt ugjenkjennelig. igjen skaff nye map designers EA :S wake island er det eneste som ser en smule likt ut
Vis hele sitatet...
Er vel ikkje EA som har designet mapsene heller da, det er nok DICE. Og de sa aldri at de skulle lage en eksakt kopi av banene i B2K, de skulle bruke de samme banene, men lage et nytt design på de. Dette skulle være etter krigen, og bygninger skulle være smått ødelagte. Selv så kjenner eg det godt igjen.

Sitat av gotejds Vis innlegg
nei, det er ikke greit å ha gamelauncher i nett browser
Vis hele sitatet...
Det er smak og behag, gjør ikkje spillet dårlig av den grunn. Syns det er en genial funksjon eg, alt går jo fortere med dette, og det gjør det lettere for DICE og komme med patcher.

Sitat av gotejds Vis innlegg
syntes de kunne laget flere game modes til ett såpass massivt spill. conquest og rush woop woop 2 alternativer, bra jobba.
Vis hele sitatet...
Conquest
Conquest Large
Rush
Squad Rush
Squad Deathmatch
Team Deathmatch

....kun to gamemodes sa du?
Problemet med at det er lite folk er at om man spiller til andre tider av døgnet enn fra 1700-2300 står både norske og svenske servere står tomme

Hvorfor spillet crasher på pc'en min er ett mysterium, det var slik i Bad Company 2 for meg også. Bortsett fra at nå har jeg en splitter ny pc.

Jeg syntes noen av mapsene er OK, men først og fremst savner jeg flere maps, med B2k har man 13 maps det er ikke akkurat mind blowing for ett spill som kom i 2011, men som meitemark poengterte tidligere finnes det ikke noen map editor som kanskje er problemet her.

For å ramse opp hva jeg syntes om brettene:

Seine Crossing. Wow, for noe dritt, makan til kjedelig brett. Begge sidene av elven ser helt like ut greit nok det er jo bare en vanlig by, men jeg syntes det blir ufattelig ensformig. Pleier å ligge å campe oppå en strømboks her gjerne hele runden fordi alt annet er bare løping i 100 år for å eventuelt finne fiender. Kjøre tanks er det hvertfall bare å glemme med mindre teamet ditt kontrollerer en side av byen, er jo 1 million forskjellige vinduer å stå med bazookaer og det passer meg fint lite når motstander teamet har 32 engineers. Går man ut i midten her trykker man Z ellers dør man punktum

Operation Metro... trenger jeg si mer? greit nok, jeg liker at det finnes ett slikt brett i spillet, men for teamet som starter i kjelleren - kommer man seg ikke opp rulletrappen eller gangen på høyre side har du tapt, og der er det ikke snakk om at man kommer opp om det andre teamet har en hjerne.

Operation firestorm.. Greit brett, føles rart ut å fly jet her, da føles brettet veldig lite. er man på bakken føles det altfor stort

Caspian border.. altfor stort og lite samtidig. får meg til å savne counter strike brettene som har murer rundt
Kharg Island .. samme som Caspian

Grand Bazaar.. greit brett, hvorfor ikke ett eneste helikopter en gang? e z11w eller venom?!?!
Tehran highway.. samme som over

Damavand Peak dette brettet hater jeg. leaver når det kommer. er ikke i stand til å forklare hvorfor

Noshar canals - liker det brettet her veldig godt. vet ikke hvorfor men det har en bra stemning ved seg og gir en følelse av realitet

gulf of oman - spilte knapt andre brett i bf2. liker det av uante grunner'

wake island - greit brett, syntes det først og fremst ser tøft ut men når amerikanerne tar alle basene må man vente i 5 minutter før runden er over, og i mellomtiden leaver alle på motsanderens lag, som ofte resulterer i at jeg må finne en ny server, som tar meg tilbake til problemet med tomme servere. heldigvis pleier det ikke å skje altfor ofte

sharqi - bare 1 helikopter.. kvifor

karkand - ingen helikoptre.. hvorfor? brettet funket fett i bf2 da folk hadde en tendens til å havne veldig tett med hverandre og man kunne få syke grenade streaks, nå føles brettet bare altfor stort. gjør brette her litt mindre eller sett inn noen fler vehicles så kan det bli bra

skrev dette her i full fart og jeg hører sikkert ut som en skikkelig dust men alt jeg er ute etter er en skikkelig god spillopplevelse som dere alle andre. kanskje jeg glemte noe og.. kan nevnes at det tok ganske lang tid før jeg fikk virkelig sansen for bf3, den første måneden gjorte jeg knapt annet enn å være pilot men det bedret seg med b2k.

Kanskje jeg har en cod-kid i meg? Var veldig glad i bf2 den lillle perioden jeg spilte det, ennå mer glad i BC2 men det kan nevnes at i Bc2 fant jeg 1 brett jeg likte (Atacama Desert) og spilte utelukkende det brettet i CQ mode
Sist endret av ali88; 7. januar 2012 kl. 15:21.
Sitat av gotejds Vis innlegg
Hvorfor spillet crasher på pc'en min er ett mysterium, det var slik i Bad Company 2 for meg også. Bortsett fra at nå har jeg en splitter ny pc.
Vis hele sitatet...
Krasjer det på PC eller blir du disconnectet?

Om det er sistnevnte ville jeg kikket på nettverket, feks ruteren min. Spesielt virker det som om BF serien og Thompson rutere er uvenner. Kjenner tre som alle har trøblet med nett, og alle har trøblet pga Thompson ruter. De måtte inn og åpne porter elns.

Og ang maps, så er det vel individuelt. Er enig med deg ang antallet. Og på de opprinnelige kartene fikk jeg følelsen av at flaggene var altfor nære hverandre. PÅ B2K..... MYE bedre
Errhhh....Det ser ut til å ha skjedd noe. Når jeg logga på Origin i dag hadde jeg fått SKS, Dao-12 og Type 88 lmg, noen andre som har fått disse i lvl 14?

p.s 2 uker siden jeg logga på elns
Homemade Retard
zeicko's Avatar
Sitat av BattlefieldMann Vis innlegg
Errhhh....Det ser ut til å ha skjedd noe. Når jeg logga på Origin i dag hadde jeg fått SKS, Dao-12 og Type 88 lmg, noen andre som har fått disse i lvl 14?

p.s 2 uker siden jeg logga på elns
Vis hele sitatet...
jeg fikk med med min bf3 limited edit trur jeg..
Sist endret av zeicko; 10. januar 2012 kl. 18:36.
Sitat av BattlefieldMann Vis innlegg
Errhhh....Det ser ut til å ha skjedd noe. Når jeg logga på Origin i dag hadde jeg fått SKS, Dao-12 og Type 88 lmg, noen andre som har fått disse i lvl 14?

p.s 2 uker siden jeg logga på elns
Vis hele sitatet...
http://blogs.battlefield.ea.com/batt...360-today.aspx
Game disconnected
pokemon's Avatar
noen andre som ikke kan logge inn på origin? får beskjed om at det er feil passord, noe det ikke er. det går heller ikke å resette det. mistenker noe feil fra EA sin side
Origin er foreløpig nede.

Tråd om problemet

Origin og bf3 er oppe å går igjen
Ung og vanskelig
83leo's Avatar
Flere som har problemer med assignments på PC? To ganger har det skjedd nå at jeg har gjort unna alle punktene og dermed fått opplåst et våpen, der tilsynelatende ingenting har skjedd neste gang jeg logger på. Heller ingen oppdatering i Battlelog for den saks skyld. I går kveld fikk jeg f.eks låst opp Famas-rifla og brukte den deretter i et par runder. I dag er den dog søkk borte.

Grrrusomt irriterende
Homemade Retard
zeicko's Avatar
Sitat av 83leo Vis innlegg
Flere som har problemer med assignments på PC? To ganger har det skjedd nå at jeg har gjort unna alle punktene og dermed fått opplåst et våpen, der tilsynelatende ingenting har skjedd neste gang jeg logger på. Heller ingen oppdatering i Battlelog for den saks skyld. I går kveld fikk jeg f.eks låst opp Famas-rifla og brukte den deretter i et par runder. I dag er den dog søkk borte.

Grrrusomt irriterende
Vis hele sitatet...
har også opplevd dette men den bruker og komme tilbake
Dette har sikkert blitt spurt om før, men hvordan kjører man egentlig g-35 jet?
Når jeg har tatt av og "flyr raskt med den", for deretter og slakke ned flyr den ganske sakte. Men for å få den til å hovre må jeg holde S inne (altså ryggeknappen på pc). Da flyr den saktere, men den mister høyde med en gang. Er det ikke slik som på gta san andreas, der man trykker en bestemt knapp for å hovre, og en for å "fly raskt". Jeg hadde håpet det skulle være slik.
Sist endret av sgt_coke; 13. januar 2012 kl. 11:59.
Sitat av sgt_coke Vis innlegg
Dette har sikkert blitt spurt om før, men hvordan kjører man egentlig g-35 jet?
Når jeg har tatt av og "flyr raskt med den", for deretter og slakke ned flyr den ganske sakte. Men for å få den til å hovre må jeg holde S inne (altså ryggeknappen på pc). Da flyr den saktere, men den mister høyde med en gang. Er det ikke slik som på gta san andreas, der man trykker en bestemt knapp for å hovre, og en for å "fly raskt". Jeg hadde håpet det skulle være slik.
Vis hele sitatet...
Hold inne shift så går den fortere.
Sitat av sgt_coke Vis innlegg
Dette har sikkert blitt spurt om før, men hvordan kjører man egentlig g-35 jet?
Når jeg har tatt av og "flyr raskt med den", for deretter og slakke ned flyr den ganske sakte. Men for å få den til å hovre må jeg holde S inne (altså ryggeknappen på pc). Da flyr den saktere, men den mister høyde med en gang. Er det ikke slik som på gta san andreas, der man trykker en bestemt knapp for å hovre, og en for å "fly raskt". Jeg hadde håpet det skulle være slik.
Vis hele sitatet...
Det er ikke alle fly som kan hovre, sjekk ut hvem det er først!
Sitat av Magnisx Vis innlegg
Hold inne shift så går den fortere.
Vis hele sitatet...
Det vet jeg, får den fint opp i full fart :P
Sitat av L33tSmiley Vis innlegg
Det er ikke alle fly som kan hovre, sjekk ut hvem det er først!
Vis hele sitatet...
Mener du at ikke alle g-35 kan hovre? o: Eller at feks Flanker-e (eller hva den heter) ikke kan? Er det bare noen g-35 jagerfly (de som feks spawner på hangarskipet utenfor Wake Island) som kan fly?
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Alle "35" kan hovre. For alle som synes det er jævlig irriterende at flyet hovrer når du skal fly saktere, bruk dette programmet - http://battlefieldo.com/threads/real...f3-tools.3141/
så kan du ha "hovre" og "sakte" ned på to forskjellige knapper.
Ellers er den der greit for alt mulig egentlig, så last ned. Og du kan ikke bli banna.

http://bf3.realmware.co.uk/settings-...s-selected.png
Sist endret av Quakecry; 14. januar 2012 kl. 14:35.
Sitat av sgt_coke Vis innlegg
Det vet jeg, får den fint opp i full fart :P

Mener du at ikke alle g-35 kan hovre? o: Eller at feks Flanker-e (eller hva den heter) ikke kan? Er det bare noen g-35 jagerfly (de som feks spawner på hangarskipet utenfor Wake Island) som kan fly?
Vis hele sitatet...
Det er bare F-35 som kan hovre, de andre jagerflyene kan ikke. G 35 er et headset fra Logitech, ikke et jagerfly i Battlefield.
Prisen på BF3 på Origin.com er 249 men i Origin programmet på PC'en er det 499

"HVA ER FORSKJELLEN?"
Sitat av Fekillix Vis innlegg
Prisen på BF3 på Origin.com er 249 men i Origin programmet på PC'en er det 499

"HVA ER FORSKJELLEN?"
Vis hele sitatet...
Sikkert ikkje oppdatert bare.
Game disconnected
pokemon's Avatar
begynner å bli lei av å ikke komme meg inn på servere nå. altfor ofte får jeg game disconnected: could not join server.
er latterlig irriterende, noen som vet om en fix?

pluss at det irriterer meg grønn at jeg ikke får sett fulle servere for å stille meg i kø finner bare servere hvis jeg velger free slots 1 - 5
Sitat av pokemon Vis innlegg
begynner å bli lei av å ikke komme meg inn på servere nå. altfor ofte får jeg game disconnected: could not join server.
er latterlig irriterende, noen som vet om en fix?
Vis hele sitatet...
Hm, dette problemet har eg aldri hatt. Gjelder det ALLE servere, og får du alltid samme feilmelding?

Sitat av pokemon Vis innlegg
pluss at det irriterer meg grønn at jeg ikke får sett fulle servere for å stille meg i kø finner bare servere hvis jeg velger free slots 1 - 5
Vis hele sitatet...
What? Post et screenshot av serverbrowseren din med instillingene du bruker er du grei
Ung og vanskelig
83leo's Avatar
Popper opp disconnected og could not connect innimellom her også, men det skjer kanskje én av tyve ganger.
Sitat av bobbo Vis innlegg
Det er bare F-35 som kan hovre, de andre jagerflyene kan ikke. G 35 er et headset fra Logitech, ikke et jagerfly i Battlefield.
Vis hele sitatet...
Jeg vet at det bare er g-35 (umad?) som kan hovre. Spørsmålet var ang. forskjellen på å fly sakte og hovre.
Sitat av sgt_coke Vis innlegg
Jeg vet at det bare er g-35 (umad?) som kan hovre. Spørsmålet var ang. forskjellen på å fly sakte og hovre.
Vis hele sitatet...
F-35B* [COLOR="White"]tifaenstegn[/COLOR]
Sist endret av DikkeDikk; 20. januar 2012 kl. 12:59.
Om noen vil ha en å spille med på xbox så er det bare å legge til F4celess WT (PC for svak...).

Digg at de har laget fly/helikopter controllen så vanskelig at det er utfordrende, men ikke umulig.
Sitat av DikkeDikk Vis innlegg
F-35B* [COLOR="White"]tifaenstegn[/COLOR]
Vis hele sitatet...
how 'bout no?
Hva er kjappeste måten å være først å ta Scout helikopterne, havoc og flyene? Er passelig lei av at folk er raskere enn meg.. Finnes det en spesiell måte folk bruker for å kapre helikopterne og flyene kjappere?
Hero of Time
bronze's Avatar
Sitat av Soppinfeksjon Vis innlegg
Hva er kjappeste måten å være først å ta Scout helikopterne, havoc og flyene? Er passelig lei av at folk er raskere enn meg.. Finnes det en spesiell måte folk bruker for å kapre helikopterne og flyene kjappere?
Vis hele sitatet...
I staden for å trykke med musa, bruk piltastar og enter. Det kan hende at du må velje ein base e.l. for å få "fokus" slik at du kan nytte piltastane. Om helikopteret ikkje har spawna enda, kan du forvente at det kjem tilnærma nedst i lista.
Sitat av bobbo Vis innlegg
Det er bare F-35 som kan hovre, de andre jagerflyene kan ikke. G 35 er et headset fra Logitech, ikke et jagerfly i Battlefield.
Vis hele sitatet...
Er litt for typisk at man stiller et seriøst spørsmål på forumet, at svaret man får er mest fokusert på irrelevante skrivefeil og annen dritt.
Sist endret av sgt_coke; 21. januar 2012 kl. 13:42.
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Sitat av sgt_coke Vis innlegg
Er litt for typisk at man stiller et seriøst spørsmål på forumet, at svaret man får er mest fokusert på irrelevante skrivefeil og annen dritt.
Vis hele sitatet...
Du blir missforstått når du skriver feil, derfor rettes du på av brukere som forstod spørsmålet trass skrivefeilen.
Bare jeg som finner det lettere irriterende at det ikke er mulig å komme ut av spillet når man sitter i lobby og venter på next game? For å komme til meny er man jo nødt til å enten restarte spillet, eller vente til neste runde starter for deretter å quitte.

Ellers konge spel, men merker at BF3 burde spilles på PC, og ikke xbox som jeg har
usertitle import
bleh's Avatar
Sitat av Dibsent Vis innlegg
Bare jeg som finner det lettere irriterende at det ikke er mulig å komme ut av spillet når man sitter i lobby og venter på next game? For å komme til meny er man jo nødt til å enten restarte spillet, eller vente til neste runde starter for deretter å quitte.

Ellers konge spel, men merker at BF3 burde spilles på PC, og ikke xbox som jeg har
Vis hele sitatet...
Jepp, og at man ikke kan forandre på gear osv i denne ventetiden blir etterhvert ganske irriterende. På PS3 må jeg iallefall vente sånn 45 sek før ny map loader, så 30 sek etter den har loadet. ZzZ
Sitat av Dibsent Vis innlegg
Bare jeg som finner det lettere irriterende at det ikke er mulig å komme ut av spillet når man sitter i lobby og venter på next game? For å komme til meny er man jo nødt til å enten restarte spillet, eller vente til neste runde starter for deretter å quitte.

Ellers konge spel, men merker at BF3 burde spilles på PC, og ikke xbox som jeg har
Vis hele sitatet...
Jeg er glad jeg har Alt + F4
Bare jeg som ikke får opp noen BF.no servere?

Der kom de opp :3
Er de fleste som skriver noe på den tråden her PC "gamere" ?
Sitat av Dj-T Vis innlegg
Er de fleste som skriver noe på den tråden her PC "gamere" ?
Vis hele sitatet...
Ja, det er de. Men er jo noen som spiller xbox 360 og Playstation 3.
Jeg har en kompis, som sier det at han har avg. 100FPS på ULTRA settings, med et GTX560Ti kort, og en AMD X4 Phenom CPU.
Jeg har ikke sett det med mine egne øyne selv, men hva tror dere?
Er det i det hele tatt mulig?

(CPUn er 3,2GHz, og skjermkortet er stock)
Sitat av Helldude Vis innlegg
Jeg har en kompis, som sier det at han har avg. 100FPS på ULTRA settings, med et GTX560Ti kort, og en AMD X4 Phenom CPU.
Jeg har ikke sett det med mine egne øyne selv, men hva tror dere?
Er det i det hele tatt mulig?

(CPUn er 3,2GHz, og skjermkortet er stock)
Vis hele sitatet...
Umulig 10tegn
Sitat av Helldude Vis innlegg
Jeg har en kompis, som sier det at han har avg. 100FPS på ULTRA settings, med et GTX560Ti kort, og en AMD X4 Phenom CPU.
Jeg har ikke sett det med mine egne øyne selv, men hva tror dere?
Er det i det hele tatt mulig?

(CPUn er 3,2GHz, og skjermkortet er stock)
Vis hele sitatet...
Right, vel, det er mulig, men det kommer ann på hvilken oppløsing han kjører på.
Og ultra er ikkje MAKS settings, får vel enda høyere AA og lignende enn det som er på den "ferdige" ultra innstillingen om eg ikkje husker helt feil.

Spør han hvilken oppløsing han kjører på, og be han evt. ta et screenshot av FPS'n
Sitat av Helldude Vis innlegg
Jeg har en kompis, som sier det at han har avg. 100FPS på ULTRA settings, med et GTX560Ti kort, og en AMD X4 Phenom CPU.
Jeg har ikke sett det med mine egne øyne selv, men hva tror dere?
Er det i det hele tatt mulig?

(CPUn er 3,2GHz, og skjermkortet er stock)
Vis hele sitatet...
med mindre han kjører på 800x600 er dette umulig. selv kjører jeg i7 2600k på 4.6 ghz samt ett gainward geforce 560TI, å har cirka 25-30 fps på ultra.
Har kjøpt meg en kontroll til ps3 som ligner på en xbox kontroll å mitt spørsmål er kan man endre på innstillinger at man lissom kan skyte med R2 ?
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
med mindre han kjører på 800x600 er dette umulig. selv kjører jeg i7 2600k på 4.6 ghz samt ett gainward geforce 560TI, å har cirka 25-30 fps på ultra.
Vis hele sitatet...
say what? Med FXAA injector og det meste på ultra og noe på high, så ligger jeg på 40-80 fps.. Har omtrent samme specs som deg også.
Han hadde 1400x900. :P
Og skulle sende et screenshot nå. xD

Mest sannsynelig standard Ultra, med 1400x900.
Sitat av Helldude Vis innlegg
Han hadde 1400x900. :P
Og skulle sende et screenshot nå. xD

Mest sannsynelig standard Ultra, med 1400x900.
Vis hele sitatet...
Hm, er jo mulig det sikkert, men fortsatt litt i tvil
Men igjen, så krever ikkje ultra SÅ mye som folk hadde trodd før spillet kom ut.

Kjører selv på 40-50FPS med i5 2500k, radeon hd 6870 kort og 4gb billigram.
Spørsmål! Får man poeng uansett om man fullfører matchen eller ikke? Jævlig kjipt å gå glipp av 4-7k pts fordi man mister connection til serveren
Spiller på PS3 om det skal ha noe å si.
Sitat av McLovin Vis innlegg
Spørsmål! Får man poeng uansett om man fullfører matchen eller ikke? Jævlig kjipt å gå glipp av 4-7k pts fordi man mister connection til serveren
Spiller på PS3 om det skal ha noe å si.
Vis hele sitatet...
lurer på det samme, men tror ikke det iogmed at det står saver.. når du mister connection. usikker.
Sitat av McLovin Vis innlegg
Spørsmål! Får man poeng uansett om man fullfører matchen eller ikke? Jævlig kjipt å gå glipp av 4-7k pts fordi man mister connection til serveren
Spiller på PS3 om det skal ha noe å si.
Vis hele sitatet...
Ja, du gjør ihvertfall det på PC. Gjorde ikkje det under Alphaen og Betaen, men det ble fikset til release.
Så vidt jeg vet så får du bare xp/poeng for kills og objectives tatt. For resten må du fullføre.
Correct me if im wrong...
Sitat av Mkvarner Vis innlegg
Så vidt jeg vet så får du bare xp/poeng for kills og objectives tatt. For resten må du fullføre.
Correct me if im wrong...
Vis hele sitatet...
Det kan nok stemme, for ribbons og match bonus får en jo ikkje før runden er over. Men en skal ikkje miste de poengene en allerede har fått in-game om du skulle dette ut av serveren eller noe lignende.
Jeg leste noe for en stund side (kan ha vært her på forumet) at hvis serveren går ned eller lignende så mister du alle poengene du fikk den runden.
Sitat av DikkeDikk Vis innlegg
Jeg leste noe for en stund side (kan ha vært her på forumet) at hvis serveren går ned eller lignende så mister du alle poengene du fikk den runden.
Vis hele sitatet...
Det var under Alpha/Beta perioden dette var et problem.
Om det er et problem på konsollene skal eg ikkje garantere at er fikset, men mister ingen poeng på PC ihvertfall. Har mistet connection flere ganger, men fortsatt fått poengene mine.