Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1174
Hei!

Jeg har nettopp lagt ut en ny edit på YouTube.

Trykk HER for å se filmen!

Først og fremst så er jeg veldig glad i å få feedback på filmene mine. Da får jeg vite hva som kan gjøres bedre til neste gang. Så hvis du har noe på hjertet så kommenter det nedenfor!

Jeg har brukt utrolig lang tid på å velge musikken til filmen. 90% av alle BMX filmer på YouTube/ Vimeo har en rappelåt i seg, så jeg tenkte det kunne vært kult å kjøre på med litt mer livlig musikk, bare for å prøve å skape noe nytt!

Hva syntes dere?
Musikken sier jeg ikke mye om da jeg hører dårlig, men selve videoen var tam.. jo har sett det før liksom og aner ikke hvem duden er, så jeg sier bare 3 av 10 om man skal skalere det :/
Selve filmingen var greit, men føler bare det mangler mye her i forhold til filmer fra unaiten :/

PS liker BMX generelt.. men som sagt ovenfor :/
Sist endret av Bunker; 5. oktober 2013 kl. 04:37.
Jeg synes den ble fet jeg, litt "slitsom" musikk, men helt ok. Ikke minst bra sykkling Du kan jo kansje legge den ut på bmx.no ? regner med du får mye større feedback der.
Sist endret av -MindFucked-; 5. oktober 2013 kl. 10:53.
Jeg likte alt, filmingen, musikken, klippingen og ikke minst syklingen! Jeg fikk veldig lyst å begynne å sykle igjen når jeg så denne. Synes dette er akkurat sånn en BMX-film skal være!
Jeg synes videoen var helt topp.

Imponerdd triks. Flotte bilder, god klipping. Musikkvalget skapte god stemning. Fikk meg til lengte tilbake til sommeren.

Begge tomlene opp fra meg
Meget bra synes jeg også
Har ikke veldig mye å utsette på denne filmen, veldig bra all over.
Eneste som er irriterende er noe ustabil kameraføring til tider. Jeg forstår å filme action-shots er vanskelig, men de klippene der det ikke er nødvendig med at kameramann er i bevegelse krever et stativ imo.
Og så savner jeg litt mer tanke på lys, det ser bra ut nå men det er fortsatt en grunn til at proffene er ute tidlig om morgnen og sent om kvelden. Det var et par shots der som traff veldig bra, skulle sett flere av disse.
Men all over: knallbra gjennomført.
10/10

Helt fantastisk film! Ser dere bruker glidecam, glidetrack etc.
Syntes ikke det var noe galt med musikken i det hele tatt, liker hvordan dere har tilpasset musikken til filmen!
Introen likte jeg ganske godt og fine colorcorrection!

Når dere skal filme sport så anbefaler jeg sigma 10-20 mm på det sterkeste! (vidvinkel)
Filmskaper!
Trådstarter
Sitat av moret Vis innlegg
Har ikke veldig mye å utsette på denne filmen, veldig bra all over.
Eneste som er irriterende er noe ustabil kameraføring til tider. Jeg forstår å filme action-shots er vanskelig, men de klippene der det ikke er nødvendig med at kameramann er i bevegelse krever et stativ imo.
Og så savner jeg litt mer tanke på lys, det ser bra ut nå men det er fortsatt en grunn til at proffene er ute tidlig om morgnen og sent om kvelden. Det var et par shots der som traff veldig bra, skulle sett flere av disse.
Men all over: knallbra gjennomført.
Vis hele sitatet...
Takk for tilbakemeldingen! Enig med alt du sier. Vi prøvde å filme i "golden hour/magic hour" men det var ikke alltid det passet for kjørerne. Jeg har ikke verdens beste steadycam så det gikk i ubalanse på noen av klippene. Samtidig er jeg ganske nybegynner når det kommer til steadycam, så det blir nok bedre over tid. Practice! Practice!

Sitat av joacimz Vis innlegg
10/10

Helt fantastisk film! Ser dere bruker glidecam, glidetrack etc.
Syntes ikke det var noe galt med musikken i det hele tatt, liker hvordan dere har tilpasset musikken til filmen!
Introen likte jeg ganske godt og fine colorcorrection!

Når dere skal filme sport så anbefaler jeg sigma 10-20 mm på det sterkeste! (vidvinkel)
Vis hele sitatet...
Takk for tilbakemedlingen! Jeg har faktisk et fisheye objektiv, men jeg valgte å ikke bruke det i denne filmen. Jeg skal filme en skate edit snart. Da skal jeg få brukt det!

Sitat av 2r@rne Vis innlegg
Jeg synes videoen var helt topp.

Imponerdd triks. Flotte bilder, god klipping. Musikkvalget skapte god stemning. Fikk meg til lengte tilbake til sommeren.

Begge tomlene opp fra meg
Vis hele sitatet...
Hyggelig å høre! Slike tilbakemeldinger gir meg motivasjon til å lage film! Takk!

Sitat av fr1lanser1 Vis innlegg
Jeg likte alt, filmingen, musikken, klippingen og ikke minst syklingen! Jeg fikk veldig lyst å begynne å sykle igjen når jeg så denne. Synes dette er akkurat sånn en BMX-film skal være!
Vis hele sitatet...
Jeg har alltid hatt lyst til å skate og kjøre BMX, men hver gang jeg har prøvd det så har jeg endt opp med hjernerystelse. For å si det sånn, det er en grunn til at jeg velger å være bak kamera!

Sitat av -MindFucked- Vis innlegg
Jeg synes den ble fet jeg, litt "slitsom" musikk, men helt ok. Ikke minst bra sykkling Du kan jo kansje legge den ut på bmx.no ? regner med du får mye større feedback der.
Vis hele sitatet...
Takk for tilbakemeldingen! Skjønner hva du mener. Musikken kan være litt slitsom (overkill). Det kan fort bli en film man bare orker å se èn gang. Skal sjekke ut bmx.no.

Sitat av ktmsx125 Vis innlegg
Meget bra synes jeg også
Vis hele sitatet...
Takk! Hyggelig å høre!
Likte alt sammen, fra film til musikk

Stå på!
Filmskaper!
Trådstarter
Sitat av Defman Vis innlegg
Likte alt sammen, fra film til musikk

Stå på!
Vis hele sitatet...
Tusen Takk!